Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Dit schreef angel5.

Viva Angel5 schreef op 19 augustus 2008 @ 22:43

Iry: mensen moeten een eigen nick hebben voordat ze gebruik maken van de nick vivabiecht. Ik ga dat dus controleren.[/quote]

[Geplaatst op Tuesday 19 August 2008 21:57

We trekken de grens bij de regels. Wich means also: biechts zonder eigen nick worden verwijderd. (En dat zal ik morgen ook doen bij de al geplaatste biechts zonder eigen nick)

....

En omdat men niet kan ruiken of er een nick aan vivabiecht kleeft, wordt iedereen gecontroleerd. Terwijl dus uitdrukkelijk gezegd is dat dit niet zou gebeuren. (Maar nu val ik in herhaling, geloof ik.)
Als de Angels nou allen de combie eigen nick/vivabiecht checken, ik neem aan dat ze niet eerst alle biechts lezen gaan om dan maar eens te kijken welke er van iemand van hier is en welke van iemand van buiten. Of heb ik dan een iets te roze bril op van de Angels?
Ja.

En ik wil daaraan toevoegen dat ik dit echt heel erg misselijk vind.
quote:minny schreef op 20 augustus 2008 @ 01:36:

Ja.

En ik wil daaraan toevoegen dat ik dit echt heel erg misselijk vind.? ik snap je niet helemaal
Klopt helemaal!

Als we zien dat er EEN bestaand IP adres aan Vivabiecht hangt, die dus voorkomt in onze database, dan is het goed.

Hier zien wij echt niet zo aan wie dat als forummer is hoor!

Nee, ik kan je beloven dat ik nog steeds geen idee heb wie wat heeft gebiecht!
quote:yasmijn schreef op 20 augustus 2008 @ 01:08:

Pfffff. Natuurlijk denk ik dat er pas wordt gecontroleerd ná een verdachte post of ná een aanpassing!

Niet dat alle biechten worden gecontroleerd! Dat neem ik toch echt niet aan dat de angels dat doen!

Wederom: te weinig credits!

Vermoeiend dit.

Blijkt wel weer dat het geen goed idee was, een open topic met een open wachtwoord.

Edit:

Waar staat dat dan dat álle biechten worden gechecked? Dan heb ik kennelijk wat over het hoofd gezien als dat ergens geschreven staat.

Dankjewel!

Dit bedoel ik ook. En als er al dingen worden gecheckt, dan is het of het bestaande forum IP adressen zijn. Waar wij als Angels dan niet zo aan kunnen zien wie het is.

Ik zou het kunnen opzoeken, maar dat lijkt me niet nodig.

Dus ik denk paniek om niks!
Dat denk ik nou ook One.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:yasmijn schreef op 20 augustus 2008 @ 01:08:

Pfffff. Natuurlijk denk ik dat er pas wordt gecontroleerd ná een verdachte post of ná een aanpassing!

Niet dat alle biechten worden gecontroleerd! Dat neem ik toch echt niet aan dat de angels dat doen!

Wederom: te weinig credits!Dat is toch te laat? Dan heeft de betreffende forummer dus allang zijn / haar kutopmerkingen kunnen maken,. dan schrikt het halve forum zich weer een hartverzakking van de zoveelste zelfmoordaankondiging etc.quote:

Vermoeiend dit.

Blijkt wel weer dat het geen goed idee was, een open topic met een open wachtwoord.

Goh, echt? Sorry hoor, maar ik word nu een beetje sarcastisch. Anyway, ik ben blij dat de zorgen nu niet worden afgedaan als ongefundeerd omdat de discussie al een keer is gevoerd.quote:

Edit:

Waar staat dat dan dat álle biechten worden gechecked? Dan heb ik kennelijk wat over het hoofd gezien als dat ergens geschreven staat.Dat zou dus eigenlijk wél moeten. Vóór ze geplaatst worden ook graag. Of dat account opheffen, alleen zo voorkom dat er onder Vivabiecht mensen worden afgezeken etc.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Viev, krijg ik nog antwoord op mijn vraag van gisteravond?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:kusunum schreef op 20 augustus 2008 @ 01:42:

[...]

? ik snap je niet helemaalJa, op je vraag of je een roze bril op hebt en de aktie van de Angels vind ik misselijk
Ik ben wel benieuwd naar antwoorden op vragen van oa mij gisteravond.
Angels,

In het biechttopic heb ik een suggestie gedaan die volgens mij alle voorziene problemen rondom het biechttopic oplost:

Als jullie nou eens alle postings onder een gewone nick verwijderen, en in dat topic de regel invoeren dat er alleen gebiecht mag worden onder de vivabiecht nick, dan ben je toch van alle gezeur af?

Dan wordt het een leestopic ipv een discussietopic, dat is mi ook de essentie van biechten. Dat je je hart lucht zónder consequenties of discussie.

Gewoon rucksichtlos alle reacties op biechts verwijderen en dat als regel invoeren, dat het niet de bedoeling is om op biechts te reageren. Dan gaat de lol voor rellers er ook vanaf, want er komt toch nooit een reactie.

Ik hoop echt van harte dat jullie die suggestie (die overigens ook door quattro is gedaan) willen overnemen. Zou zonde van zo'n mooi onderwerp zijn als het door dat oeverloze getouwtrek om zeep geholpen wordt.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 20 augustus 2008 @ 10:20:

Angels,

In het biechttopic heb ik een suggestie gedaan die volgens mij alle voorziene problemen rondom het biechttopic oplost:

Als jullie nou eens alle postings onder een gewone nick verwijderen, en in dat topic de regel invoeren dat er alleen gebiecht mag worden onder de vivabiecht nick, dan ben je toch van alle gezeur af?

Dan wordt het een leestopic ipv een discussietopic, dat is mi ook de essentie van biechten. Dat je je hart lucht zónder consequenties of discussie.

Gewoon rucksichtlos alle reacties op biechts verwijderen en dat als regel invoeren, dat het niet de bedoeling is om op biechts te reageren. Dan gaat de lol voor rellers er ook vanaf, want er komt toch nooit een reactie.

Ik hoop echt van harte dat jullie die suggestie (die overigens ook door quattro is gedaan) willen overnemen. Zou zonde van zo'n mooi onderwerp zijn als het door dat oeverloze getouwtrek om zeep geholpen wordt.Ik ben het hier helemaal mee eens. Eindelijk eens een topic waar we verlost zullen zijn van alle nachtelijke off-topic-gezemel en een prachtig onderdeel van het viva-forum. Als het eenmaal zo op de rails staat, is het - denk ik - ook vrij gemakkelijk bijhouden.
Wees blij!
Zijn jullie nog in vergadering over het biechttopic, angels?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 20 augustus 2008 @ 00:42:

elke minder begaafde kan meeposten.

Dat kan normaal noooooooooooooit.
Geen bijzonderheden
quote:fashionvictim schreef op 20 augustus 2008 @ 10:20:

Angels,

Ik hoop echt van harte dat jullie die suggestie (die overigens ook door quattro is gedaan) willen overnemen. Zou zonde van zo'n mooi onderwerp zijn als het door dat oeverloze getouwtrek om zeep geholpen wordt.

Ik stem voor.

Gaat er ook daadwerkelijk nog iets mee gebeuren? Het topic loopt maar voller en voller met gezellig gekwezel en de oprechte biechten verzuipen gewoon.

Misschien is het een optie om ook een Dixi damestoilettopic te openen?...
Ik ben ook wel nieuwsgierig of er nog wat gedaan word.

Ook eigenlijk alleen maar nieuwsgierig,ik heb het wel gehad met het topic.

Het wordt toch niets meer vrees ik.

Of gewoon terug gaan naar de originele staat zoals Digi het had geopend.
Het kan zeker nog wat worden áls de Angels (anytime soon, please!) besluiten rigoreus de bezem erdoorheen te halen. Binnen no time zal er weer gebiecht worden, dat kan ik je op een briefje geven!...
Dag mensen!

Excuses voor het wachten, het is een hectische dag en aangezien we als Angels meerdere opties zien voor het biechttopic zouden we graag Naomi van Viva zelf hier de beslissing in willen geven.

Dus helaas zal het antwoord waarschijnlijk morgen pas verschijnen.

Sorry dat het zo lang duurt, ik begrijp dat het topic nu vol loopt, maar het is even niet anders.

In elk geval wil ik jullie vast bedanken voor jullie adviezen en het meedenken, dit waarderen we heel erg!

Groeten,

Angel 1
Okè,

Nou dan horen we het morgen wel.

Fijn dat je het even laat weten.
En het mooiste is dat de vivabiecht nick niet gebruikt mag worden om op andere topics te posten. En dat gebeurd toch. Heb het nu voor de tweede keer gezien. Een keer op de relatiepijler en nu weer in een topic hier op overige. Kan me voorstellen dat je vergeet uit te loggen, maar slim is dit niet.
ik ben hem ook al op een ander topic tegen gekomen.
ik ook. Zag bij "vergrootglas" dat er al in veel topics gereageerd is onder de vivabiecht-nick.
Ik ben dus niet de enige die het opgevallen is.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 20-08-2008 22:40
Reden: aanpassing posting
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven