Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
donderdag 26 november 2009 om 00:36
M'n oma ging heen voor dotteren, toen bleek dat het niet meer kon. Ze zou 2 weken moeten wachten voor een operatie en boembats ineens horen we dat ze morgen al terecht kan. Dus eigenlijk is dat wel goed. Maar een openhart operatie op je 82.....Ben er onrustig over!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

donderdag 26 november 2009 om 00:37
quote:Liselotte4 schreef op 26 november 2009 @ 00:33:
spannend whatever!
En lukt het? Wat is voor jou het makkelijkst? Ik bedoel, je moet zoveel dingen gaan doen als je voor jezelf begint. Klanten krijgen, factureren, admi. etc.ik vind het super spannend allemaal ja.. heb gelukkig wel aardig wat werkervaring meegenomen, heb afdelingen opgezet, veel teams geleid en heb vaak beleidsplannen moeten schrijven, dus ik was gelukkig niet helemaal blue in hoe je iets op moet zetten, maar voor jezelf is toch echt anders dan voor een baas....
spannend whatever!
En lukt het? Wat is voor jou het makkelijkst? Ik bedoel, je moet zoveel dingen gaan doen als je voor jezelf begint. Klanten krijgen, factureren, admi. etc.ik vind het super spannend allemaal ja.. heb gelukkig wel aardig wat werkervaring meegenomen, heb afdelingen opgezet, veel teams geleid en heb vaak beleidsplannen moeten schrijven, dus ik was gelukkig niet helemaal blue in hoe je iets op moet zetten, maar voor jezelf is toch echt anders dan voor een baas....
donderdag 26 november 2009 om 00:38
quote:Liselotte4 schreef op 26 november 2009 @ 00:36:
hoe gaat het met je studie minny?
Studie?
Heeft Minny daar tijd voor?
Minny, hoe doe je dat?
Ik werk en forum en voed af en toe wat kinders op, verder heb ik nergens tijd voor.
Zelfs mijn huis vervuilt, hoe maak jij tijd voor studie?
Vertel....
*wil ook wel weer gaan leren maar hoe en wanneer?*
hoe gaat het met je studie minny?
Studie?
Heeft Minny daar tijd voor?
Minny, hoe doe je dat?
Ik werk en forum en voed af en toe wat kinders op, verder heb ik nergens tijd voor.
Zelfs mijn huis vervuilt, hoe maak jij tijd voor studie?
Vertel....
*wil ook wel weer gaan leren maar hoe en wanneer?*
donderdag 26 november 2009 om 00:39
quote:whatever78 schreef op 26 november 2009 @ 00:37:
[...]
ik vind het super spannend allemaal ja.. heb gelukkig wel aardig wat werkervaring meegenomen, heb afdelingen opgezet, veel teams geleid en heb vaak beleidsplannen moeten schrijven, dus ik was gelukkig niet helemaal blue in hoe je iets op moet zetten, maar voor jezelf is toch echt anders dan voor een baas....dat heb je volgens mij ook wel nodig. Had je ook al een netwerk in de castingswereld?
[...]
ik vind het super spannend allemaal ja.. heb gelukkig wel aardig wat werkervaring meegenomen, heb afdelingen opgezet, veel teams geleid en heb vaak beleidsplannen moeten schrijven, dus ik was gelukkig niet helemaal blue in hoe je iets op moet zetten, maar voor jezelf is toch echt anders dan voor een baas....dat heb je volgens mij ook wel nodig. Had je ook al een netwerk in de castingswereld?

donderdag 26 november 2009 om 00:44
quote:-Bladora- schreef op 26 november 2009 @ 00:37:
Thanks voor de sterkte etc!
Wat voor richting wil je op Zonnestraal?
Ik vind zoveel dingen interessant Bladora, maar goed, ik heb een administratieve achtergrond en daar kan ik weinig nieuws mee...
Ik wil wel fotograferen, kinderen blij maken, luisteren, verzorgen, mooi maken, helpen..
Minny, wat volg je voor studie? (excuus als het al genoemd is)
Thanks voor de sterkte etc!
Wat voor richting wil je op Zonnestraal?
Ik vind zoveel dingen interessant Bladora, maar goed, ik heb een administratieve achtergrond en daar kan ik weinig nieuws mee...
Ik wil wel fotograferen, kinderen blij maken, luisteren, verzorgen, mooi maken, helpen..
Minny, wat volg je voor studie? (excuus als het al genoemd is)