Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
En bij welk onderdeel, KL, KM, KLU, Kmar enz?

Doe maar mailen
Geen bijzonderheden
Burger, maar wel in Afghanistan geweest...
Dat kan. Er gaan soms burgers, als de functies niet opgevuld kunnen worden door militairen en dan worden ze voor de duur van de uitzending gemilitariseerd.

En bij welk onderdeel werkt ie?
Geen bijzonderheden
O, dat weet ik niet...ik zal het even vragen.
Het moet toch niet gekker worden.

Blader ik net wat reclame door en staat er al doodleuk "welkom herfst".

Ik neem echt nog geen afscheid van de zomer!

Laat de zon nog maar even komen!
Erg he, volgende week kun je doodleuk pepernoten kopen!

Het moet niet veel gekker worden.
Geen bijzonderheden
It's, gedonder in dromenland? Da's de bedoeling niet!
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Yas ik heb je teruggemaild.

Ik ga maffen...ben moe.
Laatste sms van Freak van 21.56 uur: morgen naar huis als fysio is geweest ivm met spalk ja of nee, volgende week mri en dan weten we meer; bedankt voor alle lieve wensen
Hier ook erg moe (altijd na coach) maar net al 1,5 uur geslapen. Nu nog ff dubben tussen restje zuurkool warm maken, niet eten, shoarma halen.... Denk optie 2.
Kloink!
Geen bijzonderheden
Ook namens mij hè, ook al ken ik Freak niet, vanwege het gelul met haar vent voel ik heeel erg met haar mee.
Pfff, voel me gesloopt, geradbraakt en door de mangel gehaald.

Net weer paar uur geslapen. Niet dat ik er fitter van werd. Dat niet.

Intensieve dingen slaan meestal op mn eetlust. Gister tussen de middag halve kroket en handje patat op. Daarna niets meer.

Ga dus maar even 'de remedie' toepassen. D.w.z. toch maar aankleden en even naar centrum. Moest toch al naar MediaMarkt en de Mac is het enige dat in dit soort situaties helpt, dat ik binnen kan houden. Oké, grin, meestal is dat alleen een hamburger van 1 euro, maar wie weet doe ik eens gek en ga ik voor een happy meal !

Grrr m'n webmail ligt eruit....
Is het allemaal gelukt met de blommekes??

Yas ik probeer je straks weer te bellen.
Uiteraard doe ik ook mee met de bloemetjes, ken haar niet maar dat doet er niet toe.

Zam, kom jij nog deze kant op voor de vakantie van yasmijn?

Of spreken we een keer af na haar vakantie?

Yasmijn, wat zeg jij?
Vroeg in bed maar weer even wakker: yas wil je mijn mail naar kookie doorsturen en/of mij haar mailadres geven??

En kookie: leuk!
Ja zal ik doen.

Kookie, heb gisteren met Zam gesproken, dat wordt na mijn vakantie.
Geen bijzonderheden
Wekom thuis Freak!!!

Pooh, ben moe... ga te laat naar bed en moet er te vroeg uit.

Bleeeeh

Fijne dag allemaal!!
Ook moe........... eigenlijk zelfs MOE

Weet niet wat ik 's nachts allemaal uitspook, maar weet wel dat ik er moe wakker van blijf worden

Freak, sorry dat ik op een 'verkeerd moment' belde en daarna ging slapen omdat ik me niet lekker voelde. Bellen vandaag nog wel even en zien elkaar dan sowieso morgen!!! Kan ik je tenminste een irl geven!! En voor ik het vergeet, ook erg welkom thuis van PTL die me e.e.a. uitlegde nadat ik had verteld dat je zonder 'beugel' naar huis mocht en dat dat een goed teken was. Tja, zoals je weet is ie, helaas, aardig ervaringsdeskundige op medisch gebied.

Wel happy in m'n hoofd trouwens. Gister een erg erg erg verhelderend en leuk en fijn (telefoon)gesprek met PTL gehad. Naast gewone dingen, ging het ook over 'de andere factor' en die is bepaald niet zo sterk aanwezig als ik dacht. Ook gaf ie me wat voorbeelden om duidelijk te maken hoeveel ik voor 'm beteken: veel dus!

We zien elkaar niet bepaald dagelijks en soms komen er dan van 2 kanten wat 'aannames' binnensluipen' en ook dat is opgehelderd.
*duikt weer even in bed* tot later
En oh ja, ga straks/later vandaag ook nog ruzie maken. Met Connexxion.

Voor ik dat echt ga doen (kan het topic daarover niet terugvinden) hoor ik graag jullie reactie.

Moest gister 1,20 euro betalen, had dat gepast als in 1 euro, 10 cent, 5 cent, 2 x 2 cent en 1 cent.

Buschauffeur weigerde dat. Zei dat dat beleid was en dat 'je met centen alleen nog bij de Aldi kon/mocht betalen'.

Ik vroeg hem wat hem/maatschappij boven de wet stelde om een wettig betaalmiddel te weigeren. Geen antwoord.

Als ik bijv. 3 x 2cent had gegeven en door afronding niet 1cent terugkreeg, had ik het gesnapt. No problem.

Er zit op de deur echter geen sticker dat ze geen grote biljetten/centen accepteren.

Ervaringen? Tips?
4 op een rij dus
Belachelijk, die "afschaffing" van de cent!

Yas, bedankt voor jeweetwel. Ben heel blij...

Op welk banknummer moet het geld voor de blommechies, heb ik dat nummer in mijn mail?
Better safe than sorry.

Als het goed is, heb ik Thee Zam's mailadres gestuurd.

Pfff, nog werken tot 1600. En morgen nog en dan nog 2 en halve dag en dan gaan we richting vliegveld.

Heb net Novotel op Schiphol geboekt, achterlijke vertrektijden die charters, om 3 uur snachts inchecken.

Vreselijk.

Dus een paar uur slapen daar. En wat handig is, je mag de auto bij het hotel laten incl de overnachtingsprijs van 130 euriers.

Dus das mooi goedkoop, slapen en 2 weken parkeren.
Geen bijzonderheden
Gadverdamme! We hadden 3 huizen gezien om te bezichtigen, alle 3 verkocht.

In een paar weken tijd. Zo staan ze op funda en zo zijn ze weg.

We hebben nog wel de makelaars gebeld, maar echt verkocht.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven