Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Belle12 en nog wat heeft een topic geopend over Varisha, hier op Overige. Het heet ook 'Varisha'.

Zou je daar even naar willen kijken, wat daar gebeurt is vast niet de bedoeling

Aanvulling: ook in het topic 'Kletszone' gaat Belle12.. tekeer.
En inmiddels wordt voorgaande poster ook in die zin bedreigd dat er wel een wachtwoord van de mail gevonden zal worden. Vief, ik hoop dat je dit leest en dat beide nicks geband worden in dit geval...
Eens met Tia Dalma, deze poster is ook degene die afgelopen week alle opschudding veroorzaakt heeft, ik zou graag willen weten wat de originele nick is, zodat we deze persoon ook van de ruilhyve kunnen kicken...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Topic Varisha = verwijderd.

User Belle1231 = gepermabanned.

Aan het IP hangt géén andere nick.

Ik ga (vanavond!) nog even e.e.a. uitzoeken. Als jullie nog info hebben hierover, waarvan jullie denken dat het kan helpen, willen jullie dat dan naar mijn mail sturen? vivaangel5@gmail.com

Bedankt!
Eens met Zusje! Ik vind het een naar idee als zo iemand als Belle op onze vrolijke hyves zit. Is hier iets aan te doen, Five? Zou je kunnen nagaan of het iemand is die aan het dubbelnicken is?

Edit: ben nu al ontzettende mosterd... Thanx Five!
Is het topic wel bewaard, Angel? Kan me zo voorstellen dat Varisha het zou willen lezen als ze online komt en dit alles hier leest.
Kan zij niet (heel slim) vanaf een andere locatie zitten te rellen? Dan kom je er nooit achter natuurlijk, want ander ip-adres. Ff naar de bieb of internetcafe.
Five, moet het onderbouwd zijn, of wil je ernstige onderbuikgevoelens ook horen?

Dank voor jullie steun.
Alles is welkom Livre, dan kan ik dingen gaan checken

@Fleur; uiteraard is het bewaard, voor de mods, niet voor degene waar een topic over gaat. Ik begrijp wel dat je dat zegt, maar daar kunnen we niet aan beginnen.
Dan is de mail verstuurd, Five.
angel, zou je even kunnen kijken naar met name de laatste alinea van de bijdrage van HoiPippiLangkous 21-04-2009, 22:38 in het topic "over angels, .....".

Ik denk dat we zo niet met elkaar omgaan. Opschonen zou m.i. geen kwaad kunnen.
Vraag dat aan Naomi, Willem, het is toch háár topic?
Sinds wanneer regelen topic openers wat er wel en niet op het forum geschreven kan worden? Maar goed, ik stuur haar wel een mailtje.
Dat zijn je eigen woorden Willem. Mail ze.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt. Vivamod is topicopener en haar topic is bedoeld om met haar van gedachte te wisselen. Jij hebt de taak een en ander in de gaten te houden. Je begrijpt natuurlijk wel dat jij de boel gisteren gierend uit de hand hebt laten lopen. Maar hou je vriendinnetjes maar de hand boven het hoofd hoor. Die mail is allang verstuurd overigens.
Nonderdju zeg, wat heb jij een bord voor je harses!
Oei Five .... nu zwaait er iemand wat hoor !!!

De poppen aan het zeg ik !!!

Mr. RukRukRuk himself gaat hogerop om zijn gelijk te halen ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Willem, je bent blijkbaar geobsedeerd door "mijn vriendinnetjes". In het topic van Naomi post je er al over, hier heb je het over ze, en in de mail naar Naomi haal je ze ook al aan. Wat is dat toch?
quote:willem1959 schreef op 22 april 2009 @ 07:53:

angel, zou je even kunnen kijken naar met name de laatste alinea van de bijdrage van HoiPippiLangkous 21-04-2009, 22:38 in het topic "over angels, .....".

Ik denk dat we zo niet met elkaar omgaan. Opschonen zou m.i. geen kwaad kunnen.Ooh willem jaaaaaah straf me.......
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja Five, geef het nou maar toe, wij zijn "vriendinnetjes".
Zwaar jaloers...hij zou zo graag je vrindje zijn.
Tssk jullie weten natuurlijk wel dat 5 en ik de ware hartsvriendinnen zijn he? (komt door dat uniform hoor, als ze niet in functie is dan zijn we géén vriendinnetjes)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Viva Angel5 schreef op 22 april 2009 @ 13:41:

Willem, je bent blijkbaar geobsedeerd door "mijn vriendinnetjes". In het topic van Naomi post je er al over, hier heb je het over ze, en in de mail naar Naomi haal je ze ook al aan. Wat is dat toch?Sinds wanneer bespreek jij hier wat er in mijn mail naar naomi staat?
Misschien moesten we hier eens bespreken wie er nog zin heeft in dat gejenk van Willem.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven