Napraat 135, met geklets
zaterdag 15 augustus 2020 om 17:14
Beste forummers,
Welkom in napraat 135!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Welkom in napraat 135!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 augustus 2020 om 20:45
Haar heb ik gelukkig al heel lang onder de negeerknop.Lady*Voldemort schreef: ↑19-08-2020 20:11Och, die arme lieve Impala heeft een weekban. Terwijl ze toch alleen maar de schoonheid prees van een enthousiast gepigmenteerde mevrouw. Het is me toch allemaal wat he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 19 augustus 2020 om 20:47
ik niet.
Sommige mensen kun je maar beter een beetje in de gaten houden.
woensdag 19 augustus 2020 om 21:16
nav enkele topics en posters: we hebben de GGZ vreselijj ver wegbezuinigdWilhetnietweten schreef: ↑19-08-2020 21:11Paar dagen weg en alweer een pagina of 20 erbij hier. Is er nog iets interessants om na te lezen?
woensdag 19 augustus 2020 om 21:17
Zie 2.0Wilhetnietweten schreef: ↑19-08-2020 21:11Paar dagen weg en alweer een pagina of 20 erbij hier. Is er nog iets interessants om na te lezen?
woensdag 19 augustus 2020 om 21:20
Ja snap ik. Maar nadat ik een aantal posts van haar heb gelezen op Actueel waar mijn bloed van ging koken heb ik haar onder de negeerknop gezet. Ik heb de gave niet dat ik om zulke types heen kan forummen dus onder de negeerknop dan maar.Lady*Voldemort schreef: ↑19-08-2020 20:47ik niet.
Sommige mensen kun je maar beter een beetje in de gaten houden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 19 augustus 2020 om 21:36
Allebei.
woensdag 19 augustus 2020 om 22:01
Beter, wat jij leest, vind ik.
Meds, wat doe jij tegen rimpels, wallen en lellen?
Mijn onderkin hangt intussen zowat op mijn borst en mijn borsten op mijn buik en mijn buik...kortom, ik ben een druipkaars aan het worden.
Nog tippen om de boel op organische wijze weer op z’n plek te krijgen?
woensdag 19 augustus 2020 om 22:04
Ducktape.Boucheron schreef: ↑19-08-2020 22:01Beter, wat jij leest, vind ik.
Meds, wat doe jij tegen rimpels, wallen en lellen?
Mijn onderkin hangt intussen zowat op mijn borst en mijn borsten op mijn buik en mijn buik...kortom, ik ben een druipkaars aan het worden.
Nog tippen om de boel op organische wijze weer op z’n plek te krijgen?
donderdag 20 augustus 2020 om 06:38
Ze vroeg organisch. Je kan overwegen om verpakkingstape op basis van aardappelzetmeel te gebruiken. Bij het verwijderen heb je dan waarschijnlijk ook meteen een peeling. Mocht je het niet loskrijgen, dan kan het vast geen kwaad om het te laten zitten tot het biologisch is afgebroken.
Maar als je hangende onderdelen je alleen storen tijdens het videochatten, omdat je jezelf dan steeds in beeld hebt, zou ik de salamba sarvangasana, ook wel bekend als 'de kaars', proberen. Met je laptop tussen je voeten werkt de zwaartekracht mee, in plaats van tegen.
donderdag 20 augustus 2020 om 07:18
donderdag 20 augustus 2020 om 07:44
Ontzettend bedanktyette schreef: ↑20-08-2020 06:38Ze vroeg organisch. Je kan overwegen om verpakkingstape op basis van aardappelzetmeel te gebruiken. Bij het verwijderen heb je dan waarschijnlijk ook meteen een peeling. Mocht je het niet loskrijgen, dan kan het vast geen kwaad om het te laten zitten tot het biologisch is afgebroken.
Maar als je hangende onderdelen je alleen storen tijdens het videochatten, omdat je jezelf dan steeds in beeld hebt, zou ik de salamba sarvangasana, ook wel bekend als 'de kaars', proberen. Met je laptop tussen je voeten werkt de zwaartekracht mee, in plaats van tegen.
Organisch is inderdaad erg belangrijk voor me. Vegan ook. En mindful.
Ik ga hier eens in duiken. Er zijn vast vage groepen en zelfverklaarde behandelaars die hier hele films over op YouTube hebben gezet.
De tubes speeti, tegen lijntjes en rimpels niet meer aan te slepen namelijk.