Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
12-10-2020 19:29
dus als iemand hier schrijft dat jij dit en dit en zus en zo hebt geschreven, moeten we dat ook maar gelijk geloven?
:-D
Nou....... Denk je dat iedereen die iets leest op een Napraat over een topic en of forummer altijd alle feiten gaat checken?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
PoezzinBoots schreef:
12-10-2020 19:27
Dan kan hij al maanden :proud:

Kom jij eens terug met een reactie als je kan lezen of minstens de moeite wil nemen om te lezen in plaats van iedere keer meepraten met een ander als die kritiek op mij heeft. Ik vind jou slap!
DerryGirl schreef:
12-10-2020 18:40
Zo wat is die BendeGeit achterlijk bezig in Corona 29. Vergelijkt de coronacrisis met WOII en beweerdt dat hij/zij/het leuke verhalen heeft gehoord. Schande dat er straks MISSCHIEN niet gesport mag worden. Tijdelijk. Maar dan nog: alleen maar obese migranten op de IC's volgens 'meerdere bronnen'.

Waarom zijn mensen zo?
Schandalig om deze crisis te vergelijken met De Tweede Wereldoorlog. Wie dat doet, raad ik aan om eens een boek te lezen over de Holocaust, over de hongeroorlog, over bombardementen.
Kom op zeg.
simbalabimba schreef:
12-10-2020 19:35
:-D
Nou....... Denk je dat iedereen die iets leest op een Napraat over een topic en of forummer altijd alle feiten gaat checken?

Ja, en dan krijgen ze vervolgens commentaar dat ze daar ook daadwerkelijk posten.
bethweeter schreef:
12-10-2020 19:31
Jij maakt rare sprongen. Je komt hier even je mening geven zonder dat je in het topic hebt meegelezen. En dat maak je nog eens extra duidelijk in de eerste zin van je laatste alinea.

Maar ik ben er wel weer klaar mee

Ging het over het koningshuis?
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
12-10-2020 19:36
Schandalig om deze crisis te vergelijken met De Tweede Wereldoorlog. Wie dat doet, raad ik aan om eens een boek te lezen over de Holocaust, over de hongeroorlog, over bombardementen.
Kom op zeg.
Ja, dit dus. En het was niet alleen vergelijken, ze vond dat het toen leuker was.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
12-10-2020 19:42
Ja, dit dus. En het was niet alleen vergelijken, ze vond dat het toen leuker was.
Schandalig.
Ik ga daar niet lezen.
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
12-10-2020 19:35
:-D
Nou....... Denk je dat iedereen die iets leest op een Napraat over een topic en of forummer altijd alle feiten gaat checken?
geen idee, maar dat zou wel moeten in mijn ogen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
12-10-2020 19:44
Schandalig.
Ik ga daar niet lezen.
ze heeft een ban en wil op anoniem
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 19:35
Kom jij eens terug met een reactie als je kan lezen of minstens de moeite wil nemen om te lezen in plaats van iedere keer meepraten met een ander als die kritiek op mij heeft. Ik vind jou slap!

Dito.
Wie stafte mij?
DerryGirl zei toch Doei tegen mij. Nou dan zeg ik Doei terug.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
12-10-2020 19:48
Wie stafte mij?
Ik niet.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
rosanna08 schreef:
12-10-2020 19:45
ze heeft een ban en wil op anoniem
Je hoort de vergelijking met oorlog en bezetting wel meer. Hoe vervelend en zwaar deze crisis door COVID 19 ook is.... echt ongepast.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
12-10-2020 19:52
DerryGirl zei toch Doei tegen mij. Nou dan zeg ik Doei terug.
:bye:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
12-10-2020 19:52
Ik niet.
Ik weet er nog zo 3 die dat niet hebben gedaan.
Maar las je nog mee op de vorige pagina dan, als je weet waar ik het over had?
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
12-10-2020 19:54
Je hoort de vergelijking met oorlog en bezetting wel meer. Hoe vervelend en zwaar deze crisis door COVID 19 ook is.... echt ongepast.
klopt, maar eigenlijk niet in dat topic. Daar wordt heel fel op gereageerd.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Niq schreef:
12-10-2020 19:52
DerryGirl zei toch Doei tegen mij. Nou dan zeg ik Doei terug.
Zal voor die grap geweest zijn met je vader, dat kan je beter niet neerzetten. Ave kan wel.
Correctie, nog 4.
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 19:55
Zal voor die grap geweest zijn met je vader, dat kan je beter niet neerzetten. Ave kan wel.
Ja me moeder heet toevallig Maria.
Deze crisis roept de meest afschuwelijke verschijnselen op. De tweet van Wilders al gelezen over mensen met een niet Westerse achtergrond op de IC?
Misschien zouden jullie daarover moeten napraten? Gezeik hier
Is daar al een topic over?
Niq schreef:
12-10-2020 19:58
Is daar al een topic over?
Liever niet. Ik weet al precies wie daar wat gaat schrijven. Beter geen podium geven.
Niq schreef:
12-10-2020 19:56
Ja me moeder heet toevallig Maria.
Ave Caesar, morituri te salutant .
Waterman26 schreef:
12-10-2020 19:59
Liever niet. Ik weet al precies wie daar wat gaat schrijven. Beter geen podium geven.
Nou dan gaan we er ook niet over napraten toch :whistle:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven