Mzsteriax VIII 3e topic
vrijdag 20 april 2007 om 19:35
quote:Ik zit nu al de hele dag op deze te staren, en ondanks de vele hint vat ik hem niet. Ik heb alle letters al geteld, en bij elkaar gezet, en ge-anagramd, maar niks. Aan de tekst valt mij ook niks bijzonders op.
Als je goed annagramd vind je een woord.
Als je dat woord hebt zal je in de tekst ook sneller iets opvallen.
Als je goed annagramd vind je een woord.
Als je dat woord hebt zal je in de tekst ook sneller iets opvallen.
vrijdag 20 april 2007 om 20:16
vrijdag 20 april 2007 om 20:16
vrijdag 20 april 2007 om 20:18
quote:
quote: citroentaart reageerde
als ik met 2 woorden uit de tekst samen voegen krijg ik 8 letters. Als ik die acht letters anagrammen kan ik 2 woorden maken maar beide woorden zijn fout.
je moet natuurlijk niet met de tekst beginnen.
Heb je alle letters opgeschreven die maar één keer voorkomen?
ja dat heb ik en als ik dan anagram krijg ik er een woord uit dat ik ook in de tekst kan vinden
quote: citroentaart reageerde
als ik met 2 woorden uit de tekst samen voegen krijg ik 8 letters. Als ik die acht letters anagrammen kan ik 2 woorden maken maar beide woorden zijn fout.
je moet natuurlijk niet met de tekst beginnen.
Heb je alle letters opgeschreven die maar één keer voorkomen?
ja dat heb ik en als ik dan anagram krijg ik er een woord uit dat ik ook in de tekst kan vinden
vrijdag 20 april 2007 om 20:19
vrijdag 20 april 2007 om 20:28
vrijdag 20 april 2007 om 20:31
quote:
quote: Dino2306 reageerde
PFFFF WAT VALT HIER NOG TE HINTEN..... HEBBEN JULLIE DE LETTERS GETELD?
EN ALS JE ZEGT IK GEEF HET OP, BETEKENT DAT NIET DAT WE DAN INEENS
ANTWOORDEN GEVEN.
en ik geef niet op ik zal door gaan tot het bittere eind ook al moet ik honderd en drie worden ik ga door
That's the spirit Citroentaart, helemaal.
Maar je moet natuurlijk niet gaan anagrammen met nog een woord uit de tekst erbij.
dat hebben we ook helemaal niet gezegd.
je moest er iets mee doen.
Denk daar maar eens over na
quote: Dino2306 reageerde
PFFFF WAT VALT HIER NOG TE HINTEN..... HEBBEN JULLIE DE LETTERS GETELD?
EN ALS JE ZEGT IK GEEF HET OP, BETEKENT DAT NIET DAT WE DAN INEENS
ANTWOORDEN GEVEN.
en ik geef niet op ik zal door gaan tot het bittere eind ook al moet ik honderd en drie worden ik ga door
That's the spirit Citroentaart, helemaal.
Maar je moet natuurlijk niet gaan anagrammen met nog een woord uit de tekst erbij.
dat hebben we ook helemaal niet gezegd.
je moest er iets mee doen.
Denk daar maar eens over na
vrijdag 20 april 2007 om 20:41
Even iets verhelderen: Ik wil dit spel voor mijn plezier doen, dus op het moment dat ik teveel moet vragen, en het ondanks alle hulp niet vat, wil ik niet ten koste van wat dan ook mee doorgaan. Ik vind dat niet een gebrek aan spirit, maar gewoon kijken wat ik met mijn tijd wil doen. Het is geen strijd. Ik wil er voornamelijjk plezier aan beleven.