Mirlo's inloophuis, part two
zondag 10 januari 2010 om 12:36
Moet veel doen maar net als Mirlo SOG had, heb ik nu SOG alleen is de S anders......
De poetsbui is er nog steeds en ik kan wel wat doen maar moet toch meer doen op de laptop en nee, dat is niet forummen.
En mijn brievenbus kan niet open, dus kan al dagen niet bij de post en dus niet zaterdagkrant voor vacatures nakijken. Straks maar beetje grafietpoeder maken en kijken of het dan wel lukt.
De poetsbui is er nog steeds en ik kan wel wat doen maar moet toch meer doen op de laptop en nee, dat is niet forummen.
En mijn brievenbus kan niet open, dus kan al dagen niet bij de post en dus niet zaterdagkrant voor vacatures nakijken. Straks maar beetje grafietpoeder maken en kijken of het dan wel lukt.
maandag 11 januari 2010 om 06:49
Yaspaps zat hier toen jij en Yaszoon belden voor eten in de stad. Normaliter zouden we zijn meegegaan maar ik zat te schrijven over de gebeurtenissen en ik kon niet ophouden.
Ben gestopt toen we weer waren geland op Schiphol.
Dus ik heb al heel veel.
En daarna kwam stiefpaps langs. Hij is toch niet zo dapper als ik dacht. Hij heeft het zo moeilijk.
Ben gestopt toen we weer waren geland op Schiphol.
Dus ik heb al heel veel.
En daarna kwam stiefpaps langs. Hij is toch niet zo dapper als ik dacht. Hij heeft het zo moeilijk.
Geen bijzonderheden
maandag 11 januari 2010 om 08:16
Yas, je doet het goed hoor. Ik ben ontzettend trots op je. Probeer ook door te gaan met leven en af en toe de deur uit te komen. Dat verdriet, dat komt vanzelf wel, in kleine of grote stappen/klappen. Ondertussen gewoon je ding blijven doen.
Yaspaps was gisteren in een heel irritante bui. Komt MSV+ binnen, hij is in het begin altijd een beetje verlegen, zegt Yaspaps ineens "Wanneer komt dat nieuwe vriendje van je nou?". En hij maakte nog zo'n bijdehante opmerking. Jeetje, laat ons het nou lekker rustig aan doen.
Maar goed, MSV+ en Yaszoon hebben nog een hele tijd lekker doorgekletst, dus het is weer laat geworden. MSV+ ligt nu nog lekker te slapen. Ik breng 'm zo even een bakje koffie. want het is ook voor hem een drukke tijd omdat de tentamens er weer aan komen. Aan de bak!
Yaspaps was gisteren in een heel irritante bui. Komt MSV+ binnen, hij is in het begin altijd een beetje verlegen, zegt Yaspaps ineens "Wanneer komt dat nieuwe vriendje van je nou?". En hij maakte nog zo'n bijdehante opmerking. Jeetje, laat ons het nou lekker rustig aan doen.
Maar goed, MSV+ en Yaszoon hebben nog een hele tijd lekker doorgekletst, dus het is weer laat geworden. MSV+ ligt nu nog lekker te slapen. Ik breng 'm zo even een bakje koffie. want het is ook voor hem een drukke tijd omdat de tentamens er weer aan komen. Aan de bak!
maandag 11 januari 2010 om 08:25
maandag 11 januari 2010 om 13:23
Yas sterkte meid!
Thee succes bij coach
Hier helaas geen normale dag... heb schoonmoeder gebeld ivm gesprek ex en zijn ouders vanavond.. pfff ze staan vierkant achter hun zoontje dus ze gaf advies om ook mijn ouders maar mee te nemen anders is het 3 tegen 1.... GRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nou gaat paps mee... jeetje.... gezeik zeg
Wacht nu op telefoontje makelaar... wil weten of hy uberhaupt dat huis mag / kan huren terwijl wij nog niet gescheiden zijn!
Thee succes bij coach
Hier helaas geen normale dag... heb schoonmoeder gebeld ivm gesprek ex en zijn ouders vanavond.. pfff ze staan vierkant achter hun zoontje dus ze gaf advies om ook mijn ouders maar mee te nemen anders is het 3 tegen 1.... GRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nou gaat paps mee... jeetje.... gezeik zeg
Wacht nu op telefoontje makelaar... wil weten of hy uberhaupt dat huis mag / kan huren terwijl wij nog niet gescheiden zijn!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 11 januari 2010 om 13:45
Ai Freak. Wist niet dat je gesprek had en zeker niet dat zijn ouders daar ook bij zouden zijn. Haar advies dat jij ook maar ouders mee moet brengen heeft m.i. nu gelijk de toon van toekomstige omgang bepaald tussen hen/jou.
En waarom is jullie gesprek niet 1 op 1?
Staan ze nu ineens achter hem omdat ie anders te lang bij hun zou logeren?
Nou, veel sterkte vast. Je hebt vast alles op papier. Kun je zeg 'tegenvragen' bedenken en daar ook vast een antwoord op formuleren?
En komt hij ook nog op verjaardag Mini langs?
En waarom is jullie gesprek niet 1 op 1?
Staan ze nu ineens achter hem omdat ie anders te lang bij hun zou logeren?
Nou, veel sterkte vast. Je hebt vast alles op papier. Kun je zeg 'tegenvragen' bedenken en daar ook vast een antwoord op formuleren?
En komt hij ook nog op verjaardag Mini langs?