Mirlo's inloophuis: hangbank voor probleemgevallen

15-08-2008 13:59 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via dit forum wil ik graag mijn ongenoegen uiten over het feit dat mijn riante woonruimte wordt misbruikt door probleemgevallen. In de loop van de jaren dat ik hier woon, heb ik al meerdere problematisch en aparte gevallen over de vloer gehad.

In 2006 begon het met een Turkse vriend van mijn moeder die altijd beweerde dat het gras in Turkije groener was dan hier. Uitermate vermoeiend soms.

Jaarlijks krijg ik mijn hippie-papa op bezoek, waar ik altijd uitermate van geniet, maar waar ik ook redelijk wereldvreemd van wordt. De discussies over Nietzsche zijn op den duur vermoeiend.

Nu heb ik Yasmijn bij mij in huis wonen. Op zich niks aan de hand, zou je zeggen. Ware het niet dat ik elke dag moet aanhoren welke kwaaltjes ze nu weer heeft (gekneusde ribben, sproeidiarree en andere trauma's). Daarnaast ben ik van alle perikelen in relationele en Ex-relationele sfeer op de hoogte.

Ik weet alle intieme details van de hele vriendenclub. Dit betekent dat ik mij uitermate verantwoordelijk voel voor het welzijn van de vriendenclub. Een last op de schouders van een jonge meid. Tranen heb ik gelaten om de plotselinge en explosieve groei richting de volwassenheid. Als dit het volwassen leven is, wil ik hier niet toe behoren.

Help mij. Geef me tips. Hoe moet ik met deze situatie omgaan?

Veel liefs van een verward meisje.
Denk het wel, ik heb maar 1 slaapkamer, wel een dubbel bed uiteraard, maar wel een matras voor op de vloer, denk ik.
Geen bijzonderheden
Over hoeveel weken is deze Lady's Night..??? Ik kan ff niet meer rekenen.
2 weken na de Ardennen. Over 4 weken, dus.
Geen bijzonderheden
Zitten jullie klaar voor Joseph die gevonden wordt vanavond of Gooische vrouwen of allebei?
Geen bijzonderheden
Ik kijk dan liever naar Josef. En jij??
Ik heb heen en weer gezapt.
Geen bijzonderheden
Ik heb uiteindelijk naar de VPRO gekeken, een docu over de Spaanse burgeroorlog...;)
Ik heb de uitslag niet eens gehaald, lag al te bedde

Nog even gebeld met iemand vanonder de warme dekens vandaan en toen viel ik tevreden in slaap.

Dag maisjes, werk ze vandaag!
Geen bijzonderheden
Ik heb het net gezien en ik ben helemaal blij.

Overigens moet ik eerlijk zeggen dat je de aflevering wel even af moet kijken, en dan het eerste deel waarbij Freek een nummer uit Jesus Christ Superstar zingt. De rillingen lopen over mijn rug, zo overtuigend brengt die gast dat.

Pfft, vrijdag tentamen. Ben al de hele dag aan de studie. Net weer een hoofdstuk doorgeploeterd, dan ga ik zo ff eten en TBYD op uitzendinggemist kijken. En dan vanavond nog een hoofdstukje doorwerken. En morgen begin ik dan maar iets eerder, zodat ik niet 's avonds nog moet ploeteren om mijn zelfbedachte schema bij te houden.Nog 200 pagina's to go.
Ik had ook kippenvel bij Freek.

Pff, wat een dag! Gelukkig krijgen mensen maar eens per maand salaris!

Slaapkamer ligt ook. Nu de hal nog en dan is de vloer klaar.

Het schiet op!

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest en guess what, de genezing gaat goed, ik lig zelfs voor op schema. Goede zaak. Nieuwe oefeningetjes mee en ik heb zelfs geen fysio nodig.

Ik ben goed geluimd.
Geen bijzonderheden
Na een zalige week vrij moest ik vandaag weer aan de bak.... :puke:
Ach ja. Jij hebt in jouw vakgebied zoveel vrij!
Geen bijzonderheden
Héhé, het schema voor vandaag is afgewerkt (wat in mijn geval al een applausje waard is).

Morgen heb ik 110 pagina's op het programma, dat is misschien wat overmoedig, maar goed. Dan blijven er voor woensdag nog maar een stuk of 50 over.

Pfft, heb het nu al wel weer gehad.
Geen bijzonderheden
En nu ga ik Spuiten en Slikken kijken, want dat he'k gisteren gemist.
Akelig programma!
Geen bijzonderheden
Hoezo is het een akelig programma?

Argumenten!
Pfft, ik ga te bedde. Morgen weer druk genoeg!

En ik laat de laptop uitstaan, want anders ga ik soggen (studie-ontwijkend gedrag vertonen). Te weinig zelfdiscipline.
Ik vind Spuiten en Slikken veel te expliciet.
Ik ook. Zal onze leeftijd wel zijn.

Ben zo brak als wat als in moe. Lag veuls te laat te bedde. Dat doe ik anders nooooit als ik moet werken.

Maar soms heb je van die omstandigheden. Morgen en vrijdag vrij gelukkig. Komt goed uit ivm zaterdag.

Mirlo, je bent er ook zaterdag he?

Kasten!
Geen bijzonderheden
Jaja..
Mooi.

Vloer ligt, gordijnen slaapkamer hangen, gordijnen woonkamer vandaag.

Ga nu schoonmaken aldaar. Heb vreselijk uitgeslapen.

Was ik aantoe!
Geen bijzonderheden
Inderdaad heb je soms van die omstandigheden dat je doordeweek veel te laat in je bed ligt. Ik weet er alles van.
quote:Zamirah schreef op 30 oktober 2008 @ 18:11:

Inderdaad heb je soms van die omstandigheden dat je doordeweek veel te laat in je bed ligt. Ik weet er alles van.

Die zijn er inderdaad. Maar nu weer op de plaats rust. Even weer bijkomen van die vreemde emoties.

Want vreemd was het en is het, maar ergens dan ook weer heel, heel verhelderend.

Het schiet op nu in het huussie! Zaterdag over.

Het viel ook best mee allemaal, de woningbouw had geschilderd en de badkamer kats vernieuwd, wat wil je nog meer.

F gaat zaterdag met de stroom klungelen, op de één of andere manier heb ik krachtstroom nodig voor de afwasmachine, geloof ik. Hij moet dingen omleggen en zegt dat ie dat kan. Geloof ik zo!

Gaat allemaal goedkomen.

Zam, ben je er op tijd zaterdag? Wij zijn allemaal om 10.00 uur bij F.
Geen bijzonderheden
Wat goed dat het zo opschiet met je huisje!

Wanneer ga je over?

En hoe is het met je arm?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven