Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik zou toch zweren dat De Wendy haar/zijn laatste post eerder onder een andere nick gepost had

Maar de snelheid is nog steeds ok en aan de layout mankeert vooralsnog niets........ Dat is overigens tot nu toe steeds ook willekeurig geweest.
Het forum is bij mij verschrikkelijk traag.
Wilde even melden dat ik geen rennende kater, geen foutmelding, geen scriptproblemen heb en sinds nu net ook niet meer wordt gegijzeld door viva als ik naar een andere site wil. Duswat mij betreft gaat het de goede kant op. IE 8, vista, geen reclamebeperkingen aan.
quote:TheWendy schreef op 06 juli 2009 @ 19:17:

@Helaholalalala - I know - was een grapje...

Fijn om te horen dat het forum nu snel is, en je layout problemen, kom je die nog tegen?

Ik wel, net nog. (En ja, cache geleegd, dus daar ligt het niet aan.)

De foutmelding heb ik tot nu toe alleen maar gehad als ik ingelogd was en in een topic zelf. Nooit op de overzichtspagina's.
quote:Yoels schreef op 04 juli 2009 @ 12:26:

Als ik in FF de digi pijler wil openen lukt dat niet, Het ziet er dan zo uit:

[afbeelding]

De rest lijkt, weliswaar vervormd, wel te werken.En ik kom deze toch weer tegen. Nu weer bij wisselen van pijler naar de relatiepijler. Als ik naar andere pijlers ga op dit moment geen probleem.
En als je dan weer een paar minuten wacht is het weer normaal. Net als eigenlijk de afgelopen dagen het geval was bij deze melding.
Bewerking afgebroken kom ik alleen maar tegen als ik een topic open, maakt niet uit welk topic overigens. Nooit op de overzichtspagina's.

Ik ben altijd ingelogd dus ik zou niet weten hoe het gaat als ik uitgelogd ben, ik zal het eens proberen.

Overigens alleen een probleem met IE, met google chrome heb ik er geen last van. Maar met IE dus zeer problematisch, topics kan ik zo goed als niet meer openen.
dubbel
quote:Spinster schreef op 06 juli 2009 @ 22:36:

[...]

Het is vast al honderd keer gemeld, heb geen zin om alle door te lezen want het levert me al genoeg ergernis op bij het forummen, maar hierbij meld ik mij ook even.

Bij mij ook errors met Firefox, voorheen geen problemen. Als ik op de pijler klik (bijvoorbeeld op de button van Relaties) dan kom er een rare pagina die niet de normale topicweergave geeft. Vervolgens kan er dan geen topic geopend worden. Zo wordt dus ineens een hele pijler inhoudelijk ontoegankelijk.

Verbetervoorstel Forum: Plaats de link Terug naar de discusslijst niet alleen bovenaan de pagina, maar ook onderaan de forumpagina zodat je niet elke keer weer omhoog hoeft te scrollen. Het forum is al traag genoeg.
Clowns to the left of me..
@JustJuice; er zit ook een heeeeeel mooi knoppie op je toetsenbord: "HOME".

Gebruik die eens, hoef je ook niet te scrollen.

@WendyThe: Hier nu (voor het eerst!) ongelofelijk traag!!!!!!
de lay out bug is nog steeds niet verholpen
quote:JustJuice schreef op 06 juli 2009 @ 22:51:

Verbetervoorstel Forum: Plaats de link Terug naar de discusslijst niet alleen bovenaan de pagina, maar ook onderaan de forumpagina zodat je niet elke keer weer omhoog hoeft te scrollen. Het forum is al traag genoeg.

Helemaal onderaan op de pagina staat een rijtje, net boven de Google ads.

Bij dit topic is dat:

VIVA > Forum > Overig > Meld hier alle forum-bugs!

klik hier op Overig, ende gij zijt waar U wilt zijn.
Er is een lay-out bug en toch wordt er wéér een nieuwe pop-up geinstalleerd. Waaróm??

En ja, ik weet dat dat twee verschillende afdelingen zijn. Maar zo langzamerhand (!!) zou je toch verwachten dat die twee afdelingen communiceren... En dan lijkt het me handig niet meer prut erop te gooien als het toch al bout is.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zo na zeker ruim een week niet te zijn ingelogd(wel gekeken op viva)ben ik weer ingelogd en zie dat het nog steeds hetzelfde is.

Foutmelding bewerking afgebroken (nog)niet gekregen,maar wel dat als ik op bv overig zoek en waar je normaal de onderwerpen ziet staan zie ik die nu ook alleen anders dan normaal door elkaar heen enzo...

Toevoeging met het posten van deze post toch weer de foutmelding bewerking afgebroken gekregen,ga dus maar weer alleen meelezen!
quote:Dushi74 schreef op 06 juli 2009 @ 21:10:

En ik kom deze toch weer tegen. Nu weer bij wisselen van pijler naar de relatiepijler. Als ik naar andere pijlers ga op dit moment geen probleem.Ik heb dat probleem weer met Relaties.
World of Warcraft: Legion
Die kat bleef net zeker 5 minuten hangen!
quote:zusje78 schreef op 07 juli 2009 @ 07:04:

Er is een lay-out bug en toch wordt er wéér een nieuwe pop-up geinstalleerd. Waaróm??

En ja, ik weet dat dat twee verschillende afdelingen zijn. Maar zo langzamerhand (!!) zou je toch verwachten dat die twee afdelingen communiceren... En dan lijkt het me handig niet meer prut erop te gooien als het toch al bout is.Zingt: It's all about the money.........it's all about the DUMDUMDUMMDADUMDUMMMMM
Ook de layout-bug op relaties. En de navigeervensters doen het dan ook niet.
ik log net in en de eerste klik zit ik al op de bug pagina, opnieuw inloggen, kom ik op de goede pagina, wil ik een topic openen, hup weer op de bugpagina. Daarna wil ik het melden hier, hup weer de bugpagina. Ik kap ermee, wat een dieptrieste zooi
Layout is weer verstoord.
Layout-bug nu ook op Kinderen...
op het Niet-groeptopic hebben we er ineens 30 pagina's bij. We kunnen best veel kwekken, maar 30 pagina's in 2 minuten.......

en in het topic Aan/met welke forummer zou je....... zitten ook dubbele pagina's
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik geef het gelijk door
quote:rosanna08 schreef op 07 juli 2009 @ 13:13:

op het Niet-groeptopic hebben we er ineens 30 pagina's bij. We kunnen best veel kwekken, maar 30 pagina's in 2 minuten.......

en in het topic Aan/met welke forummer zou je....... zitten ook dubbele pagina's

Geen paniek, zo goed kunnen jullie inderdaad ook niet kletsen ;)

Het aantal berichten op een pagina is aangepast, van 25 terug naar 15. Dit in verband met een test die wij aan het uitvoeren zijn, en ook om het forum wat sneller te laten werken.

En de layout bug is inderdaad nog niet verholpen (ik heb er zelf ook last van) maar er wordt eraan gewerkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven