Overig
alle pijlers
Naam kat
zaterdag 10 september 2022 om 19:24
Wij willen er graag nog een kitten bij, uit het asiel. Onze oudere poes is een tijdje terug overleden, heeft de leeftijd van 14 mogen bereiken. Heb haar moeten laten inslapen vanwege hartfalen.
Ik heb nog een poesje van 3. En 2 honden. Willen dus eigelijk een kitten omdat ik denk dat die het snelste geaccepteerd word door mijn al bestaande beestenboel.
Nu zit ik met mijn dochter te brainstormen over een naam voor een kat. Tot nu toe komen we uit op Puck of Maddox voor een kater. Lola voor een poes. Mijn andere poes heeft een naam eindigend op een Y, dus dat willen we dan liever niet.
Iemand nog leuke ideeen? Heb idd Google al geraadpleegd maar er zijn zoveel sites met namen.
Ik heb nog een poesje van 3. En 2 honden. Willen dus eigelijk een kitten omdat ik denk dat die het snelste geaccepteerd word door mijn al bestaande beestenboel.
Nu zit ik met mijn dochter te brainstormen over een naam voor een kat. Tot nu toe komen we uit op Puck of Maddox voor een kater. Lola voor een poes. Mijn andere poes heeft een naam eindigend op een Y, dus dat willen we dan liever niet.
Iemand nog leuke ideeen? Heb idd Google al geraadpleegd maar er zijn zoveel sites met namen.
zaterdag 10 september 2022 om 19:31
zaterdag 10 september 2022 om 19:33
Kattentuintje schreef: ↑10-09-2022 19:31Ik zou eerst eens kijken of je inderdaad eenkitten kunt vinden en die dan uitzoeken; misschien heeft die kat al een naam of past de naam die je nu verzint totaal niet bij dat kitten. Beetje gekke volgorde.
Ja het kan zijn dat hij of zij al een naam heeft. Maar dit is eigelijk gewoon de voorpret. Kittens genoeg in het asiel.
zaterdag 10 september 2022 om 19:47
Ik vind de 'verzin een naam voor onze nieuwe kat/hond/cavia/gekko' topics altijd super leuk.
Heel veel leuke ideeën en uiteindelijk krijgt het beestje steevast een andere / niet genoemde naam.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 10 september 2022 om 19:49
zaterdag 10 september 2022 om 19:49
Toevallig je andere topics ook gevolgd. En ben zelf ook bekend met chronisch pijn, werkdruk (voorheen) en geldzorgen. Dan zou ik er geen huisdier bij willen hebben.
Je komt over alsof je veel onrust hebt. Een kitten compleet opvoeden, mét de nodige kosten... is dat wel verstandig nu? Niet oordelend bedoeld, maar inlevend, omdat ik je situatie herken bij mezelf.
Je komt over alsof je veel onrust hebt. Een kitten compleet opvoeden, mét de nodige kosten... is dat wel verstandig nu? Niet oordelend bedoeld, maar inlevend, omdat ik je situatie herken bij mezelf.
zaterdag 10 september 2022 om 20:01
Lola vind ik super leuk trouwens!
Namen van mijn 2 huidige katten / katten die ik ooit heb gehad / katten van zus/vrienden/etc:
Dender (mijn oude mannetje van 20 )
Geesje (ook wel Plofje, omdat ze de gewoonte heeft pal voor mijn voeten op de grond neer te ploffen voor een aai. )
Kalle, Drfy, Cato & Marie, Mumla, Sjors (Bollebol), Piewie & Merlijn, Ludo, Krengetje, Pippols, Fradsen, Aisja, Scooter, Rossini (rosje), Rikkie, Reus, Joxar, Mikkie, Gabbertje, Svetlana, Thura.
Namen van mijn 2 huidige katten / katten die ik ooit heb gehad / katten van zus/vrienden/etc:
Dender (mijn oude mannetje van 20 )
Geesje (ook wel Plofje, omdat ze de gewoonte heeft pal voor mijn voeten op de grond neer te ploffen voor een aai. )
Kalle, Drfy, Cato & Marie, Mumla, Sjors (Bollebol), Piewie & Merlijn, Ludo, Krengetje, Pippols, Fradsen, Aisja, Scooter, Rossini (rosje), Rikkie, Reus, Joxar, Mikkie, Gabbertje, Svetlana, Thura.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 10 september 2022 om 20:03
Sherlock schreef: ↑10-09-2022 19:49Toevallig je andere topics ook gevolgd. En ben zelf ook bekend met chronisch pijn, werkdruk (voorheen) en geldzorgen. Dan zou ik er geen huisdier bij willen hebben.
Ik haal juist mijn energie uit mijn huisdieren. Heb altijd dieren om mij heen gehad, zou echt niet zonder kunnen. Mijn dieren kwamen bij mij als kitten of puppy. Ik weet wat het is om deze op te moeten voeden en ja het brengt kosten met zich mee. Maar dat heb ik er graag voor over. En daar heb ik zeker over nagedacht. Maar dieren geven mij zoveel plezier en ik vind een stuk ontspanning bij hun. Mijn dieren komen niks te kort. Mijn grote hond is al 11, mijn steun en toeverlaat.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in