Mirlo's inloophuis: hangbank voor probleemgevallen

15-08-2008 13:59 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via dit forum wil ik graag mijn ongenoegen uiten over het feit dat mijn riante woonruimte wordt misbruikt door probleemgevallen. In de loop van de jaren dat ik hier woon, heb ik al meerdere problematisch en aparte gevallen over de vloer gehad.

In 2006 begon het met een Turkse vriend van mijn moeder die altijd beweerde dat het gras in Turkije groener was dan hier. Uitermate vermoeiend soms.

Jaarlijks krijg ik mijn hippie-papa op bezoek, waar ik altijd uitermate van geniet, maar waar ik ook redelijk wereldvreemd van wordt. De discussies over Nietzsche zijn op den duur vermoeiend.

Nu heb ik Yasmijn bij mij in huis wonen. Op zich niks aan de hand, zou je zeggen. Ware het niet dat ik elke dag moet aanhoren welke kwaaltjes ze nu weer heeft (gekneusde ribben, sproeidiarree en andere trauma's). Daarnaast ben ik van alle perikelen in relationele en Ex-relationele sfeer op de hoogte.

Ik weet alle intieme details van de hele vriendenclub. Dit betekent dat ik mij uitermate verantwoordelijk voel voor het welzijn van de vriendenclub. Een last op de schouders van een jonge meid. Tranen heb ik gelaten om de plotselinge en explosieve groei richting de volwassenheid. Als dit het volwassen leven is, wil ik hier niet toe behoren.

Help mij. Geef me tips. Hoe moet ik met deze situatie omgaan?

Veel liefs van een verward meisje.
Heb morgen lekker vrij genomen, kan eigenlijk niet maar toch gedaan!

Ben poepiechagrijnig!

Waar zijn jullie allemaal?

Yasmijn, heb je contact opgenomen met de makelaar?
Nope, was druk, komt nog.

Ga nu naar mijn moeder rennen, zij heeft 2 kittens!

Moeten we zien!
Geen bijzonderheden
En, ze waren zeker wel heel, heel, heel snoezig?
Ik ben ongesteld en zoals altijd voel ik me dan verschrikkelijk. Doodmoe, overal pijn, zwaar kut dus.

Ik lig op de bank.

Hey, leuk die kittens!!!! Neem je er een?
Nee, ze houdt ze zelf.

We schatten ze rond 6 weken, veel te jong, maar weet je hoe ze er aan kwam?

3 stuks, zijn zo over de schutting bij de overburen gegooid. Daar ligt een heel groot stuk braak terrein. De overbuurman zag het gebeuren, hij rende er nog achteraan, maar de daders waren heel snel gevlogen.

Hoe kan iemand dat doen???

Buren hielden er 1, mijn moeder 2.

Wat een schatties!

Wat ben ik weer blij dat ik nooit meer ongesteld ben! Nooit meer!
Geen bijzonderheden
Het zijn van die whiskaskatjes.
Geen bijzonderheden
Walgelijk zeg! Hoe kunnen mensen dat doen? Ik zit bij itshim op mijn ontbijt te wachten en met mijn nieuwe foon te spelen. Leuk hoor, internet op je mobiel. Fijne dag allemaal!
Ik heb er al twee werkopdrachten opzitten voor vandaag waarvoor ik ook een lekker ritje op de snorscooter moest maken. Heerlijk met dit weer.

Gelukkig zijn er ook nog mensen die dieren wel waard zijn.

Geniet van het weer, meiden.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik moet straks met mijn kater naar de arts...hij heeft een stinkende wond aan zijn kop.

Ik hoop dat ik hem in het mandje krijg, hij spartelt altijd heel erg tegen.
Wat schandalig van die kittens! Maar ze zijn goed terecht gekomen.

Heeft je kater een potje geknokt?

Ben net op de fiets naar de stad geweest, paar boeken en kaas gekocht en eerst een rondje met de hondjes en dan lekker lezen.

Was even bang dat het zou gaan regenen, er vielen net wat druppels. Gelukkig zet het niet door!
Ja, hij knokt met alle buurtkatten..
Dan heb je vast een abonnement bij de dierenarts.

En ja, er kan er maar 1 de baas zijn en dat is dan die van jou, laat vast trots al z`n littekens zien van alle matpartijen!
Dat abonnement is misschien geen gek idee, of een strippenkaart...
Thuis. Dag is voorbij gevlogen.

Nu nog even een mandje wat wij over hebben naar mijn moeder brengen, voor de nieuwe kittens.
Geen bijzonderheden
Yas, heb jij mijn mail wel ontvangen?
Kater heeft een anti-bioticumspuit gehad.
Heb je hem niet in de verzekering, Zamirah? Kan je enorm schelen.
Misschien dat ik dat inderdaad maar eens ga doen. Het begint de spuigaten uit te lopen, ben nu weer 120 EUR lichter. ( Inclusief een vlooienkuur, was al weer lang geleden.)
Heb jij je dieren in de verzekering? Dekt dat alles?
Ik overweeg het ook voor mijn twee katten. De derde die ik deel met de buurvrouw zit al jaren in een verzekering. Dat die andere twee er niet in zitten, is eigenlijk een foutje wat ik nog steeds niet heb hersteld. Ze zouden eigenlijk allemaal in de verzekering maar ik wilde niet tig formulieren invullen voor elke kat apart. Toen had ik nog veel meer katten. Dat kwam niet over bij die verzekering en dus bleef het bij eentje.

Heb laatst een folder meegenomen van de dierenarts en ik ga er deze week werk van maken.
quote:Zamirah schreef op 21 juli 2009 @ 16:58:

Yas, heb jij mijn mail wel ontvangen?

Check! Moet nog antwoorden, geen tijd. Komt morgen.

De kittens bij mijn moeder, ze zijn zo beeldig. 2 indentieke die donderjagen met elkaar. Zo klein! En zo speels! En knap!

En mijn moeder heeft de gordijnen er al afgehaald, want dat vinden ze machtig mooi, achter elkaar aan erin.

Ze zijn beeldig!

Wat zijn onze katten dan ineens reuzen.
Geen bijzonderheden
En zo saai!!!
Ghegheghe. Nee hoor, ze rennen continue nog achter elkaar aan.

Onze zijn de coolste.
Geen bijzonderheden
Mogguh en doei!

Gelukkig komt Zaagmans vandaag.

Wie is Zaagmans?

Nou, Zaagmans, om de week op te delen!

Hij wordt verwacht om 1200 uur, de Generaal Zaagmans.

Flauw he?
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven