Moet ik het forum verlaten?
donderdag 22 maart 2012 om 15:19
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
donderdag 22 maart 2012 om 18:48
quote:Hasse88 schreef op 22 maart 2012 @ 18:45:
[...]
Dank! Ik forum niet mobiel, maar weiger met dit infantiele spelletje van Martin mee te doen. Ik zie dus helaas geen uitslagen...Misschien een rare vraag maar als je niet wilt stemmen, waarom ben je dan geinteresseerd in de stand van zaken? Dat moet je dan toch ook niet boeien?
[...]
Dank! Ik forum niet mobiel, maar weiger met dit infantiele spelletje van Martin mee te doen. Ik zie dus helaas geen uitslagen...Misschien een rare vraag maar als je niet wilt stemmen, waarom ben je dan geinteresseerd in de stand van zaken? Dat moet je dan toch ook niet boeien?
donderdag 22 maart 2012 om 18:48
donderdag 22 maart 2012 om 18:49
donderdag 22 maart 2012 om 18:50
quote:feeks schreef op 22 maart 2012 @ 17:00:
[...]
Ja, en dat waren positieve topics van mensen die wel geliefd waren, maar in jouw geval geld dat negatieve aandacht ook aandacht is.
Sterker nog....dat was van forummers die nog niet eens GEBOREN waren!
Denkt terug aan het topic van Yamini!
[...]
Ja, en dat waren positieve topics van mensen die wel geliefd waren, maar in jouw geval geld dat negatieve aandacht ook aandacht is.
Sterker nog....dat was van forummers die nog niet eens GEBOREN waren!
Denkt terug aan het topic van Yamini!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 22 maart 2012 om 18:51
quote:thee schreef op 22 maart 2012 @ 18:48:
[...]
Misschien een rare vraag maar als je niet wilt stemmen, waarom ben je dan geinteresseerd in de stand van zaken? Dat moet je dan toch ook niet boeien?Dat ik niet meedoe met zijn spelletje (een antwoord geven op de poll), wil niet zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. Vind het namelijk haske hilarisch, maar dat vind ik Martin-topics altijd...
[...]
Misschien een rare vraag maar als je niet wilt stemmen, waarom ben je dan geinteresseerd in de stand van zaken? Dat moet je dan toch ook niet boeien?Dat ik niet meedoe met zijn spelletje (een antwoord geven op de poll), wil niet zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. Vind het namelijk haske hilarisch, maar dat vind ik Martin-topics altijd...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 22 maart 2012 om 18:53
donderdag 22 maart 2012 om 19:04
donderdag 22 maart 2012 om 19:06
quote:lovelola schreef op 22 maart 2012 @ 18:46:
Ksssst ksssssssssst!heb je TorenC gezien! Ik moest daar aan denken toen ik je post las.
http://www.youtube.com/watch?v=Ww0HqbZxG_I&noredirect=1
1 minuut 35
Ksssst ksssssssssst!heb je TorenC gezien! Ik moest daar aan denken toen ik je post las.
http://www.youtube.com/watch?v=Ww0HqbZxG_I&noredirect=1
1 minuut 35
donderdag 22 maart 2012 om 19:08
donderdag 22 maart 2012 om 19:10
quote:jansenenjanssens schreef op 22 maart 2012 @ 19:04:
Jesus, die tags wat kinderachtig............
Buiten mijn stem voor 'opzouten' ben ik het wel met je eens m.b.t. tags. Er is al meerdere malen in modtopic gevraagd of ze kunnen zien wie die tags plaatst en of er maatregelen genomen kunnen worden.
Zoals je weet werden er maatregelen om minder getroffen.
Jesus, die tags wat kinderachtig............
Buiten mijn stem voor 'opzouten' ben ik het wel met je eens m.b.t. tags. Er is al meerdere malen in modtopic gevraagd of ze kunnen zien wie die tags plaatst en of er maatregelen genomen kunnen worden.
Zoals je weet werden er maatregelen om minder getroffen.
donderdag 22 maart 2012 om 19:12
quote:thee schreef op 22 maart 2012 @ 19:10:
[...]
Zoals je weet werden er maatregelen om minder getroffen.Gelukkig, jij bent het ook met me eens. Maatregelen hoeft niet, ik vind t kinderachtig, that's it.
[...]
Zoals je weet werden er maatregelen om minder getroffen.Gelukkig, jij bent het ook met me eens. Maatregelen hoeft niet, ik vind t kinderachtig, that's it.
donderdag 22 maart 2012 om 19:13
toen ik de topictitel zag wist ik al dat er maar 1 ego op dit forum groot genoeg kon zijn... en ja hoor.
Van mij hoef je niet weg, maar ik zou je niet missen als je weg ging. En omdat 57% je wel graag kwijt wil en 25% je daarnaast niet leuk vind... heb ik maar op ' oprotten' gestemd.
Bye
PS: wanneer neem je je besluit en blijf je dan ook echt weg?
Van mij hoef je niet weg, maar ik zou je niet missen als je weg ging. En omdat 57% je wel graag kwijt wil en 25% je daarnaast niet leuk vind... heb ik maar op ' oprotten' gestemd.
Bye
PS: wanneer neem je je besluit en blijf je dan ook echt weg?