Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik ben net terug van twee weken vakantie,en zie na het lezen van de laatste pagina dat er hier nog weinig veranderd is... Jammer.

Fijne vakantie Naomi!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Vanochtend zie ik in de discussielijsten dat de datum van de laatste reakties op een week geleden staat, als ware het dat er sinds een week helegaar niet meer gepost zou zijn op het forum.

Bij het aanklikken van een onderwerp en dan vervolgens kijken op de laatste pagina, zie ik dat er gewoon posts aan toegevoegd zijn en nog steeds worden...

Bovendien wijzigt de opsomming van de 10 nieuwste topics per geladen pagina, dus denk ik: dát onderwerp wil ik hierna ook wel even lezen, en vervolgens staat het niet meer in de lijst, en dus niet omdat er ondereens zoveel nieuwe topics zijn bijgekomen.

Ikkeh.....mijn gevoel van richting raakt 'n beetje in de war.......
quote:Jaschenca schreef op 27 juni 2009 @ 01:46:

[...]

Zeg, wat lees ik over jou?

[afbeelding]

Ik zag het! hihi

Hebben ze goed gezien! Nu nog een vent om het op te botvieren
Ik weet niet waar ik dit moet vragen, dus dan maar hier.

Waar is het blogje over 'winnen bij flair'' gebleven?
Ik krijg nu elke 10 seconden een foutmelding. Vaarwel Viva forum vrees ik...
En haal die kat onder uit mijn beeld!
quote:yasmijn schreef op 27 juni 2009 @ 17:16:

En haal die kat onder uit mijn beeld!

Enorm irritant en zeer opdringerig.
quote:gizz schreef op 26 juni 2009 @ 14:15:

[...]

Leuk he. Die melding heb ik ook, maar goed je kan tenminste doorforummen. Heb jij overigens ook dat als je na die melding naar een andere site wil, je dan vast zit op viva?ja inderdaad...dan is het net of de volgende site niet wil laden, maar dat ligt gewoon aan viva, daar kom je niet vanaf zonder de browser in zijn geheel af te sluiten.
Zelfs mijn Enorme Kattenvriendin die lid is van alles wat maar naar Dierenbescherming riekt roept dat die kat maar geasfalteerd moet worden...
Deze morgen heb ik DE kat al vier !!! keer onderin mijn scherm gehad.

VIER keer!
Vraagje. Ik probeer nu al 2 dagen mijn avatar te veranderen, maar als ik op wijzig druk dan wijzigt de link wel, maar mijn oude plaatje blijft in de forums staan, ook bij nieuwe reacties. Doe ik iets niet goed?
F5?

ik zie nu een schild met rode ESFA en 3 vissen ofzo
Hey, jij wel? Ik zie nog mijn oude plaatjes.
Esfa: Cache legen! Ofwel: Tijdelijke internetbestanden deleten, doe jij dat nooit?
ctrl + F5 wil ook wel eens helpen
Ik kan die kat werkelijk niet meer velen.

Dus nooit, ik herhaal: NOOIT krijgen mijn katten dat voer!

Anti reclame!
Ik kan van de topics het laatst geplaatste bericht niet zien. En als ik een bericht plaats, dan kom ik op een andere pagina dan de pagina waarop het bericht geplaatst wordt.

Mijn oplossing is voor het eerste probleem om eerst een leeg bericht met alleen een leesteken te posten en dan zie ik het laatst geplaatste bericht. Daarna weer terug naar de meest recente pagina en dan pas mijn eigen reactie posten.

Kan dit opgelost worden? THNX!
Oh. Ik merk dus nu dat het hier wel goed gaat. Dan is het denk ik alleen bij het topic WW april 2009 op Lijf & Lijn.
Nu heb ik niet alleen meer elke keer een kat onderin maar ook ineens reclame van ijsthee midden op mijn scherm!!!

Daar wordt een mens toch compleet gestoord van?
quote:Helaholalalala schreef op 29 juni 2009 @ 17:55:

Nu heb ik niet alleen meer elke keer een kat onderin maar ook ineens reclame van ijsthee midden op mijn scherm!!!

Daar wordt een mens toch compleet gestoord van?idem dito
Known to cause insanity in laboratory mice
ik verwacht een enorme toename aan gedumpte katten bij de asiels in Nederland. Nieuwsberichten op RTL en de NOS waar deze enorme toename aan kattenhaat toch vandaan komt, het gaat allemaal om het type Purina kat.

quote:Helaholalalala schreef op 29 juni 2009 @ 17:55:

Daar wordt een mens toch compleet gestoord van?Gebruik je FireFox? Zo ja, even een adblocker als add-on installeren. Ik heb ze allemaal niet namelijk
Ik forumde met IE en had ze dan ook nooit. Maar sinds het gekut op dit forum begon, doe ik het met Chrome. Blijkbaar werkt dat ook niet afdoende en dus zou ik dan nu met FF moeten beginnen?

Ik weiger!

En forum echt aanzienlijk minder.

Laten ze het bij viva maar eens een keertje oplossen.
ik blijf het raar vinden en vraag me af bij wat voor instellingen die kat dient te verschijnen. Ik heb namelijk IE 8, geen addblockers of wat dan ook, maar geen wandelende kater in mn beeld.
Die ijsthee reclame denkt zeker dat als ie nou maar vaak tevoorschijnt komt, ik vanzelf dat ontzettend smerige spul ga drinken......

Nâh, echt niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven