Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Engel 6

Wil je mijn account in actief maken....

Ik wil niet dat er geloept kan worden door de hele wereld.
Heb ik dat?!
Hai Engel,

Kun je zorgen voor wat duidelijkheid met betrekking tot de nieuwgeplaatste knopjes hyves/twitter enzo?

Als knopjes blijven staan zijn er heel wat forummers die al hun posts en hun account weg willen hebben van dit forum.

Er is informatie nodig!!
Viva la vida
Wanneer wordt mijn account gedeativeerd? en mijn posts verwijderd.
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 13 augustus 2010 @ 11:51:

Engel 6

Wil je mijn account in actief maken....

Ik wil niet dat er geloept kan worden door de hele wereld.Loepen kun je alleen als aangemeld forummer, maar ik begrijp je punt en ben het met je eens.
Het zou fijn zijn als ik mijn eigen account inactief zou kunnen zetten want dit gaat nog een eeuw duren dus
Heb ik dat?!
Maar ik snap het wel

als dat kon bleef er vandaag weinig van het forum over, was er behoorlijk gewist en gedeactiveerd.
Heb ik dat?!
Ik wil mijn account op non-actief laten stellen. (Mijn account heb ik ooit aan laten maken door een vriendin die hier ook komt, dus ik weet niet of dat als `dubbelnicken´ wordt gezien).

Hoe dan ook: ik accepteer het gedonder met privacy niet. Ik ben hier weg.
6, bedankt!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Jaja...

*komt al aangevlogen*

Moet ook wel eens werken hoor. Ik ga even bijlezen hier.
@Angel:

Is er een manier waardoor ik niet meer geloept kan worden (zonder handmatig alles te verwijderen) van zeg de afgelopen 2 jaar?

Zo niet; mag mijn account per direct op non-actief.
Noah, ik zet je wel op non-actief.
Sgaapie, inactiveren kan ik voor je regelen, maar berichten verwijderen niet. Dat kun je wel zelf, maar niet als je niet actief bent.

Je zult dus moeten kiezen.
6 zou je mij aub ook op nonactief willen zetten pls.

Dank je!
Hiltje, in de heksenketel werd in de eerste instantie weer doorgegaan waar de andere 3 topics stopten. Daarom is het off-line gehaald, omdat ook die berichten allemaal nagekeken worden.

Heksenketel 2 mag, maar om de discussie voort te zetten, niet om mensen weer te beschuldigen. Gebeurt dat wel, zal ook dat topic later off-line gaan.
quote:VivaAngel6 schreef op 13 augustus 2010 @ 15:52:

Sgaapie, inactiveren kan ik voor je regelen, maar berichten verwijderen niet. Dat kun je wel zelf, maar niet als je niet actief bent.

Je zult dus moeten kiezen.En gewoon het hele account compleet verwijderen, kan dat ook?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Nee kan iet LVR, heb ik ooit begrepen van Q
Een volledig account verwijderen kan niet meer heb ik begrepen. Wel jammer want vroeger kon dit wel. Je nick veranderde dan in herstel.

Wat is het verschil tussen gewoon niet meer reageren met een nick en deze op non actief zetten?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Er zijn een paar mogelijkheden.

1) Het verwijderen van berichten, dat kun je zelf doen.

2) Je account ´verwijderen´. De berichten verdwijnen niet, maar je nick krijgt een andere naam. Dat moet Naomi doen en is redelijk veel werk.

3) We kunnen een nick de-activeren, dan verdwijnt het loepje. Dit is de snelste en makkelijkste methode en daarom regelt 5 dat in een apart topic. Er verdwijnt niets maar je bent dan niet zo gemakkelijk te volgen (wegens loepje).
quote:VivaAngel6 schreef op 13 augustus 2010 @ 15:56:

Hiltje, in de heksenketel werd in de eerste instantie weer doorgegaan waar de andere 3 topics stopten. Daarom is het off-line gehaald, omdat ook die berichten allemaal nagekeken worden.

Heksenketel 2 mag, maar om de discussie voort te zetten, niet om mensen weer te beschuldigen. Gebeurt dat wel, zal ook dat topic later off-line gaan.

Ook dit topic kan zomaar op Hyves of Twitter of wat-dan-ook worden gezet, met alle gevolgen van dien.

Wie heeft die knoppen in godsvredesnaam in het leven geroepen en blijven die daar? Wat een onzalig klote-idee.

So much voor lekker anoniem forummen! Blijft het zo, dan ben ik ook weg.
Huts!
Alle topics kunnen overal geplaatst worden, ook zonder die knopjes. Kwestie van de link kopieren en plakken. Alleen met die knopjes gaat dat net even iets makkelijker.

Maandag komt er een poll waarin aangegeven kan worden of het moet blijven of niet. En dan geldt; meeste stemmen gelden.
Angel,Sorry voor het openen van mijn topic.. Het was oprecht bedoelt.zonder bijbedoelingen..

Vind het jammer dat dat niet gezien werd.. Iedereen was er zo verbaasd en zo over,er ziijn er zelfs die weggingen,Maar voortaan hou ik me er buiten..

Ik ga zeker stemmen in de poll.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
De meesten die weggaan komen onder een andere nick terug. Dus zo heel veel mensen zul je niet gaan missen, het zal alleen wel even zoeken zijn af en toe.
quote:VivaAngel6 schreef op 13 augustus 2010 @ 23:54:

De meesten die weggaan komen onder een andere nick terug. Dus zo heel veel mensen zul je niet gaan missen, het zal alleen wel even zoeken zijn af en toe.Ik open te zijner tijd wel een grappig "wie was jij....allemaal?" topic
Angel, zou je even naar het waarschuwingstopic over ene Adel nogwattes willen kijken?
Zodra floor eindelijk deel 60 geopend heeft mag 3000-59 op slot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven