Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Je kunt de bugs natuurlijk ook gewoon melden in de blogs van Naomi, daar zijn ze tenslotte voor
ik wil even vragen waar Angel3 is, er staan namelijk een heleboel moderatorverzoekjes op de mode&beauty pijler.
quote:extrahalo schreef op 26 februari 2009 @ 09:05:

ik wil even vragen waar Angel3 is, er staan namelijk een heleboel moderatorverzoekjes op de mode&beauty pijler.Angel 3 is er gewoon en zal de verzoekjes afhandelen. Maar ook wij hebben het wel eens druk op het werk of zijn een dagje afwezig.
Hoi beste Angels,

Aan de rechterkant zie ik een stukje over HoiPippiLangkous als forummer van de maand, gedateerd 8 februari. Het is inmiddels maart, en ik ben benieuwd wie de nieuwe geworden is.
quote:hanke321 schreef op 02 maart 2009 @ 15:55:

Hoi beste Angels,

Aan de rechterkant zie ik een stukje over HoiPippiLangkous als forummer van de maand, gedateerd 8 februari. Het is inmiddels maart, en ik ben benieuwd wie de nieuwe geworden is.

Op het topic "forummer van de maand" bij overig heb ik het gezet.

Maar Viva zelf heeft er gewoon een artikel aan besteed wie het is geworden.

Van viva kan je vinden als je aan de bovenkant klikt bij viva en dan blogs.

Ook onderaan de pagina staat een link.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dank je MV, en wat heb je snel geantwoord. Top!
Ik pleit ervoor dat het dromentopic naar psyche verplaatst wordt.

Ik dacht dat het gewoon over dromen ging, als in dromen hebben, zoals de hoofdprijs enzo.

Maar ze leggen daar hun dromen die ze 'snachts hebben uit, als in psychologisch.

Lijkt me niet de bedoeling voor deze pijler.
Geen bijzonderheden
Bij deze een klacht voor die irritante shampoo reclame. WAAROM hebben jullie eens in de zoveel tijd een enorm irritante reclame die je amper weg krijgt? Is het die barmannen niet dan is het wel een krijsende baby, nu weer een irritante shampoo-popup!
quote:misschicken schreef op 03 maart 2009 @ 13:47:

Bij deze een klacht voor die irritante shampoo reclame. WAAROM hebben jullie eens in de zoveel tijd een enorm irritante reclame die je amper weg krijgt? Is het die barmannen niet dan is het wel een krijsende baby, nu weer een irritante shampoo-popup!Eens, dit is de ergste tot nu toe.

Er om heen klikken kan niet eens, je moet de "Sluiten" vinden.

Al een paar keer die site geopend gehad, nou trek die hits maar af van het totaal hoor. Grr.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Op verzoek weggehaald wegens overbodig: "Geweldige Viva wijven!"
Ja hallooooooooooo, daar ben ik weer!

Ik weet toch heel zeker dat er ooit gezegd is dat er nooit geen reclames meer zouden komen die spontaan herrie zouden maken?

Er begon net iemand vreselijk tegen me te praten vanuit die fucking shampooreclame!!!!

WAAROM? Jullie zijn hard bezig om het forum naar de verdommenis te helpen. Ten eerste met dat primitieve technische gedoe, en nu wéér een enorm irritante reclame!

Sanne?
Ik heb het doorgegeven en meer kan ik niet doen. Hopelijk is het snel opgelost.
Weggehaald wegens oproepje dat al op het prikbord staat: "Hallo, heb jij wel eens..."
Ja chicken die belofte is ooit gedaan nadat uit en enquete bleek dat iedereen zich aan die popups ergerden. Naaaah, we hebben ongeveer een jaar rustig kunnen forummen, de druk van de commercie is blijkbaar sterker
@Misschicken en Meds: ik wist niet van die toezegging, dus die is 'van voor mijn tijd'... Ik ga uitzoeken wat de afspraken over de banners precies zijn. Helaas is Sanne er vandaag niet, die weet hier ongetwijfeld meer over...

grtjs, Naomi
Two, zou je alle offtopic berichten in het topic van Maleficent, Ik MOET dit even delen met jullie! weg willen halen? Het is een hartstikke leuk en positief topic, maar word nu een beetje verziekt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 06 maart 2009 @ 09:43:

Two, zou je alle offtopic berichten in het topic van Maleficent, Ik MOET dit even delen met jullie! weg willen halen? Het is een hartstikke leuk en positief topic, maar word nu een beetje verziektIk heb ingegrepen, bedankt voor het melden.
Het topic "VIVA DOE IS NIET!!!!" is veranderd in "Viva doe eens niet!" omdat de eerste versie wat te schreeuwerig en opdringerig is.
quote:Viva Angel2 schreef op 06 maart 2009 @ 11:15:

[...]

Ik heb ingegrepen, bedankt voor het melden.jij ook bedankt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Vivamod schreef op 06 maart 2009 @ 09:09:

@Misschicken en Meds: ik wist niet van die toezegging, dus die is 'van voor mijn tijd'... Ik ga uitzoeken wat de afspraken over de banners precies zijn. Helaas is Sanne er vandaag niet, die weet hier ongetwijfeld meer over...

grtjs, NaomiDas haben wir nicht gewusst....
quote:Viva Angel2 schreef op 06 maart 2009 @ 11:25:

Het topic "VIVA DOE IS NIET!!!!" is veranderd in "Viva doe eens niet!" omdat de eerste versie wat te schreeuwerig en opdringerig is.

JA NET ZO OPDRINGERIG ALS DE RECLAME.

Nee geen probleem, snap het hoor
IK VOND DE EERSTE VERZIE WEL EEN STUK DUIDELIJKUR
Hallo Two,

De poster Studio117 maakt wel erg veel 'subtiele' reclame voor haar eigen sites, als je haar berichten eens op een rijtje zet.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Engel,

Wil je svp het nr. van de Bar veranderen in 174?

Anders kloppen onze statistieken niet meer

dank
Studio117 maakt op viva flink reclame voor haar websites. Ze heeft nu weer een nieuw topic geopend '' wat zijn jouw favorite websites? " Ook in andere topics maakt ze reclame.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven