Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Nou, misschien dat die Nick nog te pruimen is na een fles tequila...en laat die muziek maar zitten...
Maar ehm.. Nick en Simon dus, begrijp ik?
Bij ons werden ineens ook in 2 weken 4 woonboederijen aangestoken 's nachts, en deze brandden volledig af! Ik sliep in die weken ook niet lekker en liet ook steeds het licht aan 's nachts, maar een brandbom door de brievenbus en het zou zo gebeurd zijn...Geen fijne gedachte!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
over die Nick gesproken...ik droomde pas geleden van hem! Ik kwam hem tegen in een soort van meubelzaak, ik liep naakt in mijn ochtendjas en zei tegen hem; "neuken"?? Hij zei nog ja ook!
Zon, sommige dingen kan je beter voor je houden....echt...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 26 november 2009 @ 01:39:

over die Nick gesproken...ik droomde pas geleden van hem! Ik kwam hem tegen in een soort van meubelzaak, ik liep naakt in mijn ochtendjas en zei tegen hem; "neuken"?? Hij zei nog ja ook!
quote:minny schreef op 26 november 2009 @ 01:38:

Nou, misschien dat die Nick nog te pruimen is na een fles tequila...en laat die muziek maar zitten...

Iets meer dan een fles tequila voor mij!
En, was het wat zonnestraal?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 26 november 2009 @ 01:39:

over die Nick gesproken...ik droomde pas geleden van hem! Ik kwam hem tegen in een soort van meubelzaak, ik liep naakt in mijn ochtendjas en zei tegen hem; "neuken"?? Hij zei nog ja ook!En toen?
Hee... wat leuk, een verzamelplaats voor nachtmensen
Ik had heul veul bier en mijn ogen dicht toen was het te behappen....maar nu ik dat plaatje hier zie ga ik met terugwerkende kracht even over mijn nek if you don't mind....
Brrrrr....gelijk heb je Bladoor.....2 flessen tequila, die fles wijn van zon en dat heul veul bier van Bammetje.
Bladora, dat is een heeele foute foto! Hij is best lekker tegenwoordig.

En toen...bracht jonge God Nick me in de zevende hemel!
en nu ga ik een leuke foto zoeken!
mmmmm
Ach god, nee toch, dit meen je niet he? Waaaar is de kotssmiley?
Zon! Dat vind je toch echt geen leuke foto he? Ik begreep je sarcasme niet toch?
z'n vriendin mag de ramen zemen terwijl ik Nick onderhanden neem!

Nee blijft zéér onaantrekkelijk. Ik moet er maar even van roken denk ik. Niet allemaal ineens naar bed gaan he?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 26 november 2009 @ 01:47:

mmmmm[afbeelding]Het geluid dat je zoekt is: Bleeeeegh.....
hahaha...gelukkig des te meer Nick voor mij!

Wie vinden jullie een smakelijk hapje?
Ik wilde dat ik die namen hier niet had genoemd...met deze plaatjes voor ogen kan ik toch nooit lekker slapen?

*geeft jullie de schuld als ze morgen brak is door slaapgebrek*
quote:-Bladora- schreef op 26 november 2009 @ 01:51:

[afbeelding]

Nee blijft zéér onaantrekkelijk. Ik moet er maar even van roken denk ik. Niet allemaal ineens naar bed gaan he?

Hmmm Bladoro, ik schrik nu wel een beetje van het shirtje dat hij hieraan heeft!

FOEI Nick!
Oh yuk oh yuk oh yuk, ik kwam hier om geen nachtmerries te krijgen maar ik vrees met grote vreze...
quote:mamalief schreef op 26 november 2009 @ 01:52:

Ik wilde dat ik die namen hier niet had genoemd...met deze plaatjes voor ogen kan ik toch nooit lekker slapen?

*geeft jullie de schuld als ze morgen brak is door slaapgebrek*Mamalief, kom op met jouw kanjer...wie o wie is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven