Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
Zam mis ik iets qua geweldig klinken ?? Sms aan PTL was meer of het niet beter is er een punt achter te zetten (en ja, kon even niet anders dan via sms, onze bereikbaarheid is niet altijd matchend door zijn Ziggo-problemen).

Ach, ik zie het wel. Ging al rond 22.30 slapen en ga dat nu zo weer doen (inmiddels, al slapend, wel een sms terug).

Morgen weer een dag en voor nu zo eerst weer verder slapen en morgen wel leuke dingen in de planning.
Mensch! Waarom er een eind aan maken?? Je hebt het zo leuk met hem!

De ene dag koop je een jas voor hem en de volgende dag ermee ophouden?

Waarom dan toch?
Geen bijzonderheden
O, ik had het helemaal verkeerd begrepen. Sorry! Maar waarom inderdaad beëindigen??

Het regent hier op het moment!
Regen????

Ik dacht dat de regen/wind vanuit het zuiden/westen zou komen. Hier nog mooi/zonnig/droog/warm.

Minpunt: had wekker op 7.45 gezet. Wilde van 08.30 tot circa 12.00 nog even naar een recreatieplas (ca. 10 km van hier) en schrok net om iets voor 11 wakker.....

En ja, ik weet dat ik krom ben/denk m.b.t. PTL. Hij is naar mijn idee écht de meest bijzondere, lieve, hoge woordwaarde, attente man die ik ooit ben tegengekomen. Sommige dingen kan ik gewoon een keer in de zoveel tijd niet handelen. En dat resulteert nog wel eens in een lullig/gefrustreerd sms-je of mailtje van mijn kant. Haha, je zou 'm bijna een lintje geven voor de manier waarop ie daar mee omgaat.

Had hier al reden getypt waarom ik soms zo denk, maar weggehaald. Moet er even over nadenken of ik dat hier kwijt wil. Yasmijn en Its weten het wel, maar dat is anders dan een forum.

Nog even forumscrollen en dan maar snel toonbaar maken. Het is hier zomermarkt/braderie. Daar ga ik even naar toe. Met oog op terrasje/wijntje, wel met de bus. En maar eens zien hoe lang de weergoden ons hier nog gunstig gezind zijn.

Tot later
Ja, het was een heel klein mini-buitje. Nu weer zon en hitte. Ik heb geen grootse plannen, moet nog wat boodschappen in huis halen voordat het noodweer komt, en morgen een introdag op mijn nieuwe werk...

Thee, ik snap dat wel denk ik, wat betreft PTL, ik ben ook geen makkelijke in die dingen..
Zam, ik heb het al anders opgelost.

Heb Yas net een 'naar jou doorsturen mailtje' gestuurd met uitleg
Doorgestuurd naar Zam.
Geen bijzonderheden
Thee, toch zou ik voorzichtiger worden met (behoorlijke) twijfels meteen door communiceren naar hem toe. Dat kan hem op den duur ook onzeker maken of dat hij er toch de balen van krijgt als hij de ene dag een geweldig iets met jou beleefd heeft om de dag er op onverwachts het deksel op de neus te krijgen. Ik spreek uit ervaring. Ik deed ook dergelijke dingen. Ik heb ondertussen geleerd c.q. me voorgenomen en uitvoerend met mezelf afgesproken dat bij twijfels ik afwacht of het aanhoudt. De reden waarom speelt ook mee. Is het iets wat in jou ligt of is het iets wat hij heeft gedaan of niet gedaan. In het laatste geval kun je dan beter 'bespreken' dat je het niet leuk vond en/of dat je er mee zat. Dat hoeft niet meteen het einde van iets te betekenen. En ook niet als het gevoel vanuit jezelf komt. Dat irritante flauwe spelbedervende stemmetje wat roet in het eten wil gooien, je het geluk en het plezier niet gunt e.d.

Vanmorgen stond ik er voor mijn doen vroeg naast. Moest namelijk om 9 uur bij de dokter zijn en daarna een gesprek op de waarschijnlijk/misschien nieuwe school van dochter.

Is namelijk nog niet zeker dat ze toegelaten wordt. Ach, we kijken wel, ze kan ook altijd nog op proef toegelaten worden en als het dan oké verloopt, mag ze uiteraard blijven.

Verder de laatste zak zand gehaald voor de katten ren. Het laatste stuk ben ik zelf aan het afmaken. Moet nog 50 vierkante centimeter en dan is het af. Goed personeel is moeilijk te vinden. Komen ze ineens niet meer opdagen bijvoorbeeld. Heb er dus steeds minder zin in klussen uit te besteden. En ik kwam erachter dat ik bestraten/tegelen zelf ook best aardig kon. Moet alleen uitkijken dat ik de juiste houding aanneem i.v.m. rug. Moet daarmee naar fysiotherapie. :| Dus ik zit voorlopig nog wel ff aan de declofenac.

Bij de bouwmarkt zit ook een soort loods c.q. shop met tweedehands spullen. Drie lekkere stoelen gescoord. Eentje voor in de woonkamer en twee voor in het kantoortje. Alle drie met van die lange rugleuningen en zachte stof.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Mail terug naar Thee!

Shahla, wat druk met al die dieren! En hoe gaat het met je zoon? Hij had toch een taak voor school?
Zam, heb je me rechtstreeks gemaild of via yasmijn? Geen mail (nog) binnen namelijk.
Via Yasmijn!
Thee, ik ben het wel met Shala eens. Misschien voortaan je sms naar mij sturen ipv hem? Ik heb ook geleerd, zeer recent, en doe het nu ook anders allemaal... en geloof me, het is rustiger. Want ik maak me niet meer druk om hoe de sms valt, heb het wel van me afgeschreven en verwerk de dingen nu met mezelf en na een nachtje slapen, is het meestal niet meer zo zwaar of nijpend. Ideetje?

Verder wel een dikke knuf!

Enne, nog steeds geldt: mannen communiceren anders.

En zoals itshim tegen mijn zei: hij heeft een heel ander leven dan jij.... mijn lieve, wijze itshim
quote:Zamirah schreef op 20 augustus 2009 @ 16:01:

En hoe gaat het met je zoon? Hij had toch een taak voor school?

Die taak was een examenonderdeel. Daar is hij voor geslaagd met een acht. Dat certificaat heeft hij binnen. Het gaat op zich prima met hem, al is hij soms wel eens te brutaal naar mijn zin of dat hij je een beetje zit te treiteren. Dan bekvechten we wat om het een half uur later weer goed te maken.

Hij helpt redelijk goed mee hier in huis, voor zijn doen en hij heeft meestal een goed humeur en/of is grappig en/of enthousiast.

Gewoon een puber dus. Even kijken hoe het straks gaat als hij weer naar school moet, maandag. Dan wordt daar natuurlijk ook het een en ander van hem gevraagd en daar moet hij altijd aan wennen na een vakantie.

Wanneer ga je weer met de band zingen? Dit weekend of is het een af en toe ding?
It's, dat klinkt ook wijs dus dan zal it's him ook wel wijs zijn.

Altijd prettig zo iemand in je buurt te hebben.

Thee, het was zeker niet rot bedoeld hoor. Ik snap jou zeker, maar ondertussen de andere partij ook. Die kant, daar dacht ik voorheen niet altijd even goed bij of over na hoe dingen konden overkomen.
Shahla en Its, ik snap jullie punt wel en ervaar jullie postings niet als naar/rot/etc. Zéker niet!!

Nou kent PTLief me inmiddels aardig erg goed, en reageert ook vaak erg relativerend. Hij stuurde sms en mail, begrijpt en geeft ook wel dingen van zijn gedragskant toe als ik een punt heb.

Vaak/nu ook was het van 'meisje van me, ik ken je en soms laat ik je even 'razen' en filter er dan later op de dag/volgende dag wel uit wat je echt dwarszit en dan komen we er wel uit'. Tsjaa....

En soms, heel af en toe, provoceer ik misschien wel 'bewust'. Het is soms gewoon niet te bevatten wat er gebeurd is de afgelopen 7 maanden, hoe iemand zoveel voor je kan betekenen. Zoveel meer dan welke periode in mijn huwelijk ook. De twijfels die ik naar hem heb uitgesproken zijn er nog wel hoor. Maar wellicht/waarschijnlijk komen we daar wel uit.

Its en Shahla, zou jullie allebei nog mailen maar was te moe vandaag. Veel aan mijn hoofd door dingen in mijn omgeving.

Morgen ga ik naar mijn ouders en kom ergens zaterdag weer thuis.

Op de zomermarkt nog wel wat gescoord, soort kruising tussen shirt/tuniek/vest/nog meer. Ik zal eens zien hoe het werkt.

Its, de bruschetta's waren weer heerlijk, al was 'onze' leuke jonge ober er niet .

Hier wel harde wind, maar verder geen onweer/storm/regen. Ja, 2 x 3 druppels. Mocht geen naam hebben.

Truste!
Oeps, ga ik nu zomaar van PTL(over) naar PTL(ief), ai ai
Thee, ik weet hoe je in elkaar steekt. En ik snap je bindingsangst en je andere dingen en als iemand dichtbij komt, dan schrik je.

Laat je muur eens vallen. Zou zo goed voor je zijn. Ontspan eens wat en analyseer niet alles tot in den treure.

Heb Zam's mail net naar je doorgestuurd.

Ik ga zo met Mirlo naar de rechtbank. Jullie snappen wel waarvoor.

Vandaag is de eerste dag van het proces.
Geen bijzonderheden
Ja Yas, vermoed dat ik weet welk proces. Sterkte jullie.

En het kan van alles zijn, maar geen bindingsangst

Ga ergens vandaag naar ouders en kom ergens morgen weer thuis.

Vast fijn weekend allemaal.
Kan het allemaal even niet meer volgen maar dat maakt niet uit.

Wens iedereen veel kracht en sterkte waar die zich mee bezighoudt.
Gaat Kookieman mijn soep nog maken??

Ik mail je even hoe en wat over het proces.
Geen bijzonderheden
Kookie, mail.

Denk dat Kookieman er ook wel vanaf weet, dat weet ik haast wel zeker, Yasman zal het er ongetwijfeld met hem over gehad hebben.
Geen bijzonderheden
Yaszoon gaat ook me, hoor ik net.
Geen bijzonderheden
Haha, nee geen bindings angst . Ben op telefoon dus weinig tekst. Fijn weekend alvast allemaal! - zwaait-
Hallo * ik breek even in*

Maar de meeste hier kennen mij goed en ik wil het hier ook maar even meedelen.

Its en Thee weten het al.

Freakman is verliefd op een collega en mijn leven is op dit moment 1 grote puinhoop.

Ik ben 1 brok stress en hij weet het allemaal niet meer.

Pfffff zo dat is er uit!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Jeeeezus Vivafreak!

FUCK!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven