Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Thanks voor de opheldering Vief, neemt toch wel wat onrust weg denk ik.
Precies, dat leek mij ook
Kijk dat zal zeker voor de mensen met een tweede nick heel veel schelen.
sorry voor de onrust, maar ik dacht, als het echt zo is, moet dit wel bekend zijn bij mensen. Maar niks aan het handje dus, al is die tip van 5 wel een goede.
Vievke, ik heb hier een topic wat over een mobieltje gaat. Is dat niet iets voor Digi of past het bij Thuis? Of hoort het gewoon lekker hier op Overige (dan heb ik hier echt geen berichtje neergezet hoor )

LG Cookie
Merci Dushi, is verplaatst naar digi
Haai Five,

Zou je even je blik willen werpen op de posting van Jolietje van 09:13 in het topic Mag het ietsje minder?

Van mij mag het wel ietsje minder, zeg maar
U heeft mail, Five.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Mod of Angel, ik weet niet wat 'bashen' is?
Right back at ya, Poez.

Het topic "mag het ietsje minder" is gesloten wegens de beledigende inhouden en het bashen.
quote:Goldielocks schreef op 21 april 2009 @ 10:08:

Mod of Angel, ik weet niet wat 'bashen' is?Van de wiki:

bashen

"to bash" betekent in alle vormen van het Engels "rammen". In het Brits Engels heeft het als informele bijbetekenis "masturberen", in het Amerikaans "mondeling aanvallen", "afzeiken".

Mag duidelijk zijn hoop ik dat het hier gaat om de laatste 2 betekenissen
Oke, da's duidelijk.

Wil ik nog wel even toevoegen dat ik het niet helemaal met je beslissing eens ben.

Ik neem aan dat je het hele topic gelezen hebt? Ook de uitlatingen van TO?

Edit: de TO is de basher in dit geval?
quote:misschicken schreef op 21 april 2009 @ 09:25:

Haai Five,

Zou je even je blik willen werpen op de posting van Jolietje van 09:13 in het topic Mag het ietsje minder?

Van mij mag het wel ietsje minder, zeg maar Ik weet niet of het hier kan, het 'beleid'-topic is in elk geval ook niet de goede plaats. Hoef er ook geen reactie op, maar wil dit nog wel even kwijt.

Heb het topic net gelezen (helemaal) en constateer dat Jolietje nogal makkelijk 'hapt'. Maar naar mijn mening waren Misschicken en een andere forummer van tevoren ook wel op zo'n manier aan het zuigen dat Jolietje over de rooie ging. Beetje flauw om als het gelukt is daarna hier te komen piepen.

Dus iets met hand in eigen boezem wat mij betreft.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
En ik neem aan dat het topic wegens wederzijds 'bashen' gesloten is? Dan ben ik het er wel mee eens namelijk. Niet dat mijn kijk op de zaken nou van belang is, maar dan ben ik het gewoon ermee eens. En anders niet...
Mijn tieten zitten prima, dank je
quote:Ligeia schreef op 21 april 2009 @ 10:18:

En ik neem aan dat het topic wegens wederzijds 'bashen' gesloten is? Dan ben ik het er wel mee eens namelijk. Niet dat mijn kijk op de zaken nou van belang is, maar dan ben ik het gewoon ermee eens. En anders niet...

Klopt. Als dat het geval is dan ben ik ook eensch.

En anders niet.
quote:Goldielocks schreef op 21 april 2009 @ 10:13:

Oke, da's duidelijk.

Wil ik nog wel even toevoegen dat ik het niet helemaal met je beslissing eens ben.

Ik neem aan dat je het hele topic gelezen hebt? Ook de uitlatingen van TO?

Edit: de TO is de basher in dit geval?

Sinds wanneer moet er persé 1 schuldige aangewezen worden?

Bashen ging over en weer.
quote:Viva Angel5 schreef op 21 april 2009 @ 10:23:

[...]

Sinds wanneer moet er persé 1 schuldige aangewezen worden?

Bashen ging over en weer.

Nee hoor, niet 1 schuldige.

Niet dat het er toe doet, maar ik ben het met je eens dat het bashen (weer een nieuw woord geleerd vandaag) over en weer ging.
Een ban vind ik in deze nergens op slaan maar Jolietje kan een waarschuwing tegemoet zien zodra ze unbanned is door een werkend mailadres door te geven. Dan vind ik dat de anderen ook een waarschuwing moeten krijgen. Het ging immers over en weer.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 21 april 2009 @ 10:54:

Een ban vind ik in deze nergens op slaan maar Jolietje kan een waarschuwing tegemoet zien zodra ze unbanned is door een werkend mailadres door te geven. Dan vind ik dat de anderen ook een waarschuwing moeten krijgen. Het ging immers over en weer.Maar die hebben de anderen misschien ook wel gehad? Alleen worden waarschuwingen niet openbaar gemaakt, dus dat zullen we nooit weten
Dat is inderdaad heel wel mogelijk, Lady.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Het topic is weer opgeschoond, de berichten die er nog staan ozuden voldoende uitleg moeten zijn.
De volgende die hier géén verzoek plaatst, krijgt per direct een blokkade. Dit topic is voor verzoekjes, zie openingspost voor de link van het topic waar wél gediscussieerd kan worden.
Angel,

als ik op die link in de openingspost klik, kom ik in het moderatortopic van Seks terecht? Dat lijkt me niet de bedoeling, toch?
Haha! Nee das niet de bedoeling, ik pas hem gelijk aan, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven