Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
donderdag 26 november 2009 om 00:45

donderdag 26 november 2009 om 00:47

donderdag 26 november 2009 om 00:48

donderdag 26 november 2009 om 00:54
quote:noa schreef op 26 november 2009 @ 00:50:
Hoi hoi Zonnestraaltje en Minny en Floor en BAM en Whatever.
Zonnestraaltje, lees ik het nou verkeerd, maar jij rookt toch niet?
Ik ben gestopt Noa, weet je niet meer dat ik toen als een malloot de kroeg uitrende om nicotine naar binnen te zuigen?
Minny, ik hou al op...je trekt je niks aan van mijn moederlijke bezorgdheid... Maar ik heb jullie gewaarschuwd.
Maarre...wat gaan jullie morgen doen?
Hoi hoi Zonnestraaltje en Minny en Floor en BAM en Whatever.
Zonnestraaltje, lees ik het nou verkeerd, maar jij rookt toch niet?
Ik ben gestopt Noa, weet je niet meer dat ik toen als een malloot de kroeg uitrende om nicotine naar binnen te zuigen?
Minny, ik hou al op...je trekt je niks aan van mijn moederlijke bezorgdheid... Maar ik heb jullie gewaarschuwd.
Maarre...wat gaan jullie morgen doen?
donderdag 26 november 2009 om 00:55
donderdag 26 november 2009 om 00:58
Je doet niks wat alle ex-rokers niet doen hoor, je nieuwe gezonde leefstijl opdringen. Alleen maar omdat je zelf gestopt bent, betekent niet dat iedereen dat moet doen. Kun je wel steeds ongevraagd commentaar leveren....maar ja, werkt niet, moet men eerst zelf willen.
Maar....je eet biologisch, sport elke dag voor het ontbijt, drinkt 1,5 liter water, snoept nooit, rijdt geen auto, 2 stuks fruit per dag, 2 ons groente, 3 keer per week vis, drinkt geen alcohol/frisdrank/koffie, gaat elke dag om 22:00 naar bed en slikt braaf elke dag al je vitamientjes?
Niet?
Ik heb je gewaarschuwd.....
Maar....je eet biologisch, sport elke dag voor het ontbijt, drinkt 1,5 liter water, snoept nooit, rijdt geen auto, 2 stuks fruit per dag, 2 ons groente, 3 keer per week vis, drinkt geen alcohol/frisdrank/koffie, gaat elke dag om 22:00 naar bed en slikt braaf elke dag al je vitamientjes?
Niet?
Ik heb je gewaarschuwd.....