Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik kan met mijn laptop geen printscreens maken(geloof ik), maar zo te zien heb ik last van dezelfde bug als Meds. Vooralsnog alleen op de overige-pijler...
quote:Helaholalalala schreef op 06 juli 2009 @ 13:22:

[...]

Wat zijn widgets?

Ik ben maar een hele gewone niksnut dus graag GEEN jargon!Jargon...wat is dat??
quote:lien275 schreef op 06 juli 2009 @ 14:25:

ik heb er last van

Normaal nooit gehad en nu ineens steeds wel

[afbeelding] Dit was een minuut geledenHetzelfde probleem bij Firefox, alleen met Relaties, niet met Overige.
World of Warcraft: Legion
Hier ook - sinds 2 min - problemen wanneer ik op 'Actueel' wil komen.

Windows XP, Google Chrome.

Ik heb een printscreen gemaakt, maar weet niet hoe die hier te plaatsen (aangezien je zo'n printscreen op internet moet plaatsen alvorens hem hier te kunnen laten zien en dat vind ik, behalve idioot, te omslachtig en te veel moeite).

Kan er niet iets centraler een mailadres worden geplaatst waar ik de printscreen heen kan sturen? Nu moet ik dit hele topic doorworstelen om het te zoeken. Weinig klantvriendelijk.

(Mijn wrevel over de slechte site is danig gegroeid het laatste half jaar!)
quote:Xander68 schreef op 06 juli 2009 @ 14:35:

[...]

Jargon...wat is dat??
quote:Omen schreef op 06 juli 2009 @ 15:27:

Hier ook - sinds 2 min - problemen wanneer ik op 'Actueel' wil komen.

Windows XP, Google Chrome.

Ik heb een printscreen gemaakt, maar weet niet hoe die hier te plaatsen (aangezien je zo'n printscreen op internet moet plaatsen alvorens hem hier te kunnen laten zien en dat vind ik, behalve idioot, te omslachtig en te veel moeite).

Kan er niet iets centraler een mailadres worden geplaatst waar ik de printscreen heen kan sturen? Nu moet ik dit hele topic doorworstelen om het te zoeken. Weinig klantvriendelijk.

(Mijn wrevel over de slechte site is danig gegroeid het laatste half jaar!)Ik heb het op photobucket gezet. Daar kan je een link kopieeren om het hier te zetten (omweg i know)
Maar op photobucket moet ik me ook weer inschrijven. Dat wil ik niet.
ja das waar. Ik ken voor de rest geen sites
quote:hans66 schreef op 06 juli 2009 @ 14:53:

Hetzelfde probleem bij Firefox, alleen met Relaties, niet met Overige.Dat probleem is kennelijk opgelost.
World of Warcraft: Legion
quote:Omen schreef op 06 juli 2009 @ 15:40:

Maar op photobucket moet ik me ook weer inschrijven. Dat wil ik niet.Het algemene mailadres is forum@viva.nl, volgens mij kun je daar je printscreen wel naar toe mailen. Er is ook nog een mogelijkheid afbeeldingen naar je vivaprofiel te uploaden.
Ik heb nu al een tijdje geen foute layout meer gehad, het schijnt dus opgelost te zijn? Of juich ik te vroeg ?
quote:Jaschenca schreef op 06 juli 2009 @ 15:59:

Ik heb nu al een tijdje geen foute layout meer gehad, het schijnt dus opgelost te zijn? Of juich ik te vroeg ?

Dat zal nu wel in orde zijn...nu de rest nog.....

Waarschuw je me even als het zover is, dan kom ik weer onder mijn steen vandaan
quote:Xander68 schreef op 06 juli 2009 @ 14:35:

Jargon...wat is dat?? quote:Helaholalalala schreef op 06 juli 2009 @ 15:29:

quote:Jaschenca schreef op 06 juli 2009 @ 14:20:

De layout bug is nog steeds actief, op dit moment heb ik er dus last van. Oh, en het forum is verschrikkelijk traag.Vast mosterd maar layout bug ook bij mij nog actief.
Er deden zich twee verschillende layout problemen voor, één waarbij de widget [http://nl.wikipedia.org/wiki/Widget] onder het forum verschoof en één waarbij de drop down menu's bovenin het forum (zoals "Kies een pijler...") niet goed getoond werden.

Beide problemen zijn bij ons bekend. De widget-bug is inmiddels opgelost en aan de drop down-bug wordt momenteel gewerkt. Indien je nog last hebt van één van deze layout problemen, graag ook melden welke en met welke browser je surft. Een screenshot zou handig zijn maar is niet noodzakelijk hiervoor.

Bedankt voor de feedback.
Layout van Lien heb ik zelf ook al vaker gehad.
Oke crossposting met TheWendy. Melden dus als ik er weer last van heb. Komt voor elkaar!

Beiden bugs zijn bij mij niet permanent aanwezig. Zo ben ik het kwijt en dan in ene heb ik er weer last van. Terwijl ik dan geen enkele bewerking de behalve de wens tot wisselen van pijler dan wel topic.
NU layout probleem met wisselen van overige naar seks. De sekspijlerT ziet er niet uit!!

Vista en Chrome!
En welk probleem, is het één van de widgets die verschuift of zoals dit screenshot?

Helpt het als de cache wordt geleegd?
Het is weer normaal. Ik heb niets gedaan, niets geleegd of opnieuw gestart.

Btw. als ik dat wel doe, krijg ik dit Kutkat weer tig keer voorbij
Overigens, merken jullie enig verschil in snelheid nu er een aantal widgets uitgezet zijn?

@Helaholalalala: De Kutkat Chunky?
De kat van Purina die dan onder in mijn scherm tevoorschijn komt en heen en weer gaat rennen in een grote zwart/blauwe balk.
Oh en de boel is wel verrassend snel, zeg! Echt!
@Helaholalalala - I know - was een grapje...

Fijn om te horen dat het forum nu snel is, en je layout problemen, kom je die nog tegen?
Allemaal, twee vragen mbt de "bewerking afgebroken" bug:

1. Wanneer je de befaamde error weer voor jouw kiezen krijgt, ben je dan altijd ingelogd? En als je uitlogt, heb je er dan nog steeds last van (na evt legen cache).

En op welke pagina ben je wanneer dit gebeurt? Zit je in een topic of gebeurt het ook op een overzichtspagina?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven