Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
dinsdag 21 april 2009 om 16:09
dinsdag 21 april 2009 om 16:32
dinsdag 21 april 2009 om 16:37
Topic Varisha = verwijderd.
User Belle1231 = gepermabanned.
Aan het IP hangt géén andere nick.
Ik ga (vanavond!) nog even e.e.a. uitzoeken. Als jullie nog info hebben hierover, waarvan jullie denken dat het kan helpen, willen jullie dat dan naar mijn mail sturen? vivaangel5@gmail.com
Bedankt!
User Belle1231 = gepermabanned.
Aan het IP hangt géén andere nick.
Ik ga (vanavond!) nog even e.e.a. uitzoeken. Als jullie nog info hebben hierover, waarvan jullie denken dat het kan helpen, willen jullie dat dan naar mijn mail sturen? vivaangel5@gmail.com
Bedankt!
dinsdag 21 april 2009 om 16:38

woensdag 22 april 2009 om 13:02
Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt. Vivamod is topicopener en haar topic is bedoeld om met haar van gedachte te wisselen. Jij hebt de taak een en ander in de gaten te houden. Je begrijpt natuurlijk wel dat jij de boel gisteren gierend uit de hand hebt laten lopen. Maar hou je vriendinnetjes maar de hand boven het hoofd hoor. Die mail is allang verstuurd overigens.
woensdag 22 april 2009 om 13:49
quote:willem1959 schreef op 22 april 2009 @ 07:53:
angel, zou je even kunnen kijken naar met name de laatste alinea van de bijdrage van HoiPippiLangkous 21-04-2009, 22:38 in het topic "over angels, .....".
Ik denk dat we zo niet met elkaar omgaan. Opschonen zou m.i. geen kwaad kunnen.Ooh willem jaaaaaah straf me.......
angel, zou je even kunnen kijken naar met name de laatste alinea van de bijdrage van HoiPippiLangkous 21-04-2009, 22:38 in het topic "over angels, .....".
Ik denk dat we zo niet met elkaar omgaan. Opschonen zou m.i. geen kwaad kunnen.Ooh willem jaaaaaah straf me.......
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 22 april 2009 om 14:47
woensdag 22 april 2009 om 15:11
quote:Viva Angel5 schreef op 22 april 2009 @ 13:41:
Willem, je bent blijkbaar geobsedeerd door "mijn vriendinnetjes". In het topic van Naomi post je er al over, hier heb je het over ze, en in de mail naar Naomi haal je ze ook al aan. Wat is dat toch?Sinds wanneer bespreek jij hier wat er in mijn mail naar naomi staat?
Willem, je bent blijkbaar geobsedeerd door "mijn vriendinnetjes". In het topic van Naomi post je er al over, hier heb je het over ze, en in de mail naar Naomi haal je ze ook al aan. Wat is dat toch?Sinds wanneer bespreek jij hier wat er in mijn mail naar naomi staat?