Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
Verder iedereen gelukkig?? Ikke wel!!!

Zennah, hoe gaat het met de babyplannen?

Thee, wat goed...een heuze relatie... gniffel.

Yas, hoe gaat het nu..? Lijkt mij verschrikkelijk je moeder te moeten missen, maar ik moet er ook eens aan ooit, wat een klote-gedachte.
Hier gaat het wel aardig Zam.......... hoest met jou?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goedemorgen,

De pijn is helemaal weg,kut kou!

De babyplannen?We seksen en zien wel.

Wel denk ik dat ik er mischien ook vrede mee kan hebben als ze alleen blijft.

Ik wil niet gaan forceren en seksen omdat het moet, zaad laten nakijken, IVF etc is niet voor mij weggelegd.

Gelukkig hebben we al 1 kind.

En ik heb altijd gedacht later krijg ik 1 dochter :-)

Hoe is het met jou? Wat maakt jou gelukkig? Ben je ook aan het afvallen? Ik ben op de goede weg.

xxx
goedemorgen allemaal
Hallo en doei.

Moet naar de kapper, uitgroei is erg groot.

Zam, het is bizar en onwerkelijk.

Later meer.
Geen bijzonderheden
Goedemorgen!

Ik heb een koppijn die ik in tijden niet heb gehad. Zo meteen hondje uitlaten. MSV+ ligt zijn roes ook nog uit te slapen en zal zo ook wel een 'beetje' hoofdpijn hebben. Maar 't was gisteren wel gezellig in de stad. Verder heb ik niks te melden. Ik kan eigenlijk ook niks anders bedenken dan dat ik koppijn heb...
Wie waren er allemaal dan?
Geen bijzonderheden
Voor Mirlo

Zennah, goed dat de pijn weg is, al met al dus meer de schrik dan 'letsel'. Blij toe, had anders af kunnen lopen, zeker met je kleine erbij.

Zam, al zicht op kachelreparatie auto? Is niet te doen zonder komende dagen/week/(weken?).

Ja geloof wel beetje vrijgezel-af. Gek hoor. Wie had dat een jaar geleden kunnen bedenken bij onze 1e date. Zaterdag is exact 1 jaar later en neem ik 'm mee uit eten (maar dat weet-ie nog niet, alleen dat ie hij vrij moest houden), wel beetje low-budget, maar we hebben er eerder gegeten en het is redelijk dichtbij zijn huis. Het weer gooit alleen wat roet in het eten.

Wilde kek jurkje aan en vriendin m'n haar op laten steken (voor zover er met dit zielige bosje wat te steken valt). Maar wil ook met OV want weg = bezoekerskaart niet kunnen verzetten. Geen zin in boete. Dan is OV goedkoper maar ook koud(er).

En in het restaurant zitten we ook al in het koudere gedeelte want roken toegestaan. Verhip, zal eens snel mijn ANWB kaart pakken (extra korting) en reserveren.

Iemand van jullie gister P&W gezien? Ik het laatste stuk en toen in de herhaling het 1e deel. Nu weet ik het zeker. Ik ga LL meenemen naar de voorstelling van Huub Stapel. Zélf wil ik 'm ook graag nog een keer zien, maar wil ook wel dat hij het gezien heeft.

Ook erg gelachten om Hulzebosch.

Freak, ik doe de kaart voor Mini vroeg op de post, beter dat je 'm even achter moet houden dan dat ie te laat is. Veel plezier morgen in elk geval en succes met de voorbereidingen. Komen er morgen veel mensen?

Jammer dat ik net volgende week in het weekend bij LL ben. Anders hadden we 'blauw past bij jou' bijv. na jouw sporten kunnen doen.

Yas, uitgroei weer vakkundig weggewerkt? En al besloten of je maandag even bakkie gaat doen op je werk?

Kookie, scooter al binnen en/of is het te slecht qua weer om 'm nu uit te proberen?

Ligt er bij jullie sneeuw? Hier niet en ik ben die kou ook zo megazat.

Gisteravond heel voorzichting naar vakantietarieven zitten kijken..... Vorig jaar: ik 2 weken waarvan 1 week met LL. Zou optie kunnen zijn maar relatief wat duurder dan hele tijd samen. Bovendien ging het samen zo super.

Opties (in mijn hoofd, nog nergens over gehad mede ivm allebei baanloos) samen 8 dagen of, nog liever 11 (scheelde geloof ik 30 euro p.p.) lijken me wel wat. Niet te dure accommodatie. Voor ik iets beslis wacht ik eerst op uitkomst achterstallig te regelen blauwe monsters. En liever nu nog wat meer bezuinigen en wel op vakantie.

Ik ga weer huishoudelijk aan de slag. Heb een poetsbui en aangezien dat niet zo vaak voorkomt, moet ik er maar even gebruik van maken. Vanavond lekker boerenkool! Heerlijk zo'n vriezervoorraad.
Hier maar snert denk ik, ook uit vriezer. We zouden eigenlijk bij exYasman eten maar daar zijn nog meer mensen en dat kan ik niet aan nu. Ze stellen vragen, willen antwoorden en knuffelen. En ik wil niet geknuffeld worden, alleen door mijn eigen familie.

Dus ik heb afgezegd.

Uitgroei weer weg. Lastig, bij de kapper vragen ze je of je leuke feestdagen hebt gehad. Dan moet je vertellen wat er gebeurd is.

Het sneeuwt flink hier.

"blauwe monsters"! :d
Geen bijzonderheden
en af en toe een virtuele van ons mag ook toch... Maar snap je punt qua afzeggen, zou hetzelfde hebben gedaan.
Hahaha, dat mag

Hoe haal jij kaarsenvet van de tafel?

Tips?
Geen bijzonderheden
Van welk materiaal is de tafel?
Op 'thuis' is net een topic over kaarsvet verwijderen geweest. Maar dat zat geloof ik op het raam, maar er stonden wel veel tips in.
Hout. Gewoon met warm water ofzo?
Geen bijzonderheden
nope, heel lauwe strijkbout met voldoende lagen keukenpapier of wc-papier ertussen. Maar er kan, op welke manier dan ook, wel een vetvlek achterblijven op hout. Ligt beetje aan de behandeling. Bij gelakt minder last/kans.
En eerst eraf peuteren/krabben wat al kan.
Ben nu trouwens ff weg van pc. Succes met kaarsvet.
quote:thee schreef op 09 januari 2010 @ 14:35:

nope, heel lauwe strijkbout met voldoende lagen keukenpapier of wc-papier ertussen. Maar er kan, op welke manier dan ook, wel een vetvlek achterblijven op hout. Ligt beetje aan de behandeling. Bij gelakt minder last/kans.

Aaargggghh! Ingewikkeld!

Gelakt ja.
Geen bijzonderheden
En oh ja, steeds nieuw stukje papier nemen nadat het wat vet heeft opgenomen. Op een gegeven moment is je papier vetvrij en zal zo goed als alle kaarsvet verdwenen zijn.

Event. stukje proberen met de bout op niet zichtbare tafelplek zoals onderkant blad of binnenkant poot of zo.
Geen bijzonderheden
Gelukt Yas?

Hier Il Divo op hard en het fornuis een grote beurt gegeven. Korte pauze en dan de keukenkastjes. Heb handige fornuisdingen gekocht. Scheelt schoonmaakwerk (en ja, kan ook met alu folie). Zal straks eens kijken of ik plaatje kan plakken.
nee, plaatje plakken vanuit postordercatalogus lukt niet zoals gewone plaatjes plakken.

Nou, dan ga ik eerst maar weer ff aan de slag. Misschien straks nog even lekker zonnebanken.

Shahla, lees je eigenlijk nog mee? Zo ja, benieuwd hoe het met je gaat.
Nog niet gedaan, brand toch elke avond kaarsen.

Wat voor fornuisdingen?
Geen bijzonderheden
Pff, alweer een 2e bestelling aan het plaatsen bij de postorder. Site en veel artikelen zijn 'best suf' maar oh, ook zoveel handigheidjes.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven