Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
Freak, je hoeft nu nog niets af te spreken. Laat je daar niet toe verleiden. Neem tijd om te denken en om er op terug te komen.

Weet niet of ze een bepaalde kant op willen drukken maar vooralsnog op je hoede zijn
Klopt Kookie en Thee... ik moet nu erg op mijn hoede zijn.... heb uiteraard alles op papier....

En hij komt inderdaad ook woensdag hier op verjaardag mini...pffff

1 op 1 liep gisteren uit op ruzie... en het draait om geld en zijn ouders zijn erg op geld en zuinig en zo vandaar dat ik wil dat ze erbij zijn om hem bij zinnen te krijgen.

We moeten gewoon met spoed die scheiding regelen dan pas huis voor mij.. en dan word het maar een appartement ipv eensgezinswoning... duh ik leg me daar dan maar bij neer... is een stuk goedkoper ook!

Pffff wish me luck
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
O wat rottig allemaal... ik weet er alles van... moeder van ex deed ook typisch toen wij in scheiding lagen.

Maar nu is alles toch nog goed gekomen, Freak, mijn ex heeft mij na de scheiding 3 x (!!!!) proberen terug te krijgen... maar ik wilde hem niet meer, vond dat hij zich nogal misdragen had tijdens de scheiding. Zo'n man hoef je niet meer terug.
Heb makelaar van dat huurhuis gesproken en het word gelukkig niet eenvoudig voor hem om te huren ( alleen als hij liegt op formulier en over scheiding enzo dan zou hij er tussen kunnen glippen) Maar ja ze weten het nu van mij he

En ik vroeg.. we zijn nog in gemeenschap getrouwd moet ik dan niet meetekenen???? antwoord Ja.... en dat ga ik natuurlijk niet doen.

Ook de advocaat nog even gebeld en die kon me ook nog wat tips geven en werkt het laatste voorstel nog even voor me uit zodat ik dat ook mee kan nemen vanavond!

Pfff daar word ik wel iets rustiger van en maakt dat ik me sterker zal voelen vanavond!

Yas hoe was het op het werk ... ging het een beetje???
Klopt Zamirah... ze gaan vierkant achter hun enige zoontje staan...grrrrrr

maar zoals je hierboven kunt lezen ben ik niet voor 1 gat te vangen en ik HOEF HEM NOOIT MEER TERUG!!!!!!!!!
Jemig, je pappie en mammie meenemen.

Freak, wij waren nog niet gescheiden toen exYasman een huis voor me huurde, erg duur enzo (o dat weet je, je bent er geweest )

Dat kon allemaal wel.

Echter, in jouw geval zou ik nog NIETS regelen! Jullie zijn nog nergens uit. Bij ons liep alles van een leien dakje. Bij jullie niet, dus nergens op ingaan en blijven zitten waar je zit!

Viel mee op werk, iedereen was erg lief. En ik mag mijn tijd nemen, ik mag zoveel of zo weinig werken als ik zelf wil/aankan.

Ik begin morgen gewoon, ik doe het kalm aan en dan zie ik het wel.

Ik had een ontplofte mailbox, goeiedag.
Geen bijzonderheden
De kop is eraf, wat betreft het werk.

Dat is wel een goed gevoel, toch?

Als er geen druk op je wordt uitgeoefend begin je dan weer volledig of eerst gedeeltelijk?
Ja, is een goed gevoel en de mensen waren erg lief.

Ik begin gewoon rustig morgenochtend en dan zie ik wel hoever ik kom.

Erg prettig, alle vrijheid.
Geen bijzonderheden
Goed gedaan Yas!

En fijn dat je tijd krijgt/kunt nemen. En dat kan ook een dag tegenvallen al heb je al wel een fulltime dag achter de rug. Neem die optie met beide handen aan!

Heb het vandaag heel anders gelezen op het forum. Een forumster wiens werkgever haar ziektemelding niet accepteert en ze moet morgen komen werken anders dreigt loonopschorting. Bizar topic....

Freak, weet niet hoe laat jullie gaan praten maar sterkte/hou je haaks. En zoals hier al gezegd door anderen, alles meenemen als 'ik denk erover/bekijk het' ipv instemmen met.

Fijn/goed/tof gesprek bij coach gehad .
He fijn Yas

Goedzo Thee

Ex belde moet eerst nog in vergadering Pffff waarschijnlijk rond 1900 uur thuis hoopt hij nou dan kom ik daarna wel pfff gezeik altijd met dat werk... zelfs nu nog last van.

En al zo ex iets voor me willen huren het punt is... We kunnen het niet betalen... dat moet hij vanavond echt in gaan zien!!!!!!!!!

Nou word vervolgd meiden!
Lekker dat je rustig kunt beginnen op je werk, Yas. Fijn dat er ook nog gewoon mensen zijn die met je meedenken.

Thee, heb ook dat topic gelezen...pfff....
Ja, dat is fijn. Zelf de baas der bazen kwam het zeggen: neem je tijd, doe rustig aan en werk wat je wilt of kunt.

Ik heb dat topic ook gelezen, inderdaad bizar. Wat een nare werkgevers heb je er bij.
Geen bijzonderheden
.
anoniem_71657 wijzigde dit bericht op 12-01-2010 17:56
Reden: was misschien niet zo aardig en was te privé
% gewijzigd
Ik geloof het wel kookie, zeker gezien de rol van Verzuimreductie en wat forummers die bekend zijn met de materie (Wuiles, nummerzoveel etc.) er over opgezocht hebben.

Nare organisatie in combinatie met nare werkgever in een heel vervelende (werknemers)situatie bij betreffend contract WG en VR.

En haar financiële zorgen er nog bij met 4 kinderen.... Ik geef het je te doen. Ik heb al tig x internetbankieren gecheckt i.v.m. WW en ik vrees dat ik er nog even op moet wachten (na check sites). Morgen weer gesprek werkcoach. Weer telefonisch. Wil ik niet, ik wil face to face. Heb veel vragen.
Als het inderdaad allemaal echt is dan is het echt om te janken voor die vrouw. Dan kijk je samen naar een passende oplossing.

Vervelend wat betreft de ww.

Net het weerbericht gehoord, tot en met het weekend zeker winter en daarna ......
....nog meer winter.
Geen bijzonderheden
Nou, geloof begrepen te hebben dat februari nog erger wordt qua winter; gruwel ............ Ik moet er niet aan denken. Het verstoort nu al mijn a.s. weekend en deel van mijn volgende week
Waaaaaaaaaat???? Hoe kunnen ze nou iets over februari zeggen??
Nieuwe methodes en we zitten (blijkbaar) in het daljaar van de zon. Die schijnt op de ene of andere manier een cyclus van 11 jaar te hebben. We zitten nu in het koudste deel van deze cyclus en dan meestal schijnt februari nog erger te zijn.
Kijk hier:

www.weerprimeur.nl

Das Mark Putto en die heeft altijd gelijk.En hij schrijft erg leuk.
Geen bijzonderheden
@Zam:

Volgens huisgenootje lijkt hij op die zanger van Coldplay. Weet niet of dat een compliment is, volgens haar wel. Ik vind 'm wel een lekker ding.
Pfff ben wel al een uurtje weer thuis maar even nagepraat met Paps en Jacq de buurvrouw die aan het oppassen was....

Ex zegt het 1 maar gaat volgens mij het andere achter mijn rug om doen en word gesteund door pappie ook financieel

Ex is echt eng nu en zorgt er wederom voor dat ik grenzen verleg die ik eigenlijk niet wil verleggen maar ik wil van hem af... maar dat kan natuurlijk niet want voorlopig nog financieel afhankelijk

Afspraak is nu.. donderdag mediator/advocaat voorstellen bespreken.. er 1 uitkiezen waar we mee kunnen leven ( lees mijn voorstel ZONDER FISCALISERING!!!!) daarmee bedoel ik Partnerallimentatie hoog en kindallimentatie het minimum... daar ga ik NIET intrappen..... met spoed op zoek naar geschikte woonruimte voor mij... die goed voelt en betaalbaar is ... ik heb aangegeven als die woonruimte bevalt trek ik daar in met mini en gaat allimentatie lopen... die is dan voor hem al aftrekbaar heb ik van mijn advocaat begrepen dus dat zou dan moeten goedkomen

Hij blijft maar zeiken over dat veel te dure huis en eist dat ik binnen 3 maanden weg ben want hi in onhoudbare situatie ...ja duh heb je zelf gedaan... maar dat mag ik niet zeggen... want waar er twee kijven hebben er twee schuld

pff staat er warrig.... mijn conclusie van vanavond is dat ik bereid ben heel snel te scheiden ( onder mijn voorwaarden) en snel een eigen echt geschikte plek wil accepteren voor Mini en mij maar hij moet normaal doen en niets achter mijn rug... maar gevoel/intuitie zegt dat hij niet gaat meewerken en achter mijn rug om dat huis gaat huren en dit moet met verlies verkocht gaan worden...

Maw... ik zit in 1 grote bak ellende met een ex die voor geen meter te vertrouwen is... want een kat in het nauw maakt hele rare sprongen

Ik snap het als jullie dit verhaal niet gaan begrijpen... maar jullie hebben mijn foonnummer
Ik snap er echt geen ruk van. Maar kan ook aan leeftijd liggen.

Ik ga nog ff MSV+ sms'je sturen, biertje pakken en dan naar bed. 22:23 lijkt me een mooi tijdstip om te stoppen met studeren...
Ik smeer em ook naar boven!

Toi toi toi iedereen.
Denk dat ik het wel snap freak maar nu te moe te reageren.

Zo te zien al met al heftige avond. Bellen zit er echter niet meer in. Bellen LL ook al afgekapt. Ik moet NU naar bed.

Spreken elkaar er nog wel over en hou je haaks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven