Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.

29-05-2025 16:29 3076 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.5 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
21-06-2025 17:19
Er is daar een post gewist waar Star iets over had gezegd in napraat, waarna betreffende poster hier even iets tegen Star kwam zeggen over het st(r)affen.
Waarna de mod met die mededeling kwam.
Dat weet ik, maar nogmaals: de mod trok het breder. Dáár stelde ik vervolgens een vraag over.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Solomio schreef:
21-06-2025 17:26
Kan iemand de verwarming uitzetten?
En de airco wat hoger?
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Solomio schreef:
21-06-2025 17:26
Kan iemand de verwarming uitzetten?
Hier in huis geen verwarming of airco en ik vind het heerlijk met alle ramen open, zonneschermen uit en af en toe een klein briesje. Heb net zelfs espadrilles aangedaan omdat ik 'koude' voeten kreeg op de betonnen vloer en de thermometer zegt dat het binnen 25 graden is. Daar gedij ik goed in!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Hier ging het aan het begin van de dag prima maar inmiddels is het binnen alweer een afgrijselijke 27 graden. En over buiten heb ik het maar niet.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Dat topic over de zichtbare penis in de broek van vriend is toch niet serieus?

Sorry, misschien zie ik overal trollen, want dat denk ik wel vaker bij het lezen van een OP…..maar deze geloof ik ook gewoon weer niet.
What would Patsy do?
Ladyday21 schreef:
21-06-2025 18:16
Dat topic over de zichtbare penis in de broek van vriend is toch niet serieus?

Sorry, misschien zie ik overal trollen, want dat denk ik wel vaker bij het lezen van een OP…..maar deze geloof ik ook gewoon weer niet.
Al op herhaling zelfs? Of is er een vervolg?
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Wat ik dan weer niet snap: we mogen hier intussen ongeveer niks meer. We mogen niet napraten over de perma van een forummer waar ongeveer iedereen intussen last van had, we mogen niet praten over medische issues, we mogen eigenlijk liever ook niet meer kletsen, maar zo'n trol met een enorme bobbel in zijn broek wordt dan gewoon lachend goedgekeurd.
Lady*Voldemort schreef:
21-06-2025 19:14
Wat ik dan weer niet snap: we mogen hier intussen ongeveer niks meer. We mogen niet napraten over de perma van een forummer waar ongeveer iedereen intussen last van had, we mogen niet praten over medische issues, we mogen eigenlijk liever ook niet meer kletsen, maar zo'n trol met een enorme bobbel in zijn broek wordt dan gewoon lachend goedgekeurd.
En daar mogen we dan dus over napraten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
21-06-2025 19:15
En daar mogen we dan dus over napraten.
Nou dat mag ik hopen dan. Het was tenslotte niet erg aardig wat ik zei dus voor hetzelfde geld heb ik zometeen een ban of zo. Ik weet het echt niet meer hoor met die mods tegenwoordig. Ze doen raar en onvoorspelbaar. Dat ik me hier onveilig voel is misschien een beetje drastisch gesteld maar ik voel me ook niet meer vrij om binnen zekere grenzen lekker te schrijven waar ik zin in heb. Precies als vóór de modwisseling, toen ik geeneens meer een grapje durfde te maken want negen van de tien keer leidden mijn grapjes tot een ban.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 21-06-2025 19:21
32.58% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
21-06-2025 19:18
Nou dat mag ik hopen dan. Het was tenslotte niet erg aardig wat ik zei dus voor hetzelfde geld heb ik zometeen een ban of zo. Ik weet het echt niet meer hoor met die mods tegenwoordig. Ze doen raar en onvoorspelbaar.
Dat houdt ons in het gareel scherp.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
21-06-2025 19:14
Het stuk medische issues... Ik vind die episode hier nog steeds bizar. Mede omdat iemand die ik hoog heb zitten die daardoor op anoniem ging en ik weet dat ze mogelijkheid tot hier delen nu goed zou kunnen gebruiken. :cry:
De mods waren ook toen niet duidelijk, maar een aantal mensen hier waren daar wel de aanleiding voor.
OlleGrieze schreef:
21-06-2025 19:23
Het stuk medische issues... Ik vind die episode hier nog steeds bizar. Mede omdat iemand die ik hoog heb zitten die daardoor op anoniem ging en ik weet dat ze mogelijkheid tot hier delen nu goed zou kunnen gebruiken. :cry:
Ik vind deze episode al even bizar. Het lijkt wel of de mods de opdracht hebben gekregen het hele forum naar de kloten te helpen of zo.
@LV: ik had nog een edit geschreven.
OlleGrieze schreef:
De mods waren ook toen niet duidelijk, maar een aantal mensen hier waren daar wel de aanleiding voor.
Nee, waren ze maar eens duidelijk. Hadden ze gisteravond maar gewoon duidelijk gezegd tegen de onaardige mensen dat ze niet zo onaardig moesten doen, middels een waarschuwing per pb of zo. Maar nee, dan komt er een slapjes algemeen 'kinders ophouden nu' en niemand die ook maar enig idee heeft waar ie dan mee op moet houden. En morgen komt er waarschijnlijk weer een communiqué dat het allemaal niet zo bedoeld was en bladieblabla.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 21-06-2025 19:30
0.06% gewijzigd
OlleGrieze schreef:
Als je nog contact hebt met haar wil je haar dan alle goeds wensen?
Het is wat het is
OlleGrieze schreef:
Eens.
Maar dat het onlangs een zoete inval werd met gebroken armen, was dan wel weer prima. Daar is uiteindelijk wel een eigen topic voor geopend, maar niet omdat de Mods ingrepen zoals ze daarvoor wel hadden gedaan. Terwijl er de eerste keer meer vaste schrijvers waren die met een naar medisch iets werden geconfronteerd.
Eens LV. Blij dat ik geen mod ben want goed kan je het niet doen als er geen duidelijk beleid boven zit.
Lady*Voldemort schreef:
21-06-2025 19:29
Nee, waren ze maar eens duidelijk. Hadden ze gisteravond maar gewoon duidelijk gezegd tegen de onaardige mensen dat ze niet zo onaardig moesten doen, middels een waarschuwing per pb of zo. Maar nee, dan komt er een slapjes algemeen 'kinders ophouden nu' en niemand die ook maar enig idee heeft waar ie dan mee op moet houden. En morgen komt er waarschijnlijk weer een communiqué dat het allemaal niet zo bedoeld was en bladieblabla.
Ook eens.
En dan later nog een vaag bericht dat het niet alleen over FV ging. Maar ook dan weer niet benoemen waar het precies wél om ging.
Joppie schreef:
Ja vriendinnen in RL en doe ik.
OlleGrieze schreef:
21-06-2025 19:32
Ja vriendinnen in RL en doe ik.
Ook namens mij graag.
Lemon schreef:
21-06-2025 19:30
Eens.
Maar dat het onlangs een zoete inval werd met gebroken armen, was dan wel weer prima. Daar is uiteindelijk wel een eigen topic voor geopend, maar niet omdat de Mods ingrepen zoals ze daarvoor wel hadden gedaan. Terwijl er de eerste keer meer vaste schrijvers waren die met een naar medisch iets werden geconfronteerd.

En waarom dit onderwerp nu wéér herkauwen?

Is toch al zeker 4 x gevoerd deze discussie.
De discussie over Napraat is al 100x gevoerd, maar toch werd die door de opmerking van de Mods weer actueel. Zo ook wat mij betreft deze discussie. Het zijn twee schrijnende voorbeelden van de zwalkende en onduidelijke Mods en het meten met twee maten dat steeds weer terugkomt.
Joppie schreef:
Ook van mij graag.
Pieremachochel
Purrmaid schreef:
21-06-2025 19:35
En waarom dit onderwerp nu wéér herkauwen?

Is toch al zeker 4 x gevoerd deze discussie.
Het gaat niet zozeer om die ene episode, maar om het constante gedwaal en gedoe van de mods dat we gisteravond ook weer hebben gezien.
Lady*Voldemort schreef:
21-06-2025 19:42
Het gaat niet zozeer om die ene episode, maar om het constante gedwaal en gedoe van de mods dat we gisteravond ook weer hebben gezien.

Dat snap ik. Ook dat heb dan even genoemd wordt.
Maar niet weer de hele tragedie herkauwen. Inhoudelijk weten we het nog wel toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven