Nachttopic

26-07-2021 02:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey, is er nog een nachttopic-klets-gebeuren? Of ben ik de enige die 's nachts wakker is. Vast niet!
Ik! Ineens was het half 3, maar ga nu wel slapen want over een paar uur gaat de wekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, slaap lekker dan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben wakker. Lag om 22.00 in bed. Ben om 1.00 wakker geworden en lig nu te balen want ik moet straks werken om 7.00….word een zwaar dagje!
Ik ben al een uurtje wakker. Ben maar uit bed gegaan en ga straks aan het werk. Dat is het fijne aan werk dat je overal en altijd kunt doen als je maar een pc en internet hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook nog wakker, maar zo langzamerhand wel aan het klaarmaken om naar bed te gaan. Ik moet om 12 uur op, dus het wordt hoog tijd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was om 5 uur wakker want ik wilde het skateboarden bij de Olympische spelen zien. Hoef niet meer te werken gelukkig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was om half 5 wakker… gewekt door mijn baby dochter, iets met een fles.
Zal misschien dus wel vaker te vinden zijn in dit topic ;)
Was vroeg gaan slapen, voelde me niet heel fit en ben al paar nachten aan het spoken.
Werd net wakker en voel me zo raar:( Zere benen, misselijk en gevoel alsof ik 5 koppen koffie op heb.
Had gehoopt eindelijk een goede nacht te draaien, maar ben bang dat ik morgen nu helemaal een vaatdoek ben. Wel vrij, maar (jong) kind ook, dus echt bankhangen lukt dan niet. Ook totaal geen zin om door de teststraat te moeten morgen.
Ben nu op 2 rennies aan het kauwen en zit te denken of een paracetamol nog zou helpen. Zweet me ook dood.
Alle reacties Link kopieren Quote
Slagroomsoesje1988 schreef:
27-07-2021 23:36
Was vroeg gaan slapen, voelde me niet heel fit en ben al paar nachten aan het spoken.
Werd net wakker en voel me zo raar:( Zere benen, misselijk en gevoel alsof ik 5 koppen koffie op heb.
Had gehoopt eindelijk een goede nacht te draaien, maar ben bang dat ik morgen nu helemaal een vaatdoek ben. Wel vrij, maar (jong) kind ook, dus echt bankhangen lukt dan niet. Ook totaal geen zin om door de teststraat te moeten morgen.
Ben nu op 2 rennies aan het kauwen en zit te denken of een paracetamol nog zou helpen. Zweet me ook dood.

Hoe gaat het nu met je?

Ik heb al een paar dagen oorpijn die steeds erger wordt. Nu vannacht word ik elke keer wakker van pijn, ik doe bijna geen oog dicht. Gisteren oordruppels gekregen, maar inmiddels meer pijn en ook koorts, dus ik zal straks maar weer de huisarts bellen O_o
Here am I in my little bubble
RainyDays schreef:
28-07-2021 03:52
Hoe gaat het nu met je?

Ik heb al een paar dagen oorpijn die steeds erger wordt. Nu vannacht word ik elke keer wakker van pijn, ik doe bijna geen oog dicht. Gisteren oordruppels gekregen, maar inmiddels meer pijn en ook koorts, dus ik zal straks maar weer de huisarts bellen O_o
beterschap
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werd om 4:15 wakker van een bellend persoon, buiten. Een vent, praatte alsof het 3 uur ‘s middags was.
Why??
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
28-07-2021 03:52
Hoe gaat het nu met je?

Ik heb al een paar dagen oorpijn die steeds erger wordt. Nu vannacht word ik elke keer wakker van pijn, ik doe bijna geen oog dicht. Gisteren oordruppels gekregen, maar inmiddels meer pijn en ook koorts, dus ik zal straks maar weer de huisarts bellen O_o
Oei oorpijn is zo vervelend. Hopelijk heb je er wat voor gekregen vd huisarts? Beterschap!

Ik lig nu net op bed, op de camping. Moet ff wennen aan de geluiden om mij heen. Eerste nachtje hier. Ben wel moe dus hoop zo naar dromenland te vertrekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
WholeLottaLove schreef:
28-07-2021 10:22
Ik werd om 4:15 wakker van een bellend persoon, buiten. Een vent, praatte alsof het 3 uur ‘s middags was.
Why??
Hah ja nou idd! Sommige mensen denken dat ze de enige zijn. Hebben ook vaak niet door hoe hard ze praten aan de telefoon. Alsof ze zo hard moeten praten dat die mensen ze thuis kunnen horen...

Hoop dat het beter gaat met de mensen die pijn hebben of door andere probleem niet konden slapen..

Olympische spelen kijk ik ook veel op moment :) Vind dat wel erg prettig. Voel me iets normaler dat als ik 's nachts wakker ben gewoon daar naar kan kijken haha!

Dus, is er nu ook nog iemand wakker..En hoe gaat het inmiddels op de camping
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook Olympische spelen gekeken en BenB vol liefde. Helaas veel lichamelijke klachten. Nu weer wakker na 1 uur slapen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor de beterschapswensen. Het heeft even geduurd maar het gaat nu weer goed gelukkig. Daar was wel een antibioticakuur en flink wat pijnstilling voor nodig, maar oké.

De Olympische Spelen zijn inderdaad wel een fijne afleiding als je 's nachts wakker ligt!
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic kan wel weer de lucht in denk ik hah.
Zag iets van melding dat reactiesnelheid ofzo anders is, omdat topic al tijdje geleden is..even zien wat dat dan is, anders open ik nieuwe. Maar lijkt me dat dit ook wel gewoon zal werken.

Dus, nog meer wakkeren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah kijk, komt wel gewoon bij actieve topics te staan, dus prima!
Waarom ben je nog wakker
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik ben ook wakker! Ben laatst van mijn paard gevallen en heb van alles gekneusd en gebroken. Werd wakker omdat ik niet meer lekker lag door de pijn :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow! Ik had niet gezien dat er nog gereageerd was. Kreeg telefoon van een nog wakkere vriend. Ik had begrafenis gehad die dag en kon daarna niet slapen. Zocht vooral even gezellig praatje.

Ben wel eens vaker wakker 's nachts dus leek me wel leuk om dit topic weer te uppen. Dus voel je zeker vrij om te schrijven hier wanneer je 's nachts wakker bent. Ben er niet elke nacht gelukkig, maar ben niet de enige natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren Quote
bloempje027 schreef:
30-04-2022 02:31
Ja, ik ben ook wakker! Ben laatst van mijn paard gevallen en heb van alles gekneusd en gebroken. Werd wakker omdat ik niet meer lekker lag door de pijn :-(
Oei dat kan je flink wakker houden ja! Hoe gaat het nu? Dat kan nog wel paar weken pijn blijven doen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic zocht ik! Ik slaap al nachten slecht, slaap niet thuis deze week. Eerst was het steeds onweer dat mij uit mijn slaap hield (ben er bang voor). En nu vliegt er hysterisch een vleermuis door de slaapkamer 🙄 Wie is er ook nog wakker?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier nog iemand wakker. Vooral te lui/duf om naar boven te gaan.

Maar een vleermuis in je kamer???? Is ie al weg???
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterrenstof74 schreef:
26-06-2022 01:05
Hier nog iemand wakker. Vooral te lui/duf om naar boven te gaan.

Maar een vleermuis in je kamer???? Is ie al weg???
Ah fijn dat je nog wakker bent, en niet om een nare reden :)

Hij is nog niet weg, en hij is groot en super snel. Ik zit nu in de keuken en hoop dat hij weg gaat. Al mijn spullen en kleding liggen in de slaapkamer. Ik heb alleen mijn telefoon.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven