Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
Hmm... Bij mij sneeuwt het niet vanochtend... Zo aan de bak, over twee uurtjes studie-afspraak.
Doe maar goed je best
Geen bijzonderheden
Hier beperkt gesneeuwd als ik naar de kant van parkeerplaats kijken. Straatkan: wegen en drukke fietspaden schoon.
Hier sneeuwt het gestaag door en er ligt een flink pak.
Geen bijzonderheden
Ik dacht heel even dat het minder werd, maar het zijn nu toch echt weer dikke vlokken.
Hier ook en veul!
Geen bijzonderheden
Moet veel doen maar net als Mirlo SOG had, heb ik nu SOG alleen is de S anders......

De poetsbui is er nog steeds en ik kan wel wat doen maar moet toch meer doen op de laptop en nee, dat is niet forummen.

En mijn brievenbus kan niet open, dus kan al dagen niet bij de post en dus niet zaterdagkrant voor vacatures nakijken. Straks maar beetje grafietpoeder maken en kijken of het dan wel lukt.
Grafietpoeder? Wat is dat?
Geen bijzonderheden
Shit. Voorstelling Huub Stapel in de wijde omgeving uitverkocht.
Jammer, Thee.

Heb gedaan wat ik moest doen vandaag, nu nog een was aan het draaien en nog een was in de droger.

Ga nu de kou in, sjouwen met de honden. Die vinden de sneeuw helemaal het einde. Het sneeuwt gelukkig niet meer!
Stad in, uit eten met Yaspaps. Dan weer naar huis, seksen met MSV+. Dan naar bed, morgen weer vroeg op voor studie. Wat heb ik toch een vreselijk leven..
Huub Stapel? Leeft die nog?
Zeker, gisteren nog gezien in de film, speelde hij psychiater.
Yaspaps zat hier toen jij en Yaszoon belden voor eten in de stad. Normaliter zouden we zijn meegegaan maar ik zat te schrijven over de gebeurtenissen en ik kon niet ophouden.

Ben gestopt toen we weer waren geland op Schiphol.

Dus ik heb al heel veel.

En daarna kwam stiefpaps langs. Hij is toch niet zo dapper als ik dacht. Hij heeft het zo moeilijk.
Geen bijzonderheden
Yas, wat goed van je dat je alles opschrijft! Ik lees dit met een brok in mijn keel.
Yas, je doet het goed hoor. Ik ben ontzettend trots op je. Probeer ook door te gaan met leven en af en toe de deur uit te komen. Dat verdriet, dat komt vanzelf wel, in kleine of grote stappen/klappen. Ondertussen gewoon je ding blijven doen.

Yaspaps was gisteren in een heel irritante bui. Komt MSV+ binnen, hij is in het begin altijd een beetje verlegen, zegt Yaspaps ineens "Wanneer komt dat nieuwe vriendje van je nou?". En hij maakte nog zo'n bijdehante opmerking. Jeetje, laat ons het nou lekker rustig aan doen.

Maar goed, MSV+ en Yaszoon hebben nog een hele tijd lekker doorgekletst, dus het is weer laat geworden. MSV+ ligt nu nog lekker te slapen. Ik breng 'm zo even een bakje koffie. want het is ook voor hem een drukke tijd omdat de tentamens er weer aan komen. Aan de bak!
Goedemorgen allemaal

Hier gelukkig even weer een normale dag!

Feestje weer overleefd.

Er ligt niet veel sneeuw dus ga lekker sporten.

Yas goed dat je alles opschrijft

Mirlo succes met de studie en msv!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ah! Dus Yaspaps heeft hem ontmoet! Ik wil ook!

Kookie, jullie krijgen tzt alles in de mailbox.
Geen bijzonderheden
Mirlo, lees voorpagina Telegraaf en de reacties.

Gruwelijk weer.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2010 @ 08:53:

Mirlo, lees voorpagina Telegraaf en de reacties.

Gruwelijk weer.

Ik las het ook

goedemorgen overigens allen; hier nog wat dingen doen en vanmiddag naar coach.
Vreselijk, wat een domme mensen. Wat een kortzichtigheid.

Ga rond 1300 uur naar werk. Niks geen zin in, al die mensen willen dingen zeggen en dat wil ik niet. Ik moet er toch doorheen.
Geen bijzonderheden
Mirlo, is het een lekker ding?
Yas, mocht je het nog lezen, sterkte daar
Yas sterkte meid!

Thee succes bij coach

Hier helaas geen normale dag... heb schoonmoeder gebeld ivm gesprek ex en zijn ouders vanavond.. pfff ze staan vierkant achter hun zoontje dus ze gaf advies om ook mijn ouders maar mee te nemen anders is het 3 tegen 1.... GRRRRRRRRRRRRRRRRR

Nou gaat paps mee... jeetje.... gezeik zeg

Wacht nu op telefoontje makelaar... wil weten of hy uberhaupt dat huis mag / kan huren terwijl wij nog niet gescheiden zijn!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ai Freak. Wist niet dat je gesprek had en zeker niet dat zijn ouders daar ook bij zouden zijn. Haar advies dat jij ook maar ouders mee moet brengen heeft m.i. nu gelijk de toon van toekomstige omgang bepaald tussen hen/jou.

En waarom is jullie gesprek niet 1 op 1?

Staan ze nu ineens achter hem omdat ie anders te lang bij hun zou logeren?

Nou, veel sterkte vast. Je hebt vast alles op papier. Kun je zeg 'tegenvragen' bedenken en daar ook vast een antwoord op formuleren?

En komt hij ook nog op verjaardag Mini langs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven