Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maud*de*Braose schreef:
20-07-2020 13:20
Wel met een scherpe tong?
Uiteraard, anders kun je het net zo goed niet doen

Zolang je maar forumt met open vizier zeg ik altijd maar
Murrmurr schreef:
20-07-2020 12:23
Tis ook een misselijke vraag, die mods lopen zich al weken het schompes om een safe space the creëren voor al die hoogsensitieve forummers, inclusief een napraat zonder eten, een meldtopic en een vraagtopic, en nou komt hij het even mislukt verklaren en eisen dat ze nog meer gaan doen.
Nou echt! Het zal je als mod maar gezegd worden! @(
Murrmurr schreef:
20-07-2020 13:22
Uiteraard, anders kun je het net zo goed niet doen

Zolang je maar forumt met open vizier zeg ik altijd maar
Ik stuur voortaan elke incel die zich op het forum vertoont naar je toe.

Zal ze leren!
Verder denk ik ook dat er in achterkamertjes ergens een huilschema is opgesteld met wie piepcorvee heeft
Murrmurr schreef:
20-07-2020 13:24
Verder denk ik ook dat er in achterkamertjes ergens een huilschema is opgesteld met wie piepcorvee heeft
En er is er eentje aangesteld die de boel de hele dag in de gaten houdt of er niet te lang achter elkaar gezellig gepost wordt.
Murrmurr schreef:
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2020 13:28
En er is er eentje aangesteld achtergesteld die de boel de hele dag in de gaten houdt of er niet te lang achter elkaar gezellig gepost wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Murrmurr schreef:
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Murrmurr schreef:
Shit, weer vergeten om op de lijst te kijken voor ik ging typen :facepalm:
Body positivity is het verheerlijken van obesitas. Dikke witte wijven verenigt u, lekker rellen met je rollen :proud:
Murrmurr schreef:
20-07-2020 15:57
Body positivity is het verheerlijken van obesitas. Dikke witte wijven verenigt u, lekker rellen met je rollen :proud:
NEE. Ik doe het mezelf niet meer aan. Ze kunnen de boom in daar.
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
Die ontzettend irritante forummer post daar weer zijn bekende stokpaardje en ik moet echt op mijn handen zitten om niet op hem te reageren. Ik ben ongesteld en in een pesthumeur dus als ik daar op hem ga reageren wordt ik voor altijd van het forum verbannen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Murrmurr schreef:
Met mijn maat 52 en zwaar beladen BMI zal ik daar maar niet binnenrollen.

Kwestie van de rest niet letterlijk te verpletteren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Dat is zeker op iets van lijf en lijn?

Heerlijk, dat je dat soort pijlers kunt blokkeren.
charlottew88 schreef:
20-07-2020 16:14
Die ontzettend irritante forummer post daar weer zijn bekende stokpaardje en ik moet echt op mijn handen zitten om niet op hem te reageren. Ik ben ongesteld en in een pesthumeur dus als ik daar op hem ga reageren wordt ik voor altijd van het forum verbannen.
Ik heb ook al een paar keer een reactie geschreven en maar weer weggetieft. Bahbah.
Wissewis schreef:
20-07-2020 16:28
Met mijn maat 52 en zwaar beladen BMI zal ik daar maar niet binnenrollen.

Kwestie van de rest niet letterlijk te verpletteren.
Gezellig joh, zoveel mogelijk olifanten in TO dr porcelijnkast
charlottew88 schreef:
20-07-2020 16:14
Omdenken: niet op je handen gaan zitten, maar ongesteld en met een pesthumeur OP het stokpaardje en zijn berijder gaan zitten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
20-07-2020 16:47
Omdenken: niet op je handen gaan zitten, maar ongesteld en met een pesthumeur OP het stokpaardje en zijn berijder gaan zitten.
:HA:
En dan is er toch nog een forummer die meent op het vraag de mods topic Argentovivo oid te moeten gaan toespreken.

Maar natuurlijk :rofl:
Ik kom niet meer bij
Ik vind het niet zo'n negatief topic want bijna iedereen is het met elkaar eens
Is het zo raar wanneer je hele open gesprekken over seks hebt met je vrienden? Wij bespreken alles, wijntje en borrelhapjes erbij en lullen maar ;-)
Zowizo schreef:
20-07-2020 17:51
Is het zo raar wanneer je hele open gesprekken over seks hebt met je vrienden? Wij bespreken alles, wijntje en borrelhapjes erbij en lullen maar ;-)
Nee hoor.

Wat zijn sommige TO's toch weer op hun vriendelijkst vandaag.
Zowizo schreef:
20-07-2020 17:51
Ik vind het ook niet raar.

Zelfs met mijn collega's heb ik het er wel eens over, bij de koffie.
ik vind het gewoon gezeik dat een ander denkt te kunnen bepalen waar je wel en niet met vrienden over zou kunnen praten.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gehaktballen, Italiaanse salade, rostirondjes
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven