Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 20 juli 2020 om 13:22
Uiteraard, anders kun je het net zo goed niet doen
Zolang je maar forumt met open vizier zeg ik altijd maar
maandag 20 juli 2020 om 13:22
Nou echt! Het zal je als mod maar gezegd worden!Murrmurr schreef: ↑20-07-2020 12:23Tis ook een misselijke vraag, die mods lopen zich al weken het schompes om een safe space the creëren voor al die hoogsensitieve forummers, inclusief een napraat zonder eten, een meldtopic en een vraagtopic, en nou komt hij het even mislukt verklaren en eisen dat ze nog meer gaan doen.

maandag 20 juli 2020 om 13:33
Lady*Voldemort schreef: ↑20-07-2020 13:28En er is er eentje aangesteld achtergesteld die de boel de hele dag in de gaten houdt of er niet te lang achter elkaar gezellig gepost wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 20 juli 2020 om 13:43

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 20 juli 2020 om 16:14
maandag 20 juli 2020 om 16:14
Die ontzettend irritante forummer post daar weer zijn bekende stokpaardje en ik moet echt op mijn handen zitten om niet op hem te reageren. Ik ben ongesteld en in een pesthumeur dus als ik daar op hem ga reageren wordt ik voor altijd van het forum verbannen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 20 juli 2020 om 16:28
Met mijn maat 52 en zwaar beladen BMI zal ik daar maar niet binnenrollen.
Kwestie van de rest niet letterlijk te verpletteren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

maandag 20 juli 2020 om 16:36
Ik heb ook al een paar keer een reactie geschreven en maar weer weggetieft. Bahbah.charlottew88 schreef: ↑20-07-2020 16:14Die ontzettend irritante forummer post daar weer zijn bekende stokpaardje en ik moet echt op mijn handen zitten om niet op hem te reageren. Ik ben ongesteld en in een pesthumeur dus als ik daar op hem ga reageren wordt ik voor altijd van het forum verbannen.

maandag 20 juli 2020 om 16:47
Omdenken: niet op je handen gaan zitten, maar ongesteld en met een pesthumeur OP het stokpaardje en zijn berijder gaan zitten.charlottew88 schreef: ↑20-07-2020 16:14Die ontzettend irritante forummer post daar weer zijn bekende stokpaardje en ik moet echt op mijn handen zitten om niet op hem te reageren. Ik ben ongesteld en in een pesthumeur dus als ik daar op hem ga reageren wordt ik voor altijd van het forum verbannen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 20 juli 2020 om 16:53

maandag 20 juli 2020 om 18:04