Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 18:04
Nou ja, we zitten er nou eenmaal mee, Ik ben reuze benieuwd of Willem zijn fittie met mij hier dan uit komt praten. Hij heeft nu al vier keer bij de mods gesmeekt om mij te bannen en vier keer bakzeil gehaald, dus die arme man moet toch wat zou je denken.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou, dit topic is dus al mislukt. Het zou moeten gaan over andere topics maar het is nu al een kletstopic. Wat ook te verwachten was natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
10-07-2020 18:10
Jeetje dit is best verwarrend hoor. Napraat en napraat 2.0 en dan onthouden wat waar mag.
Afbeelding
Hee jij hebt mijn superheldenpak uitgetrokken dat kan niet hoor :cry:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik denk dat hanaa en jo trollen zijn.
Ik wil even napraten over deze rare beslissing. Dat mag hier toch?
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 18:45
Ik wil even napraten over deze rare beslissing. Dat mag hier toch?
vertel
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 18:45
Ik wil even napraten over deze rare beslissing. Dat mag hier toch?
Jazeker!
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 18:45
Ik wil even napraten over deze rare beslissing. Dat mag hier toch?
Nee bij vraag het de mods topic.
ExodusRedux schreef:
10-07-2020 18:15
Ik wist niet eens dat er een napraat topic bestond. Wat is de bedoeling daarvan? En nu deel 2? Waarover moet ik mijn mening geven?
Nee, niet deel 2.

2.0 versie. Van de eerste versie zitten ze al op deel 2 miljoen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
10-07-2020 18:34
Nou, dit topic is dus al mislukt. Het zou moeten gaan over andere topics maar het is nu al een kletstopic. Wat ook te verwachten was natuurlijk.
Tja.

Echt enorm kinderachtig en echt schoolplein gedrag maar als je dat opmerkt ben je kennelijk een NSB-er. Waarvan akte, dan maar.
Am Yisrael Chai!
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 18:45
Ik wil even napraten over deze rare beslissing. Dat mag hier toch?
vertel nou...
Ik ben enorm verward door deze situatie en ik vind het ook niet erg praktisch.
Goed, ik vind het vervelend dat mensen zich blijkbaar enorm niet op hun gemak voelen in napraat, dus wellicht werkt dit dan.
In die zin: ik vind dat topic over Zwarte Piet en boeren voorspelbaar verlopen en het is jammer dat er geen ruimte is voor een inhoudelijk gesprek over FDL en hun, in mijn ogen, dubieuze contacten en standpunten.
Alle reacties Link kopieren
Ben een beetje in de war, napraat 2.0 is dus een alternatief voor napraat. Dat topic heeft pakweg 15 forummers die elkaar vertellen dat ze vroeg uit de veren zijn, dat ze chocola eten, spier- of hoofdpijn hebben. Ruiken wie er echt een probleem te berde brengt of niet. Forummers die alles bij het oude willen laten, ons kent ons met een :)

100 jaar geleden was de papieren viva echt mijn momentje in de trein naar werk.
Kinderen, rapporten, projecten, heel veel reizen, huishouden, even lekker lezen.
Ik herken op het VF nog steeds vrouwen die inhoudelijk een zinnige bijdrage leveren, advies geven op gebied van geld en recht, relaties, kinderen, poezen enz.

Ik vergelijk het met de vrouwencentra in veel steden, sommigen dragen echt bij aan nieuwe ontwikkelingen, samenwerking, integratie, cursussen. Andere centra blijven koffie drinkende, beetje naailes gevende huiskamers waar alles bij het oude blijft, beetje kletsen, beetje roddelen, praten over eten. Dat kan, het is maar net waar je energie in wilt steken.
Alles sal reg kom
NSB?

Ook al gehoord vandaag, pestkoppen, bordeliner, heksen. Super gezellig forumgedrag. En dan krijgen die schreeuwlelijkerds ook nog hun zin met dit topic.

Deze snap ik even niet.
fashionvictim schreef:
10-07-2020 18:48
Tja.

Echt enorm kinderachtig en echt schoolplein gedrag maar als je dat opmerkt ben je kennelijk een NSB-er. Waarvan akte, dan maar.
Ik vind het bizar dat de mods dit nodig vinden, een 2.0. Zeg dan gewoon in het Napraattopic dat het vooral de bedoeling is om na te praten. En natuurlijk wordt er ook over andere dingen gesproken. Dat zie je hier ook al gebeuren.
Sharing* schreef:
10-07-2020 18:51
Ben een beetje in de war, napraat 2.0 is dus een alternatief voor napraat. Dat topic heeft pakweg 15 forummers die elkaar vertellen dat ze vroeg uit de veren zijn, dat ze chocola eten, spier- of hoofdpijn hebben. Ruiken wie er echt een probleem te berde brengt of niet. Forummers die alles bij het oude willen laten, ons kent ons met een :)

100 jaar geleden was de papieren viva echt mijn momentje in de trein naar werk.
Kinderen, rapporten, projecten, heel veel reizen, huishouden, even lekker lezen.
Ik herken op het VF nog steeds vrouwen die inhoudelijk een zinnige bijdrage leveren, advies geven op gebied van geld en recht, relaties, kinderen, poezen enz.

Ik vergelijk het met de vrouwencentra in veel steden, sommigen dragen echt bij aan nieuwe ontwikkelingen, samenwerking, integratie, cursussen. Andere centra blijven koffie drinkende, beetje naailes gevende huiskamers waar alles bij het oude blijft, beetje kletsen, beetje roddelen, praten over eten. Dat kan, het is maar net waar je energie in wilt steken.
Je bent zeker in de war.
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 18:51
NSB?

Ook al gehoord vandaag, pestkoppen, bordeliner, heksen. Super gezellig forumgedrag. En dan krijgen die schreeuwlelijkerds ook nog hun zin met dit topic.

Deze snap ik even niet.

En blijkbaar heben we nu al dit topic verziekt lees ik net.
Betty_Slocombe schreef:
10-07-2020 18:49
Ik ben enorm verward door deze situatie en ik vind het ook niet erg praktisch.
Goed, ik vind het vervelend dat mensen zich blijkbaar enorm niet op hun gemak voelen in napraat, dus wellicht werkt dit dan.
In die zin: ik vind dat topic over Zwarte Piet en boeren voorspelbaar verlopen en het is jammer dat er geen ruimte is voor een inhoudelijk gesprek over FDL en hun, in mijn ogen, dubieuze contacten en standpunten.
Heel voorspelbaar. Over nare kliekjes gesproken.
prada schreef:
10-07-2020 18:34
Nou, dit topic is dus al mislukt. Het zou moeten gaan over andere topics maar het is nu al een kletstopic. Wat ook te verwachten was natuurlijk.
Ik heb hier nog niet zoveel mensen over eten zien schrijven, dus dat is al een soort van winst.

En voor de rest denk ik dat de teleurstelling voor de meeste schrijvers hier hem zit in het feit dat de oude napraters nou godverdomme nog steeds de bek niet gesnoerd is. Wat natuurlijk inderdaad erg jammer is.
Merys schreef:
10-07-2020 18:52
En blijkbaar heben we nu al dit topic verziekt lees ik net.
We?


Ik ben er net, laat mij erbuiten. :-D
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 18:53
Ik heb hier nog niet zoveel mensen over eten zien schrijven, dus dat is al een soort van winst.

En voor de rest denk ik dat de teleurstelling voor de meeste schrijvers hier hem zit in het feit dat de oude napraters nou godverdomme nog steeds de bek niet gesnoerd is. Wat natuurlijk inderdaad erg jammer is.
Is dat dan napraten of pesten?
Sharing* schreef:
10-07-2020 18:51
Ben een beetje in de war, napraat 2.0 is dus een alternatief voor napraat. Dat topic heeft pakweg 15 forummers die elkaar vertellen dat ze vroeg uit de veren zijn, dat ze chocola eten, spier- of hoofdpijn hebben. Ruiken wie er echt een probleem te berde brengt of niet. Forummers die alles bij het oude willen laten, ons kent ons met een :)

100 jaar geleden was de papieren viva echt mijn momentje in de trein naar werk.
Kinderen, rapporten, projecten, heel veel reizen, huishouden, even lekker lezen.
Ik herken op het VF nog steeds vrouwen die inhoudelijk een zinnige bijdrage leveren, advies geven op gebied van geld en recht, relaties, kinderen, poezen enz.

Ik vergelijk het met de vrouwencentra in veel steden, sommigen dragen echt bij aan nieuwe ontwikkelingen, samenwerking, integratie, cursussen. Andere centra blijven koffie drinkende, beetje naailes gevende huiskamers waar alles bij het oude blijft, beetje kletsen, beetje roddelen, praten over eten. Dat kan, het is maar net waar je energie in wilt steken.
Hoe kom jij aan zo veel informatie over al die vrouwencentra?
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 18:53
We?


Ik ben er net, laat mij erbuiten. :-D

Met we werden de napraatposters gedoeld. Sorry :proud:
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 18:54
Is dat dan napraten of pesten?
Dat laat ik even wijselijk in het midden.
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 18:53
Ik heb hier nog niet zoveel mensen over eten zien schrijven, dus dat is al een soort van winst.

En voor de rest denk ik dat de teleurstelling voor de meeste schrijvers hier hem zit in het feit dat de oude napraters nou godverdomme nog steeds de bek niet gesnoerd is. Wat natuurlijk inderdaad erg jammer is.
Haha, ja dat zou ook nog kunnen inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven