Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 21 juli 2008 om 02:51
Nou, het is opgelost hoor! Ik helemaal stoer (met de cappuchon van mijn trui op zodat niemand zag dat ik een vrouw ben) naar de tuin van de buren.
Al bedacht wat ik ging zeggen als ik er eentje tegen kwam (kan ik een kopje suiker lenen?) en voorbereid op een engerd (deobus mee). Blijkt hun zoon met zijn zatte kop er te zijn! Zijn vriendin had hem eruit gezet omdat ie de gang had ondergekotst en toen heeft ie de taxi naar het huis van zijn ouders genomen. Doordat hij niet bepaald recht liep, stootte/viel hij overal tegen aan en dat heb ik dus gehoord.
Politie was not amused... Had verwacht dat ze er wel om konden lachen en blij waren met een oplettende buur en misschien een medaille of lintje tijdens prinsjesdag (gewoon iets kleins voor de tenadame, snap je), maar in plaats daar van leken ze alleen maar geirriteerd...
Al bedacht wat ik ging zeggen als ik er eentje tegen kwam (kan ik een kopje suiker lenen?) en voorbereid op een engerd (deobus mee). Blijkt hun zoon met zijn zatte kop er te zijn! Zijn vriendin had hem eruit gezet omdat ie de gang had ondergekotst en toen heeft ie de taxi naar het huis van zijn ouders genomen. Doordat hij niet bepaald recht liep, stootte/viel hij overal tegen aan en dat heb ik dus gehoord.
Politie was not amused... Had verwacht dat ze er wel om konden lachen en blij waren met een oplettende buur en misschien een medaille of lintje tijdens prinsjesdag (gewoon iets kleins voor de tenadame, snap je), maar in plaats daar van leken ze alleen maar geirriteerd...
maandag 21 juli 2008 om 02:54
quote:blumpke schreef op 21 juli 2008 @ 02:51:
en misschien een medaille of lintje tijdens prinsjesdag (gewoon iets kleins voor de tenadame, snap je), maar in plaats daar van leken ze alleen maar geirriteerd...
Ik vind dat je wel goed gehandeld hebt hoor!
en misschien een medaille of lintje tijdens prinsjesdag (gewoon iets kleins voor de tenadame, snap je), maar in plaats daar van leken ze alleen maar geirriteerd...
Ik vind dat je wel goed gehandeld hebt hoor!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
maandag 21 juli 2008 om 03:01
Was het maar motregen.... Het regent hier dat het zeikt!
Het is niet dat ik die lui uit hun bed heb gebeld of zo
Was wel cooler geweest als ik een stoer verhaal had kunnen vertellen. Dat ik die lui in elkaar had gerost en zo. En dat die ene de ontvoerder van een of andere dure man was. En dat we een geheime kelder op zolder hadden ontdekt. En en en .....
Ik denk dat het tijd wordt om naar bed te gaan.
Het is niet dat ik die lui uit hun bed heb gebeld of zo
Was wel cooler geweest als ik een stoer verhaal had kunnen vertellen. Dat ik die lui in elkaar had gerost en zo. En dat die ene de ontvoerder van een of andere dure man was. En dat we een geheime kelder op zolder hadden ontdekt. En en en .....
Ik denk dat het tijd wordt om naar bed te gaan.
maandag 21 juli 2008 om 03:03
Ik ook weleens de politie gebelt midden in de nacht hoor.
Bleek achteraf ook niet nodig (zelfs een beetje hilarisch)
Maar zij konden er wel om lachen,en beter voor niets dan te laat was hun reactie.
Bleek achteraf ook niet nodig (zelfs een beetje hilarisch)
Maar zij konden er wel om lachen,en beter voor niets dan te laat was hun reactie.
anoniem_20139 wijzigde dit bericht op 21-07-2008 03:05
Reden: sorry,bietje dialect geloof ik
Reden: sorry,bietje dialect geloof ik
% gewijzigd
maandag 21 juli 2008 om 03:07