Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
10-07-2020 18:10
Nee hoor, hier mag alles. ;-D
Volgens mij mag je hier alleen maar serieus napraten. Zoals nu ook gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
als jullie ongesteld zijn, kunnen jullie dan ook eindeloos vreten? (of is het topicc dat dus alleen over andere topics mag gaan?)
Alle reacties Link kopieren
Net alsof we weer mee mogen praten. Niet perse op napraat hoor maar gewoon in het algemeen. Grappige ontwikkeling.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
never mind, kletspraatjes mag niet!
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
10-07-2020 18:11
Volgens mij mag je hier alleen maar serieus napraten. Zoals nu ook gebeurt.
Ja, ik bedoel ook over forummers praten, niet over wat je gaat eten vanavond.

Dat vroeg hij toch? Sorry, ik ben een beetje in de war.
Life is short. Eat dessert first.
LaFleurNoire schreef:
10-07-2020 18:09
Nee, dat moet juist in de gewone napraat. Dit is serieuze napraat waar je niet slap mag leuteren. Slap leuteren met je al dan niet matties moet in de gewone. Toch?

Jij snapt het.
Dus PMS vreetbuien moeten daar Karl.
Alle reacties Link kopieren
Nou mod het valt me dus op dat jullie een heel andere koers varen dan een lange tijd gebruikelijk was. Leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
doornroosje9 schreef:
10-07-2020 18:12
Ja, ik bedoel ook over forummers praten, niet over wat je gaat eten vanavond.

Dat vroeg hij toch? Sorry, ik ben een beetje in de war.
Wie niet? Ik snap het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
10-07-2020 18:12
Ja, ik bedoel ook over forummers praten, niet over wat je gaat eten vanavond.

Dat vroeg hij toch? Sorry, ik ben een beetje in de war.
ik ben gewoon een jonge vrouw
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
10-07-2020 18:13
Jij snapt het.
Dus PMS vreetbuien moeten daar Karl.
dank!
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
10-07-2020 18:14
ik ben gewoon een jonge vrouw
Excuses, zij.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
10-07-2020 18:14
ik ben gewoon een jonge vrouw
Oh. Verwarrend.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij aan alle black lives matter/boycot topics. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet eens dat er een napraat topic bestond. Wat is de bedoeling daarvan? En nu deel 2? Waarover moet ik mijn mening geven?
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
10-07-2020 18:15
Ik wist niet eens dat er een napraat topic bestond. Wat is de bedoeling daarvan? En nu deel 2? Waarover moet ik mijn mening geven?
roddelen. Nu moet je je mening geven over mijn post van BLM topics, of iets anders waarover je wil praten maar het moet wel over topics gaan
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
10-07-2020 18:15
Ik wist niet eens dat er een napraat topic bestond. Wat is de bedoeling daarvan? En nu deel 2? Waarover moet ik mijn mening geven?
Quote OP:
In dit topic kun je alles kwijt wat je kwijt wil over andere topics, over wat je opvalt, ergert enz.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
10-07-2020 18:15
Ik wist niet eens dat er een napraat topic bestond. Wat is de bedoeling daarvan? En nu deel 2? Waarover moet ik mijn mening geven?
Er waren al 131 delen van het napraattopic, maar daar werd teveel gekletst. Daarom dus dit topic. Puur en alleen napraten of praten over topics. Je hoeft niets, mag altijd.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
10-07-2020 18:15
Ik erger mij aan alle black lives matter/boycot topics. Jullie?
mening ladies & gents?
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
10-07-2020 18:19
mening ladies & gents?
Ik erger mij aan elk topic waar racisme fijntjes verpakt wordt.
Wat tot op de dag van vandaag gebeurt.
Alles komt goed, alleen de rest niet
In de ene ruimte mag je alleen maar serieus praten over andere topics en in de andere ruimte mag je alleen maar ouwehoeren over niet topic gerelateerde zaken.

Er is alleen een heel groot grijs gebied daartussen..
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-07-2020 17:23
Nu zitten ze weer aan de wijn
Alleen Yas tot nu toe volgens mij maar die drinkt voor 2 dus ze is hier wel op zijn plaats.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 17:26
Ik word vooral moe van mensen die het ineens ontzettend leuk vinden om de mensen van de oude napraat weg te zetten als gemene heksen. Weten jullie: die mensen zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Mensen met hangups, mensen met soms behoorlijk grote problemen. Maar in het kader van integer forummen mogen jullie die mensen ineens wel schofferen en te kakken zetten.

Beetje hypocriet niewaar.
Laat dat beetje maar weg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
10-07-2020 18:02
Ik geloof wel dat ik dat heb. In mijn echte leven ook. Dan ga je diep en serieus inhoudelijk praten met je vriendinnen en 3 mins later begint het geouwehoer en hang je over de tafel van het lachen. En even later ben je weer serieus.

Ik denk dat dat een goede balans is.
In het eggie, ja, met vriendinnen.
Op zo’n topic als Napraat ( en overal wel ) zitten er ook mensen bij die je nog niet uit zou pissen als ze in de brand stonden. Tenminste, dat heb ik dan. En dat zal voor hen ook tav mij gelden. Dan werkt dat toch anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
10-07-2020 18:26
In het eggie, ja, met vriendinnen.
Op zo’n topic als Napraat ( en overal wel ) zitten er ook mensen bij die je nog niet uit zou pissen als ze in de brand stonden. Tenminste, dat heb ik dan. En dat zal voor hen ook tav mij gelden. Dan werkt dat toch anders.
Om het maar even beeldend te zeggen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
10-07-2020 17:34
Ja, echt! Ik ben geen gemeen persoon, dacht dat je dat inmiddels wel weet.
Als er 1 NIET gemeen is ben jij het wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven