Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 mei 2025 om 15:56
zaterdag 31 mei 2025 om 16:27
Ik heb es een buurjongen gehad die graag drumde maar absoluut gespeend was van ritmegevoel. Wat een kwelling was dat.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 31 mei 2025 om 16:43
zaterdag 31 mei 2025 om 16:43
zaterdag 31 mei 2025 om 16:49
In haar huidige topic maakt ze gewag van haar werkruimte en van 'tot laat werken'. Dus ik vermoed dat ze het dus wel gered heeft (of nog steeds in haar hobby kan investeren want geld lijkt daar ook nooit een probleem).noglangnietjarig schreef: ↑31-05-2025 15:56Dan stel je daar de vraag of er wat van de grond is gekomen.
Er zijn wel meer benieuwd naar de afloop![]()
zaterdag 31 mei 2025 om 16:49
Elzas, Lille, Normandië (D-Day stranden, Honfleur).Grobbekuiken_ schreef: ↑31-05-2025 16:47Ah, da's alvast een goeie
Niet aan gedacht. Blijf hangen bij Duitsland en België.
Of Rügen.
zaterdag 31 mei 2025 om 16:52
Wij hebben een paar jaar geleden een trip door memory lane gedaan: In 6 dagen 4 steden in BE waar we bijzondere herinneringen aan hebben vanuit onze 'verkeringstijd'. Was heel leuk om te ontdekken dat dat kroegje in x er nog steeds is (en nog steeds even leuk is) en dat garnaalkroketjes bij x nog hetzelfde smaken e.d. Ik denk er met veel plezier aan terug.Grobbekuiken_ schreef: ↑31-05-2025 16:43Een autovakantie, kort (dag of 5-7)... We zijn absoluut niet sportief. Kom er niet echt uit. Iemand leuke suggesties in Duitsland of België ergens halverwege juli/begin augustus?
zaterdag 31 mei 2025 om 16:55
En haar man schijnt ook alles prima te vinden. Volgens haar laat hij alle grote beslissingen aan haar overOlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 16:49In haar huidige topic maakt ze gewag van haar werkruimte en van 'tot laat werken'. Dus ik vermoed dat ze het dus wel gered heeft (of nog steeds in haar hobby kan investeren want geld lijkt daar ook nooit een probleem).

There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
You know it, and now I'm here.
zaterdag 31 mei 2025 om 16:56
Duitsland: Moezelgebied. Wel een beetje truttig maar je kunt je er prima een week vermaken, zeker als je een auto onder je kont hebt.Grobbekuiken_ schreef: ↑31-05-2025 16:43Een autovakantie, kort (dag of 5-7)... We zijn absoluut niet sportief. Kom er niet echt uit. Iemand leuke suggesties in Duitsland of België ergens halverwege juli/begin augustus?
Belgie: weet ik niks van, dat land mijd ik als de pest. Hoewel de Ardennen stiekem wel een beetje leuk is maar daar moet je vaak sportieve dingen doen zoals abseilen en survivallen en zo dus dat is niks voor jullie.
Offtopic: De Elzas. Dat ligt in Frankrijk dus buiten het door jou bestelde gebied, maar is in vrij korte tijd prima te bereiken per auto en uiteindelijk toch ook een soort Duitsland, gezien de geschiedenis van het gebied. En je kunt er hele leuke dingen doen qua wijngaarden en zo, en een beetje laagdrempelig wandelen. En Strasbourg is natuurlijk ook altijd een bezoekje waard.
Nog meer offtopic: Normandië. Daar ben je ook zo met de auto, zeezicht als je daar zin in hebt en een schat aan historische dingen qua WOII.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 31-05-2025 16:58
0.04% gewijzigd
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 31 mei 2025 om 16:57
zaterdag 31 mei 2025 om 16:58
In dat "nieuwe huis-topic" (dat nu ook wel weer dicht kan) schrijft ze dat ze "o.a. een horecabedrijf" heeft.OlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 16:49In haar huidige topic maakt ze gewag van haar werkruimte en van 'tot laat werken'. Dus ik vermoed dat ze het dus wel gered heeft (of nog steeds in haar hobby kan investeren want geld lijkt daar ook nooit een probleem).
zaterdag 31 mei 2025 om 16:59
Zitten nu naar de Moezel omgeving te kijken idd. Trier lijkt me een prachtige stad. Toch die kant 's onderzoeken.Lady*Voldemort schreef: ↑31-05-2025 16:56Duitsland: Moezelgebied. Wel een beetje truttig maar je kunt je er prima een week vermaken, zeker als je een auto onder je kont hebt.
Belgie: weet ik niks van, dat land mijd ik als de pest. Hoewel de Ardennen stiekem wel een beetje leuk is maar daar moet je vaak sportieve dingen doen zoals abseilen en survivallen en zo dus dat is niks voor jullie.
Offtopic: De Elzas. Dat ligt in Frankrijk dus buiten het door jou bestelde gebied, maar is in vrij korte tijd prima te bereiken per auto en uiteindelijk toch ook een soort Duitsland, gezien de geschiedenis van het gebied. En je kunt er hele leuke dingen doen qua wijngaarden en zo, en een beetje laagdrempelig wandelen. En Strasbourg is natuurlijk ook altijd een bezoekje waard.
Nog meer offtopic: Normandië. Daar ben je ook zo met de auto, zeezicht als je daar zin in hebt en een schat aan historische dingen qua WOII.
En bedankt voor de tips!
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 31 mei 2025 om 17:00
Neeeehhhh! Ik wil weten of ze haar moeder nog zo gek krijgt een huis te kopen waar zij dan zelf lekker haar kont in kan draaien zodra moeders de geest geeft!
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 31 mei 2025 om 17:09
Ach, Yella wil haar jacuzzitopic verwijderd hebben want ze schaamt zich. Als ik alle topics zou laten verwijderen waarin ik wel eens iets beschamends heb geschreven zou het forum al snel gezellig leeg zijn.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 31 mei 2025 om 17:30
Idem haha.Lady*Voldemort schreef: ↑31-05-2025 17:09Ach, Yella wil haar jacuzzitopic verwijderd hebben want ze schaamt zich. Als ik alle topics zou laten verwijderen waarin ik wel eens iets beschamends heb geschreven zou het forum al snel gezellig leeg zijn.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 31 mei 2025 om 17:57
Daar valt toch wel iets op te bedenken? Kan niemand je even komen afvoeren naar betere plekken dan>
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 31 mei 2025 om 17:57
Lady*Voldemort schreef: ↑31-05-2025 17:57Daar valt toch wel iets op te bedenken? Kan niemand je even komen afvoeren naar betere plekken dan?
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 31 mei 2025 om 17:58
Echt sneller typen vandaag hoorLady*Voldemort schreef: ↑31-05-2025 17:57Daar valt toch wel iets op te bedenken? Kan niemand je even komen afvoeren naar betere plekken dan>

zaterdag 31 mei 2025 om 17:59
Nou inderdaad. Om vier uur opstaan doet geen goed aan mijn forumvaardigheden. Aan de andere kant: Yas wordt ook ouder dus een beetje herhaling kan niks geen kwaad.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in