Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
quote:Kym schreef op 30 januari 2009 @ 11:31:

Ik heb mijn foto veranderd in een gif-bestand, dan pakt ie 'm blijkbaar wel, alleen het is nu van slechte kwaliteit.

Het mag ook jpeg zijn toch?

Wat is de beroemde vergissing?

jpg mag ook, maar het plaatje ziet er na uploaden wel eens iets anders uit. Het bestand mag niet te groot zijn.

De beroemde vergissing is dat mensen een foto uploaden en denken dat ze aan avatar uploaden. Dan verschijnt het plaatje dus bij hun foto's en niet als avatar.
Oh, nee, dat wist ik wel.

Nou, ik ga eens aan uitproberen wat het beste wordt.

Bedankt in elk geval!

Naar Geld & Recht: "Internetbankieren Van Rabo naar AbnAmro"
goedemorgen angel, zou je Jour2 willen opruimen? ivm oproepjes en andere regelovertredingen.

klik hier
Dank voor het doorgeven!

Verplaatst naar prikbord: "Tell Sell tevreden en ontevreden klanten gezocht!". En het andere oproepje is verwijderd.
Helaas kan Dweiltje beter Thuis dood zijn.
quote:geve schreef op 13 februari 2009 @ 12:25:

Helaas kan Dweiltje beter Thuis dood zijn. Bedankt voor het doorgeven, Dweiltje is naar Wonen verplaatst.
eh, het heeft echt niks te maken met advies over een huisdier, mijn dweiltopic. Als je hem dan verplaatst, kan ie ook wel naar relaties, omdat ik dat soort van had met um, of naar psyche, omdat ik er stuk van ben.

Ik heb hem bewust bij overige gezet, omdat daar het dweil topic ook stond, en daar de meesten komen die hem "gekend" hebben. Het heeft gewoonweg geen reet te maken met wonen. Hij heeft ook geen vlekken in de bank gemaakt of vlooien achtergelaten. Ik hoef geen advies, dus wat doet het daar?
oh en geve, kan het wat normaler?
quote:allis schreef op 13 februari 2009 @ 15:59:

eh, het heeft echt niks te maken met advies over een huisdier, mijn dweiltopic. Als je hem dan verplaatst, kan ie ook wel naar relaties, omdat ik dat soort van had met um, of naar psyche, omdat ik er stuk van ben.

Ik heb hem bewust bij overige gezet, omdat daar het dweil topic ook stond, en daar de meesten komen die hem "gekend" hebben. Het heeft gewoonweg geen reet te maken met wonen. Hij heeft ook geen vlekken in de bank gemaakt of vlooien achtergelaten. Ik hoef geen advies, dus wat doet het daar?Daarom gaat de pijler ook 'Thuis' heten. En eigenlijk had hij al zo moeten heten. Het icoontje laat dan zelfs een kat zien. Meer hierover kan je hier lezen:

In het kader van huisje boompje beestje...
kun je hem dan niet laten staan tot je daadwerkelijk de boel hebt veranderd?
Ik denk dat deze twee wel samen kunnen worden gevoegd: topic en topic .

Oh, en wil je sommige forummers (en vaak zijn het nieuwelingen) even vertellen dat dit een openbaar forum is? Schijnbaar hebben ze daar nog nooit van gehoord of hebben ze dit niet in de smiezen.
O, maar dat vertellen wij ze wel, no worries.
Geen bijzonderheden
Allis,

Ik snap wel dat je wilt dat je topic over dweil hier bleef staan, maar mede omdat er veel forummers hebben geklaagd over de vele dierentopics hier, is er besloten om op voorhand alle dierentopics alvast te verhuizen naar wonen. Dus ook jouw topic over dweil. Dat je geen advies vraagt maakt hierbij niet uit.

Angel 2 kan zelf niets veranderen in het aanpassen naar een thuis pijler. De techniek van viva is er wel mee bezig, maar het lukt nog even niet.

Overigens vindt ik het erg sneu voor je van dweil. Sterkte.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:geve schreef op 13 februari 2009 @ 12:25:

Helaas kan Dweiltje beter Thuis dood zijn. Wat is dit nou voor een rare posting?!
quote:minny schreef op 15 februari 2009 @ 15:40:

[...]

Wat is dit nou voor een rare posting?!

Jij forumt hier al lang genoeg om te snappen dat het een bondige reactie is die én medeleven toont én voorstelt om het topic naar een meer geschikte pijler te verplaatsen.
En jij forumt hier lang genoeg om te weten dat sommige postings net zo naar bedoeld zijn als dat ze overkomen.
ik vonnum iig niet aardig.

kijk, als jullie de pijler gaan aanpassen omdat het dan beter past, prima! maar doe dat dan eerst, en ga niet een topic dat NIKS met wonen of uberhaubt met huisdieren te maken heeft verplaatsen. Het gaat er niet om dat mijn KAT dood is, maar om dat mijn kat DOOD is. het had ook mijn oma of mijn geliefde begonia of mijn ferrari kunnen zijn. Het gaat om gemis, verdriet. Dweil is in mijn leven gekomen en dat heb ik toendertijd op de overige pijler met vele forummers gedeeld, en nu neem ik afscheid van hem en dat wilde ik gewoon op dezelfde pijler met de forummers delen.

Ik wil eigenlijk wel een waarschuwing voor geve wegens deze kutopmerking die hij niet even komt uitleggen. Het kan toch ook op een normale toon? Je hebt trouwens helemaal geen last van dat topic, en ook niet gereageerd, en dat je het dan hier op die manier komt melden voelt als klikken. Kinderachtig misschien, maar zo voelt het wel.
Ik ben het met je eens Allis, het is een nare posting.
Allis, het zijn de regels zoals die nu gelden. Als je het Yammini drama hebt gevolgd, weet je wat er gebeurt als ik die niet naleef. En omdat ik niet met 2 maten wil meten, gaat jouw topic over je huisdier gewoon naar de pijler waar huisdieren horen.

De posting van Geve begreep ik prima, hij stelt voor dat het topic over Dweil naar de pijler Thuis, die nu nog Wonen heet, gaat. Zijn formulering kan zeer onaangenaam uitgelegd worden, maar ondanks dat ik deze interpretatiemogelijkheid zie, zie ik ook dat hij het niet zo bedoelt.
Och...
quote:Jaschenca schreef op 14 februari 2009 @ 17:29:

Ik denk dat deze twee wel samen kunnen worden gevoegd: topic en topic .

Oh, en wil je sommige forummers (en vaak zijn het nieuwelingen) even vertellen dat dit een openbaar forum is? Schijnbaar hebben ze daar nog nooit van gehoord of hebben ze dit niet in de smiezen.Ik zie wat je bedoelt, Jaschenca. Toch laat ik ze even naast elkaar bestaan, er zijn al zoveel reacties gegeven dat het anders erg verwarrend gaat worden. Dat het een openbaar forum is en dat je mening mogen geven ook betekent dat anderen hun mening mogen geven (ook over jouw mening) is ook al duidelijk door forummers uitgelegd. Toch denk ik dat we ons moeten afvragen wat het betekent dat deze discussie steeds weer oplaait. Daar hebben we zelf ook al eens een topic over geopend. Maar goed, dit is geen uitnodiging om het er op mijn moderator topic over te gaan hebben.
quote:Viva Angel2 schreef op 15 februari 2009 @ 20:34:

[...]

Toch denk ik dat we ons moeten afvragen wat het betekent dat deze discussie steeds weer oplaait. Daar hebben we zelf ook al eens een topic over geopend. Maar goed, dit is geen uitnodiging om het er op mijn moderator topic over te gaan hebben.Misschien tijd om dat nog eens te doen, voordat er zaterdag weer een soortgelijk topic geopend wordt? Ben wel benieuwd of dat topic dan anders gaat lopen dan de 2 die nu over respect gaan.
weet je, angel, laat maar. De regels zijn heilig, uitzonderingen zijn voor mietjes, en beledigingen kun je best anders opvatten. Ik snap het volledig.

Het was wel leuk geweest als Geve misschien zelf had gezegd dat hij het niet zo bedoelde, maar waarom zou hij, als de angels hem de hand boven het hoofd houden.

Ik begrijp ook gerust wat hij met die opmerking bedoeld, maar ik vind de manier waarop hij het zegt uitermate onaangenaam en hard. Als hij gewoon had gezegd, Ik denk dat het topic over dweil op wonen thuis hoort, was het wat anders geweest. Dit is gewoon beledigen.
quote:Viva Angel2 schreef op 15 februari 2009 @ 20:23:

De posting van Geve begreep ik prima, hij stelt voor dat het topic over Dweil naar de pijler Thuis, die nu nog Wonen heet, gaat.Thanks, daarom schreef ik "Thuis" ook met een hoofdletter. Dat valt zelfs niet anders te interpreteren tenzij iemand van kwade wil is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven