Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik ben er ook weer!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Oh, te laat dus.

Nou ja, dan ga ik ook maar slapen...
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Daffie slaap je al?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben er nog net!

Maar ga zo wel slapen.

Ben net klaar met uitsloven in de keuken.

Morgen heb ik namelijk een tuinfeest.

Zit even uit te puffen.
hey Iry, hoe gaat het met je?

leuk een tuinfeest, zal voor je duimen dat het droog blijft!

wat voor lekkere dingen heb je allemaal gemaakt?
Hoi Rosanna

Ja duim maar,kan ik wel gebruiken geloof ik.

We hebben wel een grote tent in de tuin staan dus we blijven wel droog,maar leuk is anders.

Ik heb tot nu toe gemaakt:

Rijst kokos-salade met ananas en munt.

Aardappelsalade met gerookte kip en appel.

Pastasalade met tonijn en van alles en nog wat erin.

Morgen ga ik verder,met nog wat hapjes maar dat is niet zoveel werk.

Het gaat redelijk,gisteren een hele slechte dag gehad(zeer emotioneel)

Ben vandaag aan het emo-shoppen geweest,haha!

Kostte heul veul geld om weer een beetje blij te worden.
och lieverd toch

klinkt lekker die salades!
Ach....Ik heb weer leuke dingen in mijn kast hangen.

Ieder nadeel heb zun voordeel!

Ik hoop dat de salades morgen ook in de smaak vallen want ik heb een beetje veel geloof ik.

Laatste sigaretje en dan ga ik maar eens slapen.

Hoe is het met jou?
Sorry lieve Rosanna,

Ik vraag je hoe het gaat,maar ben echt aan het instorten nu.

Ik ga mijn bed opzoeken.

Ik lees je nog okè?

Liefs.
is goed lieverd, we spreken elkaar nog

slaap lekker
Oh wat fijn, een nachttopic! Ben vaak 's nachts op het forum (niet zo laat/ vroeg als nu, hoor) Nu kom ik toevallig uit de stad, maar meestal omdat ik gewoon niet moe ben voor enen.
hoi Pimpel, was het gezellig in de stad?
Hoi Pimpel, herkenbaar! Maar red je dat dan doordeweeks met werk o.i.d.? Ik vind het altijd lastig.

@Iry: vervelend joh, zo'n emodag. Fijn dat je het toch een klein beetje van je af hebt kunnen shoppen. Is soms wel een goeie oplossing. Ik had het gisteren, vooral 's avonds, ook helemaal gehad, maar dat was ook wel meer praktisch: ik was en ben het verhuizen zo beu! Heb het gevoel dat ik achterlijk veel spullen heb, dat het nooit allemaal lukt, etc etc. En zit eigenlijk stiekem al ene tijdje heel moe te zijn. De vorige verhuizing, vijf jaar terug ongeveer, herinner ik me nauwelijks meer. Ik geloof dat ik toen zelf niet goed in mijn vel zat. Dat valt nu wel mee, maar door die vermoeidheid van de laatste tijd heb ik weinig buffer.

Sorry trouwens dat ik nu overdag dit topic 'bevuil' hahaha.
Heu, ik ben steeds een beetje te vroeg geloof ik. Ik ben wel een nachtbraker, maar aangezien ik ga samenwonen denk ik dat ik daarin toch meer 'aan banden' ga. Op zich niet verkeerd...
hoi allemaal

ik kom hier ook maar even mee lezen, aangezien ik ook nog wakker ben
yep,en lichtbron is ook nog wakker!!

ben nog nooit op dit topic geweest,kwam even nieuwsgierigen!!

Het is veel te warm om te slapen!!

vandaag naar Apenheul geweest.heel leuk!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik ben ook nog wakker..... meestal lees ik mee tijdens mijn nachtdiensten, ben nu net terug van mijn late dienst en heerlijk aan het internetten met mijn wijntje er bij!

proost!
quote:Boardgirl schreef op 26 juli 2008 @ 01:34:

Haha ja dat is zo! En wat doet jou echtgenoot nog rond dit tijdstip dan!? De mijne (vriend dan) zit hier naast mij op zijn eigen computer....Meestal kijkt Man dan tv, soms zit hij achter mij bij de pc, samen spelletje spelen en soms spelen we spelletjes met elkaar
quote:rosanna08 schreef op 26 juli 2008 @ 05:29:

hoi Pimpel, was het gezellig in de stad?Hoi! Ja, dat was het zeker! Ik had vannacht geen reactie meer verwacht.
quote:pimpel schreef op 27 juli 2008 @ 00:47:

[...]

Hoi! Ja, dat was het zeker! Ik had vannacht geen reactie meer verwacht. Pimpel toch er zijn hier veel nachtbrakers hoor
Alleen hebben een aantal mensen een vast topic om te schrijven (waaronder ik, wel meer dan een )
quote:Laura289 schreef op 26 juli 2008 @ 09:20:

Hoi Pimpel, herkenbaar! Maar red je dat dan doordeweeks met werk o.i.d.? Ik vind het altijd lastig.

@Iry: vervelend joh, zo'n emodag. Fijn dat je het toch een klein beetje van je af hebt kunnen shoppen. Is soms wel een goeie oplossing. Ik had het gisteren, vooral 's avonds, ook helemaal gehad, maar dat was ook wel meer praktisch: ik was en ben het verhuizen zo beu! Heb het gevoel dat ik achterlijk veel spullen heb, dat het nooit allemaal lukt, etc etc. En zit eigenlijk stiekem al ene tijdje heel moe te zijn. De vorige verhuizing, vijf jaar terug ongeveer, herinner ik me nauwelijks meer. Ik geloof dat ik toen zelf niet goed in mijn vel zat. Dat valt nu wel mee, maar door die vermoeidheid van de laatste tijd heb ik weinig buffer.

Sorry trouwens dat ik nu overdag dit topic 'bevuil' hahaha.Ik red het doordeweeks altijd prima. Al zou ik wel liever willen dat ik vroeger moe zou worden. Nu ga ik meestal rond enen naar bed (al wordt het de laatste tijd weer erg vaak half 2) en dan heb ik eigenlijk net een te korte nacht. Ik heb ook kinderen én werk inderdaad, dus tegen zevenen moet er van alles gebeuren. Ik heb aan 6 uur slaap in principe genoeg, maar zou het fijner vinden als ik om 00.00 uur moe zou worden.
quote:mik25 schreef op 27 juli 2008 @ 00:48:

[...]

Pimpel toch er zijn hier veel nachtbrakers hoor

FIJN!

Maar dan nog verwacht ik geen reactie meer als ik rond half 6 post.Maar de volgende keer zal ik braaf even afwachten.

Wel erg fijn, wat medenachtbrakers. (Al ga ik nu zo aftaaien; er moet hier morgen een verjaardag gevierd worden en dan is het wel zo gezellig als ik fris en uitgeslapen ben.)
quote:mik25 schreef op 27 juli 2008 @ 00:49:

Alleen hebben een aantal mensen een vast topic om te schrijven (waaronder ik, wel meer dan een )

Ja, heb ik ook, een heel druk topic (Cheers) maar er zijn er nogal veel met vakantie op het moment, en een wat rustiger topic.

Proost, Nieuws!

Ik zit lekker aan een biertje uit te blazen van het slingers ophangen, appeltaart bakken, cadeautjes inpakken etc.
ik ken je gevoel en ik 'ken' jou beter dan jij mij denk ik (meelezer bij Cheers eens in de zoveel tijd)

Ik heb ook een jong kind en een nachtritme, combineert niet lekker. baan ook niet trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven