Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Over 1 weekje mag ik uit het gips... aftellen want ik ben er klaar mee afhankelijk te zijn van anderen qua vervoer e.d.
Hopelijk krijgen we nog een aantal mooie weken!
MarindaH schreef:
20-07-2020 10:28
Ik was nog bij post 2998 in het vorige topic.
Ik ook ergens daar. :bonk:
I like being a mess. It's who I am.
Zowizo schreef:
20-07-2020 11:42
Over 1 weekje mag ik uit het gips... aftellen want ik ben er klaar mee afhankelijk te zijn van anderen qua vervoer e.d.
Hopelijk krijgen we nog een aantal mooie weken!
Sterkte nog een week!
Je zal als Mod maar een antwoord moeten geven op de post van Argentivo in het vraag het de Modstopic ik zou het niet kunnen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
20-07-2020 12:12
Je zal als Mod maar een antwoord moeten geven op de post van Argentivo in het vraag het de Modstopic ik zou het niet kunnen.
Tis ook een misselijke vraag, die mods lopen zich al weken het schompes om een safe space the creëren voor al die hoogsensitieve forummers, inclusief een napraat zonder eten, een meldtopic en een vraagtopic, en nou komt hij het even mislukt verklaren en eisen dat ze nog meer gaan doen.
Red verwoorde het beter, maar een jankbalban is echt geen slecht idee.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Murrmurr schreef:
20-07-2020 12:23
Tis ook een misselijke vraag, die mods lopen zich al weken het schompes om een safe space the creëren voor al die hoogsensitieve forummers, inclusief een napraat zonder eten, een meldtopic en een vraagtopic, en nou komt hij het even mislukt verklaren en eisen dat ze nog meer gaan doen.
Ja heel heel heel erg irritant >:-(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
feow schreef:
20-07-2020 12:30

Jankbalban! Ik vind het meaui :thumbsup:
Murrmurr schreef:
20-07-2020 12:23
Dit.
Hele nare post. En een hoog kalimerogehalte.
feow schreef:
20-07-2020 12:30
Dan wordt het wel heel rustig
Murrmurr schreef:
20-07-2020 12:43
Dan wordt het wel heel rustig
Nee joh, je verwart jankbalban met een pieppauze.
feow wijzigde dit bericht op 20-07-2020 12:46
Reden: D is vakandie!!
0.65% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik snap niet zo goed waarom iemand zich "niet veilig" zou voelen op de oude napraat. Het is een forum, ik herhaal: een forum....
Er staat toch niemand met een bijl voor je deur of een stalker op je straathoek?
En je hoeft toch niks hier als je niet wil?
herfstappeltaart schreef:
20-07-2020 12:57
Ik snap niet zo goed waarom iemand zich "niet veilig" zou voelen op de oude napraat. Het is een forum, ik herhaal: een forum....
Er staat toch niemand met een bijl voor je deur of een stalker op je straathoek?
En je hoeft toch niks hier als je niet wil?
Maar het is eng O_o
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
20-07-2020 12:58
Maar het is eng O_o

O. :sigh:
feow schreef:
20-07-2020 12:45
Nee joh, je verwart jankbalban met een pieppauze.
:proud: na 3 pieppauzes gaan we over op een jankbalban. Ik stem voor.
Misschien is 'onveilig' ook niet het goede woord want het wekt idd de indruk dat je hier ieder moment neergestoken kan worden.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
En ze gaan ze vangen in de huilstruik-fuik.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
DerryGirl schreef:
20-07-2020 13:04
Misschien is 'onveilig' ook niet het goede woord want het wekt idd de indruk dat je hier ieder moment neergestoken kan worden.
Dat is in al die tijd dat ik hier kom hooguit 3x gebeurd, djiez
Murrmurr schreef:
20-07-2020 13:09

:rofl:
Murrmurr schreef:
20-07-2020 13:09
:whut:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Ik dacht dat steken onder de 10 cm niet meetelden, sorry.

Afbeelding
DerryGirl schreef:
20-07-2020 13:04
Neergesabeld door scherpe tongen. @(
Ik vind neersabbelen leuker
Maud*de*Braose schreef:
20-07-2020 13:17
Neergesabeld door scherpe tongen. @(
Letterloos gelispeld
Murrmurr schreef:
20-07-2020 13:18
Ik vind neersabbelen leuker
Wel met een scherpe tong?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven