Naomi en haar Angels

26-10-2010 13:22 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic zoveel over dit onderwerp, helaas heb ik er geen kunnen vinden die mijn gevoel weer geeft.

Ik ben heel blij met het werk van Naomi en haar Angels en sta volkomen achter hun beleid. Van mij zou het nog wel strikter mogen, ik vind het doodzonde dat dit forum overspoeld wordt door stampvoetende kinderen die hun zin niet krijgen. Maar ja, waarschijnlijk werkt negeren idd het beste bij deze leeftijd.

Kortom, Naomi & Angels..keep up the good work!
quote:Droomz schreef op 26 oktober 2010 @ 13:32:

[...]

Nee joh. Het is pro-Angel

Ik wou het niet zeggen, maar thanks! Dat denk ik ook!

maar als 4 nu consequent is haalt ze deze ook weg. En daar vertrouw ik dan nog maar eventjes op
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 26 oktober 2010 @ 13:31:

En jij meld je speciaal aan bedenkt dat dit je eerste posting moet zijn?knap hoor Dit is niet mijn eerste posting hoor maar fijn dat je mij ff checkt,, geeft een erg veilig gevoel
Als je zegt dat je morgen er verder op in zal gaan, dan is een verdwijntruc en 4 weken later een topic openen later met een reactie die eerder al gegeven is nou niet zo'n nette zet.

Gaan we voorbij aan angel2 die zich niet aan de regels voor angels houdt en een ware bannenregen uitstort...

Sorry, ik ben niet zo tevreden als jij. En ik weet verdomd goed waarom.

En jij meld je speciaal aan bedenkt dat dit je eerste posting moet zijn?knap hoor Tsss, typisch weer zo'n oudgediende opmerking
quote:MissAttitude schreef op 26 oktober 2010 @ 13:35:

[...]

Dit is niet mijn eerste posting hoor maar fijn dat je mij ff checkt,, geeft een erg veilig gevoel

Goh een nieuwe nick dan?

Wat ben jij dom.
Ja, dat vind ik echt.
quote:MissAttitude schreef op 26 oktober 2010 @ 13:35:

[...]

Dit is niet mijn eerste posting hoor maar fijn dat je mij ff checkt,, geeft een erg veilig gevoelvolgens je loepje wel.
quote:The_Heart_Collector schreef op 26 oktober 2010 @ 13:31:

Ik snap het allemaal even niet meer, maar ik heb de hele bannenregen ook niet bewust meegekregen.

Ben hier net lid en waardeer zeer zeker de ouwe garde (hoera!), maar vind wel dat er ook ruimte moet zijn voor nieuwe leden, mits zij zich een beetje fatsoenlijk weten te gedragen. Het is toch een publiek forum, waar eenieder zijn spreekwoordelijke ei moet kwijt kunnen? Dus zowel oudegedienden als jonge guppies?

Of bemoei ik me nu met een discussie waar ik me beter niet in kan mengen omdat ik te weinig achtergrondinformatie heb?Hartgrondig mee eens. Helaas een deel van die oude garde blijkbaar niet, want vele vele nieuwelingen zijn beneden hun niveau en slechts babybrabbel-waardig.
En idd compliment aan vier, rechtlijnig, duidelijk, helder en voornamelijk eerlijk.
quote:MissAttitude schreef op 26 oktober 2010 @ 13:33:

Ik ben blij met Viva zoals het is, inclusief beleid en Angels.

Lijkt mij genoeg mening.Onderbouw eens?
quote:Saaar schreef op 26 oktober 2010 @ 13:33:

[...]

Als jij op (insert smiley here )brabbel zit, dan ben je echt wel een suf ((insert smiley here)). Dan ben je woon in ontkenning.Nee tut, ik heb een baahaaaannn !
26 berichten? Laten verwijderen omdat de oude garde je ernstig op je ziel heeft getrapt?
Is dit zo'n provocatief topic geopend door een Angel onder een andere nick waarbij iedereen die er niet positief op reageert een waarschuwing of ban tegemoet kan zien? Of is MissAttitude gewoon echt zo dom blind?
-
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 26-10-2010 13:42
Reden: Laat ook maar, ik heb niet eens zin om te reageren
% gewijzigd
Ik vind dit ook nogal een provocatief topic eigenlijk.
quote:latoya schreef op 26 oktober 2010 @ 13:39:

26 berichten? Laten verwijderen omdat de oude garde je ernstig op je ziel heeft getrapt?26 waarvan 23 vermist.
quote:latoya schreef op 26 oktober 2010 @ 13:39:

26 berichten? Laten verwijderen omdat de oude garde je ernstig op je ziel heeft getrapt?

Ik laat mij niet op mijn ziel trappen, zeker niet op een forum en al helemaal niet door een stel oude bessen.

Wat ik hier wel of niet doe is niet echt relevant, mij boeit het ook niet wat jullie hier doen. Ik geef mijn mening op het beleid en team hier, als dat je niet aanstaat ga je toch lekker je mening ventileren op al die topics die wel bij jouw mening aansluiten. No hard feelings, ik zoek geen lotgenoten.
quote:MissAttitude schreef op 26 oktober 2010 @ 13:43:

[...]

Ik laat mij niet op mijn ziel trappen, zeker niet op een forum en al helemaal niet door een stel oude bessen.

Wat ik hier wel of niet doe is niet echt relevant, mij boeit het ook niet wat jullie hier doen. Ik geef mijn mening op het beleid en team hier, als dat je niet aanstaat ga je toch lekker je mening ventileren op al die topics die wel bij jouw mening aansluiten. No hard feelings, ik zoek geen lotgenoten.

Je moest eens weten.
Ja, dat vind ik echt.

En jij meld je speciaal aan bedenkt dat dit je eerste posting moet zijn?knap hoor Weet nu niet goed of dit tot mij gericht is, maar ben al vijfentwintig hele dagen lid hoor . Dus nee: is niet mijn eerste post (check loepje maar eens*).

*Zo'n tip van de oudgedienden die de nieuwe leden vaak krijgen .
Nou hear hear, clap clap.

Een kadootje voor Naomi en haar engeltjes:

Een SVtje voor jullie allemaal, wel eerlijk delen he?
quote:MissAttitude schreef op 26 oktober 2010 @ 13:43:

[...]

Ik geef mijn mening op het beleid en team hier, als dat je niet aanstaat ga je toch lekker je mening ventileren op al die topics die wel bij jouw mening aansluiten. No hard feelings, ik zoek geen lotgenoten.Ik geef mijn mening waar ik die maar wil, en als jou dat niet aanstaat moet je niet dit soort topics openen het staat ons allen namelijk vrij om te reageren waar we willen.
Grief is just love with nowhere to go
Dit topic gaat op slot.

Iets met monniken en kappen enzo..

Maar evengoed bedankt voor het complimentje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven