Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik moet werken tot 8:00...duurt nog even dus. Ben met een collega en eigenlijk is zij nogal schijnheilig en heb ik helemaal geen zin om 'gezellig' met haar te kletsen. Dus ik stort me momenteel maar even op een 'verslag'
Helaas, het is hier ook avond! Alleen nog niet zo laat als bij jullie... Haha, en zal je dat verslag besparen (geloof me, ik denk niet dat iemand het onderwerp hier ook maar zijdelings interessant vindt).
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ow Ik vat 'm nu even anders op dan ik daarnet deed... Dus als je het tegen mij hebt: Nee, want zij heeft inhoudelijk niets te maken met mijn te verrichten werk hier, dat scheelt!
Zo snachts gaat t me allemaal duizelen hoor! Kym schrijft een verslag wat daffodil weer gebruikt om de saaie dingen mee weg te poetsen, terwijl ewr ook nog ergens een schijnheilige collega rondloopt met weer een ander verslag. En ik dacht klaar te zijn met de verslagen maar zit nu nog te typen, in de hoop in een andere tijdszone te kunnen komen.
Ik heb geen pilletje gesnoept hoor! Dacht toch echt dat ik die schijnheilige zag, ook al zit ik hier alleen. Ik wordt altijd een beeetje manisch van die nachtdiensten...