Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
18-09-2022 20:33
Nou ja, dat dus.
Zo zijn kankerpit en kankeren voor mij trouwens hele normale woorden uit mijn, gewoon nette, jeugd. Zei mijn oma altijd.
Ja, kankerpit was een heel normaal woord. De ziekte was K.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
18-09-2022 20:35
Ja, kankerpit was een heel normaal woord. De ziekte was K.
ErvaringsTip: kankerpit hier niet gebruiken.
Moiren schreef:
18-09-2022 20:34
Ook nooit mafkees, want dat is het synoniem?

Als ik het meen he dus niet als geintje... nee nog nooit... ik heb denk ik een cursus assertiviteit nodig ook...
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
18-09-2022 20:37
ErvaringsTip: kankerpit hier niet gebruiken.
I know.
Ik gebruik hier wel meer niet wat ik IRL wel zeg.
Maar als we nu ook al mafklapper als zeer ernstig gaan bestempelen dan kunnen we wel naar een Jip en Janneke forum want dat is dan echt het einde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
18-09-2022 20:41
I know.
Ik gebruik hier wel meer niet wat ik IRL wel zeg.
Maar als we nu ook al mafklapper als zeer ernstig gaan bestempelen dan kunnen we wel naar een Jip en Janneke forum want dat is dan echt het einde.
Tsja, Huilie heeft me ook wel eens een ban opgeleverd voor op de man. Net als koekoek. Wat mij betreft is het al lang de politiek correcte versie van Jip en Janneke hier.
De lol is er al wel een tijdje af. Het is dat het leuk is om bepaalde mensen nog tegen te komen.
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
18-09-2022 20:38
Als ik het meen he dus niet als geintje... nee nog nooit... ik heb denk ik een cursus assertiviteit nodig ook...
Ik weet niet onder welke putdeksel jij woont, maar dat moet toch ergens in Lalaland zijn, denk ik ?
Wat zeg jij dan als je schrikt / boos bent omdat iemand je moedwillig geen voorrang geeft : “ oepsie, stouterd “ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
18-09-2022 20:42
Tsja, Huilie heeft me ook wel eens een ban opgeleverd voor op de man. Net als koekoek. Wat mij betreft is het al lang de politiek correcte versie van Jip en Janneke hier.
De lol is er al wel een tijdje af. Het is dat het leuk is om bepaalde mensen nog tegen te komen.
Zeurpiet is zelfs ooit voor geband.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
18-09-2022 20:37
ErvaringsTip: kankerpit hier niet gebruiken.
Dat zeg ik alleen thuis. Hier zeg ik mafketel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
18-09-2022 20:42
Tsja, Huilie heeft me ook wel eens een ban opgeleverd voor op de man. Net als koekoek.
Dat bewijst maar weer eens dat de mods of in Lalaland wonen of minimaal een generatie met ons schelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
18-09-2022 20:44
Zeurpiet is zelfs ooit voor geband.
Gossalmekrake, zeg.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 18-09-2022 20:46
1.17% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
18-09-2022 20:43
Ik weet niet onder welke putdeksel jij woont, maar dat moet toch ergens in Lalaland zijn, denk ik ?
Wat zeg jij dan als je schrikt / boos bent omdat iemand je moedwillig geen voorrang geeft : “ oepsie, stouterd “ ?

Nee nee haha dat bedoel ik niet he, meer als rechtsreeks aanspreken in een conflict en dan iemand mafklapper of mafkees of debiel noemen. Tijdens een ruzie... dat heb ik nooit gedaan.

Maar als ik schrik dan eigenlijk standaard godverdomme kutzooi, in het verkeer dan klootzak of kutwijf... niet heel origineel I know...
Alle reacties Link kopieren
De huidige mods vallen best mee hoor. Ik heb onder hun bewind nog maar één waarschuwing gehad voor schelden. En toen schreef ik echt geen mafketel :lol:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
18-09-2022 20:46
Nee nee haha dat bedoel ik niet he, meer als rechtsreeks aanspreken in een conflict en dan iemand mafklapper of mafkees of debiel noemen. Tijdens een ruzie... dat heb ik nooit gedaan.

Oefen eens op “ ben je wel helemaal lekker bij je paasei “

Maar als ik schrik dan eigenlijk standaard godverdomme kutzooi, in het verkeer dan klootzak of kutwijf... niet heel origineel I know...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Star⁴ schreef:
18-09-2022 20:44
Zeurpiet is zelfs ooit voor geband.
Yep.
Haha dat gaat mijn zin van de week worden... moet ik deze week 1 keer tegen iemand zeggen! :)
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
18-09-2022 20:46
Nee nee haha dat bedoel ik niet he, meer als rechtsreeks aanspreken in een conflict en dan iemand mafklapper of mafkees of debiel noemen. Tijdens een ruzie... dat heb ik nooit gedaan.

Maar als ik schrik dan eigenlijk standaard godverdomme kutzooi, in het verkeer dan klootzak of kutwijf... niet heel origineel I know...
Maar bedoel je dan ook echt dat iemand er uit ziet als een kut of stinkt naar een kut of zo?
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Lady*Voldemort schreef:
18-09-2022 20:52
Maar bedoel je dan ook echt dat iemand er uit ziet als een kut of stinkt naar een kut of zo?

Eruit ziet als een kut want ruiken kan ik niet vanuit mijn auto gelukkig
MrsMorrison schreef:
18-09-2022 20:46
Nee nee haha dat bedoel ik niet he, meer als rechtsreeks aanspreken in een conflict en dan iemand mafklapper of mafkees of debiel noemen. Tijdens een ruzie... dat heb ik nooit gedaan.

Maar als ik schrik dan eigenlijk standaard godverdomme kutzooi, in het verkeer dan klootzak of kutwijf... niet heel origineel I know...
Ik vloek dus niet. Dat vind ik veel erger dan mafklapper. Ik moet er niet om huilen als iemand vloekt, overigens.
blijfgewoonbianca schreef:
18-09-2022 20:45
Dat bewijst maar weer eens dat de mods of in Lalaland wonen of minimaal een generatie met ons schelen.
Maar ook een groot deel van de huidige forumgeneratie. Ik las laatst ergens iets over de kantoorpen van een collega afpakken die steeds zat te klikken en dit bleef doen na verzoek te stoppen.
Dat was ongehoord en nog veel meer ergs. Slachtofferhulp was iig niet genoeg, zo erg en respectloos was het om zoiets te doen.
Dan kan ik me alleen maar verbazen.
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
18-09-2022 20:54
Eruit ziet als een kut want ruiken kan ik niet vanuit mijn auto gelukkig
Das ook niet lief he.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Lady*Voldemort schreef:
18-09-2022 20:55
Das ook niet lief he.

Maar ik heb ook nooit beweerd dat ik lief ben altijd.. toch?

Het wordt nu een beetje uit zijn verband getrokken maar vgm was mijn punt redelijk duidelijk. Ik heb ook aangegeven dat ik er voortaan maar overheen ga lezen of in een andere context ga plaatsen. In ieder geval accepteren dat het erbij hoort.
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
18-09-2022 20:58
Maar ik heb ook nooit beweerd dat ik lief ben altijd.. toch?

Het wordt nu een beetje uit zijn verband getrokken maar vgm was mijn punt redelijk duidelijk. Ik heb ook aangegeven dat ik er voortaan maar overheen ga lezen of in een andere context ga plaatsen. In ieder geval accepteren dat het erbij hoort.
Nou komen we ergens :D

Ik vind je een leuke mafklapper.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Moiren schreef:
18-09-2022 20:54
Maar ook een groot deel van de huidige forumgeneratie. Ik las laatst ergens iets over de kantoorpen van een collega afpakken die steeds zat te klikken en dit bleef doen na verzoek te stoppen.
Dat was ongehoord en nog veel meer ergs. Slachtofferhulp was iig niet genoeg, zo erg en respectloos was het om zoiets te doen.
Dan kan ik me alleen maar verbazen.
Ja, dat vond ik ook vreemd. Ik doe dat soort dingen wel, maar dan is het ook klaar. Andere mensen doen niks actiefs, maar gaan dan de hele tijd psychologisch ouwenelen. Geen zin, geen tijd voor.
Lady*Voldemort schreef:
18-09-2022 21:00
Nou komen we ergens :D

Ik vind je een leuke mafklapper.

Hahaha nou dat vind ik dan weer heel lief van je :shame:
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
18-09-2022 20:54
Maar ook een groot deel van de huidige forumgeneratie. Ik las laatst ergens iets over de kantoorpen van een collega afpakken die steeds zat te klikken en dit bleef doen na verzoek te stoppen.
Dat was ongehoord en nog veel meer ergs. Slachtofferhulp was iig niet genoeg, zo erg en respectloos was het om zoiets te doen.
Dan kan ik me alleen maar verbazen.

Dat was weer ik. Dat ze gelijk daarna van mij een nieuwe pen zonder klikklak kreeg was geen verzachtende omstandigheid.
Ik ben gewoon een afgrijselijke aso denk ik 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven