Mirlo's inloophuis: hangbank voor probleemgevallen

15-08-2008 13:59 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via dit forum wil ik graag mijn ongenoegen uiten over het feit dat mijn riante woonruimte wordt misbruikt door probleemgevallen. In de loop van de jaren dat ik hier woon, heb ik al meerdere problematisch en aparte gevallen over de vloer gehad.

In 2006 begon het met een Turkse vriend van mijn moeder die altijd beweerde dat het gras in Turkije groener was dan hier. Uitermate vermoeiend soms.

Jaarlijks krijg ik mijn hippie-papa op bezoek, waar ik altijd uitermate van geniet, maar waar ik ook redelijk wereldvreemd van wordt. De discussies over Nietzsche zijn op den duur vermoeiend.

Nu heb ik Yasmijn bij mij in huis wonen. Op zich niks aan de hand, zou je zeggen. Ware het niet dat ik elke dag moet aanhoren welke kwaaltjes ze nu weer heeft (gekneusde ribben, sproeidiarree en andere trauma's). Daarnaast ben ik van alle perikelen in relationele en Ex-relationele sfeer op de hoogte.

Ik weet alle intieme details van de hele vriendenclub. Dit betekent dat ik mij uitermate verantwoordelijk voel voor het welzijn van de vriendenclub. Een last op de schouders van een jonge meid. Tranen heb ik gelaten om de plotselinge en explosieve groei richting de volwassenheid. Als dit het volwassen leven is, wil ik hier niet toe behoren.

Help mij. Geef me tips. Hoe moet ik met deze situatie omgaan?

Veel liefs van een verward meisje.
Onze katten meiden rennen ook nog achter elkaar aan. Soms klinkt het dan van boven als twee rond denderende olifantjes.

Lichamelijk gaat het ff minder. Ongesteldheid komt eraan. Ik denk niet vandaag maar dan dit weekend wel. Niks aan.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik ben daar weer vanaf!

Mijn vechtkater is 3 jaar en nog erg speels. Hij heeft 's avonds een speeluurtje en zit dan de hele tijd achter zijn staart aan. Erg grappig.

Of een hangend snoertje vindt ie ook leuk. De ander 2 zijn gezapig vanwege hun leeftijd.
Zo, weer een dag voorbij. Gaan vanavond nog even naar vrienden.

Het was lekker op het werk, lekker gewerkt.

De helft is met verlof, dus rust in de tent. Wel wat meer werk, maar dat krijg je dan.

Tis lekker weer! Warm buiten! Tijd voor een ijskoud biertje!
Geen bijzonderheden
Nog 2 dagen en dan vakantie, ben echt aan het aftellen.

Nog 1 nachtje en dan kan ik mijn dochter weer in mijn armen sluiten en knuffelen, daarna uiteraard weer ouderwets verder.

`t is natuurlijk een puber dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor we weer bonje in de tent hebben, met stip op nummer 1, de enorme bende die ze altijd heeft op haar kamer.
Heerlijk he, je kind terug!

En na je vakantie moesten we maar eens samenkomen, misschien als Zam ook hier is?

En wij kunnen natuurlijk zo afspreken, zo dichtbij.
Geen bijzonderheden
Ja, wat kun je je kind missen zeg!

Helemaal leuk om af te spreken, roep maar eens wat! Ik heb bijna vakantie, wanneer komt Zamirah deze kant op? Ben een heel makkelijk mens, ik pas me wel aan!
Maak jij dan nog tot vermoeiend toe ruzie hierover? Ik niet.

Ik deel mee wanneer daar wat aan gedaan gaat worden en ik wil best meehelpen maar puber in kwestie gaat ook de handen uit de mouwen steken. Volgens zoon zeg ik de dingen op zo'n manier dat hij niet meer anders kan dan het ook doen. Geweldig, dat moeten we ook hebben.
Jammer dat ik vrij ver bij jullie uit de buurt zit. Leek me wel leuk een keer af te spreken. Nou ja, dan zie ik jullie hier wel weer. ;)
Zeg, waar blijft die zon?!?!?!

Ben druk aan het klussen thuis, maar begin het een beetje zat te worden. Hoeveel zou het kosten als je iemand anders (een prof bij voorkeur) 2 trappen laat schilderen Incl. schuren en plamuren en de hele rimram?

Anyways, fijne dag vandaag!
Geen idee qua bedrag, maar kijk eens op marktplaats. Er zijn best veel ZZP-ers die nu geen vakantie hebben cq niet de hele bouwvak vrij willen zijn terwijl hun opdrachtgevers wel aan de bouwvak vastzitten.

Grin, ik heb ooit eens een (prof. !) masseur van MP gehaald.

En ja, ik wil ook ZON!
Ik ook! Ik ook! Zon zon zon!

Thee, je moest me nog iets mailen.

Its, idd, MP en dan vraag je offertes op.

Kookie, als Zam terug is uit Parijs komt ze deze kant op, ik hou je op de hoogte.

Moet nog boodschappen, we hebben niks meer in huis, bleughh.
Geen bijzonderheden
Klopt Yas, ik heb nogal een bel-/mail-/sms-achterstand maar het komt nog wel.
Ok. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig
Geen bijzonderheden
Gezellig hiero! Shahla, jij woont toch niet zo gek ver ?? Hier is het eindelijk opgeklaard...na een hele dag regen!

Ik vind eigenlijk wel dat iedereen dan moet komen...wanneer meeten we?
Als ik naar Enschede moet, is het nog best een eindje hoor.

Heb ik overigens wel een paar keer gedaan, daar niet van en toen was het ook erg gezellig. Yas is een prima gastvrouw.

Het is voor mij alleen in de huidige situatie lastig om wat verder weg te gaan. Zit volop in het werk, de ene dag drukker als de ander maar toch, dan kun je niet een hele dag weggaan.

Een dag regen? Bleeh, zeg! Hier is het zo goed als de hele dag droog geweest. Een buitje motregen maar dat mocht de pret op het veld met de honden niet drukken.
Maar Zam en jij wonen niet ver van elkaar.
Geen bijzonderheden
Overigens heb ik geen auto, alleen een snorfiets, dat bemoeilijkt de zaak ook.

Voel me lichamelijk niet zo super de puper. Als ik dan toch ongesteld moet worden, laat het dan ook doorbreken. Dit half half gevoel is ook niet leuk.

Kwam mijn ex ineens out of the blue ook weer langs. Wat is het eigenlijk ook een kleuter.
quote:yasmijn schreef op 23 juli 2009 @ 19:00:

Maar Zam en jij wonen niet ver van elkaar.

Niet? O, daar was ik me niet van bewust.

Waar zit je dan precies/ongeveer, Zam, als je dat tenminste hier op het forum wil zeggen.

Hond hier wil eruit. Ga ik nog maar even doen dan want ik ga tegen achten de deur uit. Uit eten naar een Turks restaurant.
Alle exen zijn kleuters!

Shahla, jij woont toch in G? Da' s nog wel 100 km van mij vandaan...

Maar je kunt ook op je snorfiets naar mij en dan verder samen in de auto naar E.
Ik woon in Z.
O, das toch nog 100 kms dus.

Lief is patat en bijbehorende artikelen aan het halen.

Ik heb er zo'n zin in. Slecht, maar ja
Geen bijzonderheden
Wat zijn die bijbehorende artikelen? Bier en sigaretten??
Frikandellen speciaal
Geen bijzonderheden
Mogguh,

Laatste dag van de week!

Kookie, jullie gaan dit weekend he?

Zam, jij maandag?
Geen bijzonderheden
Nog 1 dag werken en dan vakantie!

Nee, yasmijn, eerst nog een week thuis en dan 2 weken weg.

Zam, hoe lang ga jij?

Moet nu rennen, spreek jullie later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven