Moderator.

24-07-2007 17:55 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Angel, heb je gemaild. Weet niet precies hoe het werkt........
Je weet toch!
13.42 en 13.45. In Bar too Much. (naam van zoon veranderen in Bibi) BVD.
Je weet toch!
quote:muchacha schreef op 11 mei 2008 @ 14:55:

13.42 en 13.45. In Bar too Much. (naam van zoon veranderen in Bibi) BVD.Ik heb de postings bewerkt Muchacha. Je kan overigens sinds het nieuwe forum je eigen postings ook bewerken.
Verplaatst naar Tips >>Lezen: "Mijn boekje verschijnt."
quote:Viva Angel2 schreef op 11 mei 2008 @ 15:23:

[...]

Ik heb de postings bewerkt Muchacha. Je kan overigens sinds het nieuwe forum je eigen postings ook bewerken.\

Dank je!
Je weet toch!
Verplaatst naar Werk&Studie: "Wie werkt er ook in een kledingwinkel?"

Verplaatst naar Digi: "Web-Log maken"

Verplaatst naar Contact: "Kaartenmaak-vriendin Groningen"
Het topic 'Stem op de lekkerste man' is een oproepje (en reclame).
quote:Capibara schreef op 21 mei 2008 @ 14:11:

Het topic 'Stem op de lekkerste man' is een oproepje (en reclame).En van Viva zelf, toegestaan dus.
Verplaatst naar Digi: "Nokia N82"
quote:Viva Angel2 schreef op 21 mei 2008 @ 17:57:

En van Viva zelf, toegestaan dus.Dat is niet uit de regels af te leiden, daar staat namelijk:quote:Wat is niet toegestaan op Viva.nl?

[...]

- Oproepjes horen ni­et thuis op het forum, maar op het prikbordNergens wordt melding gemaakt van het feit dat Viva zelf wel oproepjes zou mogen plaatsen op het forum. Verder staat zelfs in het openingsbericht van deze pijler:quote:Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Letterlijk dus: "daarvoor is deze pijler niet bestemd". Hoeveel duidelijker wil je het hebben??

Daarnaast ergert een groot deel van de forumleden zich aan deze nepstemming. Misschien wordt het tijd dat jullie eens rekening gaan houden met dit soort dingen, waar een meerderheid van de forummers zich aan ergert? De forumleden zijn tenslotte wèl degenen voor wie en door wie het forum gemaakt wordt! Om dan net te doen of deze stemming op verzoek van de forumleden in het leven is geroepen terwijl het eigenlijk gewoon verkapte reclame voor een of ander alcoholisch drankje is vind ik wel heel sneu. Leuk dat jullie het forum laten (mee)financieren door diverse adverteerders, maar ik vind het wel erg ver gaan om die adverteerders zelfs in forumonderwerpen naar voren te schuiven!
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 21-05-2008 19:58
Reden: quote van Angel toegevoegd
% gewijzigd
Capibara, je mag de forummailbox hiermee mailen hoor, ik heb hier niets over te zeggen. Het forum is van Viva en het lijkt mij dat zij het volste recht hebben hier zoveel reclame te maken als ze willen. Zou ik ook doen als ik een leuk winkeltje had. Maar mooi niet dat de concurrentie hun folders in mijn winkeltje mogen uitdelen. Dus als jij het niet vind kloppen kun je naar Viva mailen.
Jij bent toch de angel die oproepjes naar het prikbord verplaatst? Ontloop je dan in deze niet je verantwoordelijkheid, ook al is het een oproepje van Viva zelf? Knap hypocriet!
quote:misschicken schreef op 21 mei 2008 @ 21:57:

Jij bent toch de angel die oproepjes naar het prikbord verplaatst? Ontloop je dan in deze niet je verantwoordelijkheid, ook al is het een oproepje van Viva zelf? Knap hypocriet!Ja, die Engel ben ik, en dat blijf ik dus ook doen. En als Viva morgen tien oproepjes op het forum zet dan mogen die allemaal blijven staan. En daar is niets hypocriets aan, lees mijn bericht van 20.12 uur dan nog maar eens. Als je het er niet mee eens bent, of niet snapt, kun je dat persoonlijk aan Viva meedelen, de eigenaar van dit forum.
Het is hypocriet dat er regels zijn die niet in alle gevallen gelden zonder dat dat in of bij die regels vermeld staat.
Jemig zeg. Wat nou hypocriet. Ik neem aan dat Viva het forum (deels) bekostigt door advertentieinkomsten. Tenzij je zin hebt om te gaan betalen voor deelname aan dit forum, zou ik de advertenties en de oproepjes van Viva zelf maar gewoon voor lief nemen.
Je hoort mij niet klagen over het feit dat er advertenties op het forum staan. Wel over het feit dat de adverteerders blijkbaar de onderwerpen op het forum kunnen bepalen.
Lijkt me niet dat een adverteerder dat bepaalt. Viva is nog altijd uitgever van deze site. En op basis van een advertentiebeleid zal bepaald worden welk soort adverteerders welkom zijn en waar je niet mee geassocieerd wilt worden. En soms kun je als uitgever iets extra's doen om een adverteerder over de streep te trekken of om meer inkomsten te genereren. Ach, en verder is het toch wel sympathiek, al heb ik niets met die mannen, dat we als forummers kunnen kiezen welke gladjakker 'covergirl' wordt...

Je maakt er wel een groot probleem van hoor. Ik zie nu voor het eerst een oproepje waar iets van reclame van derden achter zit. Ik kom hier nu bijna 6 jaar.
Angel, zou je de oftopic berichten in mijn topic "Tekenen dat poes gaat bevallen" willen verwijderen? Ik heb in de OP al aangegeven dat ik geen discussie wilde en daar later nogmaals om verzocht. Maar er wordt niet naar geluisterd. Helaas is mijn kattenkletstopic in een discussie verzand waarin men mij dringend verzoekt verantwoording af te leggen. Dat ben ik dus niet van plan. En als ik dat weiger, ben ik flauw. Nou, dan maar echt flauw en hier om verwijdering vragen. Had niet verwacht dat ik dat ooit zou (moeten) doen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Nou Vief, als je dan toch zou besluiten om op te schonen, denk dan ook nog eens aan jouw intenties om alle kattengerelateerde vragen in een centraal kattentopic onder te brengen. Het stikt hier onderhand weer van de kattentopics.
quote:Poezewoes schreef op 22 mei 2008 @ 17:02:

Angel, zou je de oftopic berichten in mijn topic "Tekenen dat poes gaat bevallen" willen verwijderen? Ik heb in de OP al aangegeven dat ik geen discussie wilde en daar later nogmaals om verzocht. Maar er wordt niet naar geluisterd. Helaas is mijn kattenkletstopic in een discussie verzand waarin men mij dringend verzoekt verantwoording af te leggen. Dat ben ik dus niet van plan. En als ik dat weiger, ben ik flauw. Nou, dan maar echt flauw en hier om verwijdering vragen. Had niet verwacht dat ik dat ooit zou (moeten) doen.Ik zal er vanavond even naar kijken Poezewoes. Borodini heeft een topic geopend waar een aantal van de berichten heen kan worden verplaatst.
quote:geve schreef op 23 mei 2008 @ 09:23:

Nou Vief, als je dan toch zou besluiten om op te schonen, denk dan ook nog eens aan jouw intenties om alle kattengerelateerde vragen in een centraal kattentopic onder te brengen. Het stikt hier onderhand weer van de kattentopics. Sinds er geen sticky-topics meer zijn hebben we ook de centrale topics min of meer los gelaten. Natuurlijk mag je nog wel centrale topics aanmaken, maar omdat ze niet meer vastgepind worden verliest men ze snel uit het oog. Het is inderdaad zo dat de laatste tijd de kattentopics weer als paddestoelen uit de forumgrond schieten (tijd van het jaar?) maar over pakweg twee maanden zie je er hoogstens één of twee per maand.
quote:Viva Angel2 schreef op 23 mei 2008 @ 14:27:

Sinds er geen sticky-topics meer zijn hebben we ook de centrale topics min of meer los gelaten.

Euh... geen sticky topics meer?

Op Overige is Stem op de lekkerste man toch sticky?

Op Viva zijn Vragen / opmerkingen en reacties op het bugtopic en Foutmeldingen sticky

En op elke pijler is het lokale Moderator topic sticky.

Dus technisch schijnt het wel te kunnen. Of bedoel je met jouw opmerking dat jij en/of het moderatorgezelschap geen zin meer hebben in centrale topics?
Technisch kan het nog steeds Geve, als ik wil kan ik de hele Overig pijler "vastnieten" . Maar met de invoering van het nieuwe forum heeft Viva ervoor gekozen om alle sticky-topics af te schaffen, dit om de drempel te verlagen voor nieuwe forummers die dan niet telkens naar een centraal topic worden gebonsjoerd. We zouden dit nog evalueren na een tijdje, ik zal dit binnenkort eens in de groep en bij Nathalie aankaarten.
Angel,wie doet in hemelsnaam de styling,visagie en haar van de cover meisjes?

Deze week is het wel heel erg.

Hebben jullie niet dringend nieuw personeel nodig,ik wil de styling wel op me nemen,waar kan ik solliciteren
quote:Viva Angel2 schreef op 23 mei 2008 @ 14:22:

[...]

Ik zal er vanavond even naar kijken Poezewoes. Borodini heeft een topic geopend waar een aantal van de berichten heen kan worden verplaatst.Thanks Vief!

En Boro uiteraard...
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven