Mirlo's inloophuis, part two
dinsdag 18 augustus 2009 om 20:29
dinsdag 18 augustus 2009 om 22:04
Thanx voor het recept Yasmijn, gooi het Kookieman om de oren!
mail gecheckt.
Heb er 1 werkdag opzitten en heb er nu alweer genoeg van.
Je hoeft bij wijs van spreken maar te knipogen en alles is weer net als voor de vakantie.
Heb niet zoveel te melden, ga zo lekker lezen in bed. Maar eerst nog een spelletje Mahjong, kennen jullie dat?
Kolere, het is echt verslavend. Man en kind voor gek verklaard dat ze zo achterlijk bezig waren en ben nu zelf bezeten.
mail gecheckt.
Heb er 1 werkdag opzitten en heb er nu alweer genoeg van.
Je hoeft bij wijs van spreken maar te knipogen en alles is weer net als voor de vakantie.
Heb niet zoveel te melden, ga zo lekker lezen in bed. Maar eerst nog een spelletje Mahjong, kennen jullie dat?
Kolere, het is echt verslavend. Man en kind voor gek verklaard dat ze zo achterlijk bezig waren en ben nu zelf bezeten.
woensdag 19 augustus 2009 om 08:28
Ja *zucht*
Dit forum loopt gewoon niet, alles is moeilijk. Ik vind het nog steeds van de gekke dat ik met chrome het forum op moet, terwijl alle andere sites met explorer heel goed gaan.
En dan die achtergrond met dat gruwelijke pleepapier.
Het wordt allemaal met de dag gebruiksonvriendelijker.
Dit forum loopt gewoon niet, alles is moeilijk. Ik vind het nog steeds van de gekke dat ik met chrome het forum op moet, terwijl alle andere sites met explorer heel goed gaan.
En dan die achtergrond met dat gruwelijke pleepapier.
Het wordt allemaal met de dag gebruiksonvriendelijker.
Geen bijzonderheden
woensdag 19 augustus 2009 om 10:44
Ben het ermee eens dat het te commercieel is geworden en dat gaat zeker (af en toe) ten koste van het gebruiksgemak. Die achtergrond vind ik ook hoogst irritant maar ja, lekker reclame maken zodat (meer) mensen die domme stickers gaan bestellen. Maar goed, je doet er niks aan hè.
Gisteravond nog een best wel grote klus volbracht. Inloop kast vrij gemaakt en alles wat eruit kwam geschift op: kan weg, moet in zwarte kast, moet in de schuur. Kids hebben wel meegeholpen want 1. ik kan echt (nog) geen zwaardere dingen tillen, 2. zij wonen hier ook en moeten hun steentje bijdragen. Het leuke is dat je dingen tegen komt waarvan je niet eens meer wist dat je het had of waarvan je, je totaal niet kon herinneren dat je het ooit had gekocht. Daarna een schoonmaakbeurt. Als we vanmiddag terug komen met al dochter's spullen, kan ze de kast zo inrichten.
Gisteravond nog een best wel grote klus volbracht. Inloop kast vrij gemaakt en alles wat eruit kwam geschift op: kan weg, moet in zwarte kast, moet in de schuur. Kids hebben wel meegeholpen want 1. ik kan echt (nog) geen zwaardere dingen tillen, 2. zij wonen hier ook en moeten hun steentje bijdragen. Het leuke is dat je dingen tegen komt waarvan je niet eens meer wist dat je het had of waarvan je, je totaal niet kon herinneren dat je het ooit had gekocht. Daarna een schoonmaakbeurt. Als we vanmiddag terug komen met al dochter's spullen, kan ze de kast zo inrichten.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

woensdag 19 augustus 2009 om 12:10
woensdag 19 augustus 2009 om 14:48
Wat een leven, Zam! Hoe lang is jouw vakantie dan??
Kookie, ik geniet wel, zat net met boek buiten. Nu is het wel erg heet.
Alleen, heb kleding gepast die mee moet op vakantie.Niks past me meer! Wééhh!!
Ben in een half jaar tijd enorm aangekomen, ik stond net voor de spiegel, die ik al maanden vermijd, en ik schrok me wild!
Dit is niet leuk meer. Wééééhhh!!!
Ik heb werkelijk een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben, niet gelogen of overdreven.
Ik eet nooit meer. Nooit.
Ben in een half jaar tijd enorm aangekomen, ik stond net voor de spiegel, die ik al maanden vermijd, en ik schrok me wild!
Ik heb werkelijk een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben, niet gelogen of overdreven.
Ik eet nooit meer. Nooit.
Geen bijzonderheden
woensdag 19 augustus 2009 om 17:53
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2009 @ 14:48:
Ik eet nooit meer. Nooit.Hoe kan dat? Jij was vorig jaar superdun.
Ik eet nooit meer. Nooit.Hoe kan dat? Jij was vorig jaar superdun.
woensdag 19 augustus 2009 om 17:57
Ja, dat weet ik. Nu niet meer. Het is het fijne leven met mijn lief, die me zo verwendt. En ik eet alles wat ik wil, alles smaakt weer zo lekker na een kutjaar met je weet wel wie.
Ik laat niks staan, en ik word ouder, zit in de overgang, doe niet aan sport en dan krijg je dit soort dingen.
Heb net chinees gegeten. Het laatste wat ik ooit heb gegeten
Ik laat niks staan, en ik word ouder, zit in de overgang, doe niet aan sport en dan krijg je dit soort dingen.
Heb net chinees gegeten. Het laatste wat ik ooit heb gegeten
Geen bijzonderheden
woensdag 19 augustus 2009 om 18:06
ondertussen heb ik roosvicee voor je gekocht en spreek ik de magische woorden "komt wel goed, schatje" uit!
Kijk, ik was sowieso al niet de allerslankste en als ik een reële schatting maak dan heeft me de overgang een kilo of 10 opgeleverd. Voor de overgang maakte ik me even woest en dan viel ik wel af, nu gaat het tergend langzaam.
Kookieman en ik zijn ook wel van het lekkere eten dus ook dat vlak ik niet uit. Maar sinds de overgang is het echt te gek voor woorden met het afvallen, Sinds februari nog steeds maar 4 kilo kwijt. Daarnaast had ik ook nog eens gelazer de schildklier en ik ben een stress eter. Zou toch al met al mega depri moeten zijn, en dat heb ik nou net niet
Kijk, ik was sowieso al niet de allerslankste en als ik een reële schatting maak dan heeft me de overgang een kilo of 10 opgeleverd. Voor de overgang maakte ik me even woest en dan viel ik wel af, nu gaat het tergend langzaam.
Kookieman en ik zijn ook wel van het lekkere eten dus ook dat vlak ik niet uit. Maar sinds de overgang is het echt te gek voor woorden met het afvallen, Sinds februari nog steeds maar 4 kilo kwijt. Daarnaast had ik ook nog eens gelazer de schildklier en ik ben een stress eter. Zou toch al met al mega depri moeten zijn, en dat heb ik nou net niet
woensdag 19 augustus 2009 om 18:08
quote:Zamirah schreef op 19 augustus 2009 @ 17:53:
Ja, op jaarbasis 12 weken!
Lekker hoor, voel me zo onderhand ook wel helemaal uitgerust en ben straks best wel weer toe aan wat afleiding...collega's spreken enzo...
Heerlijk, stiekum ook wel jaloers!
Heb al wel besloten dat ik volgend jaar weer 4 weken neem.
3 is echt veuls te weinig
Ja, op jaarbasis 12 weken!
Lekker hoor, voel me zo onderhand ook wel helemaal uitgerust en ben straks best wel weer toe aan wat afleiding...collega's spreken enzo...
Heerlijk, stiekum ook wel jaloers!
Heb al wel besloten dat ik volgend jaar weer 4 weken neem.
3 is echt veuls te weinig
woensdag 19 augustus 2009 om 20:18
Jas, niet drinken scheelt (bij ons) meer dan niet eten, vrees/geloof ik... Daarnaast/daarbij, een goede lieve partner zoals je nu hebt maalt niet om een paar kilo, maar is bezig met JOU als persoon.
Verder sta ik op het punt een vreselijke foute sms naar PTL te sturen. Niet fout qua mijn gevoel, wel fout in bewoording/manier waarop. Ik wéét wat ik wil zeggen, maar durf niet goed. En 'm vanmiddag nog een sms gestuurd dat het een dag met een gouden randje was.
Verder sta ik op het punt een vreselijke foute sms naar PTL te sturen. Niet fout qua mijn gevoel, wel fout in bewoording/manier waarop. Ik wéét wat ik wil zeggen, maar durf niet goed. En 'm vanmiddag nog een sms gestuurd dat het een dag met een gouden randje was.