Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 augustus 2020 om 07:59

woensdag 5 augustus 2020 om 08:05
woensdag 5 augustus 2020 om 08:25
Ik had binnen een dag geen zonnebloemen in wording meer (eerst braaf opgekweekt in een pot, daarna in de tuin gezet) door slakken. Net als vele andere leuke bloeiende planten. Onkruid laten ze staan. Ik nu dus ook, heb ik toch nog wat bloemen in de tuin.
Later is nu
woensdag 5 augustus 2020 om 08:28

woensdag 5 augustus 2020 om 08:32
Eens, maar eigenlijk is het van de zotte, dat je zoveel mensen moet negeren om het een beetje leuk te hebben hier. Soms heb ik weleens het idee dat we op een adolescenten-forum zitten.Hexopbezemsteel schreef: ↑05-08-2020 08:28Kan je zeggen dat de sfeer er enorm up vooruit gaat als je geen mensen met leest die je vervelend vindt.

woensdag 5 augustus 2020 om 08:33

woensdag 5 augustus 2020 om 08:53
Het-groepje schreef: ↑05-08-2020 08:39Ik moet echt actief op zoek naar dit soort gedoe. Ben nu weer bij maar er is heel makkelijk omheen te forummen.
Grappig, want voor diegene was het blijkbaar het eerste wat hij/zij zag toen hij op de camping eindelijk wifi had

(oh shit, nu hou ik me al niet aan mijn eigen advies, pfff...)

woensdag 5 augustus 2020 om 09:07
Het-groepje schreef: ↑05-08-2020 08:39Ik moet echt actief op zoek naar dit soort gedoe. Ben nu weer bij maar er is heel makkelijk omheen te forummen.
Als je de rare kwibussen en alle plekken waar het er over gaat negeert wel. Dus niet lezen in centraalmodtopic, vraagmodtopic, meldmodtopic en napraat 1+2. Dan vervolgens de rare kwibussen per topic negeren en het is heel 'makkelijk' omheen forummen.
Hoe makkelijk dat ook is, persoonlijk ben ik kansloos, want ik vind er iets van en ik wil er iets van kunnen vinden omdat ik vind dat er iets van vinden een niet te negeren reden is waarom ik forum.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 05-08-2020 09:07
0.16% gewijzigd
woensdag 5 augustus 2020 om 09:07
Ik weet het soms omdat ik er hier over lees. Heb niet iedereen die ik vervelend vind onder de negeer, maar soms lees ik iemands reacties gewoon niet meer.Het-groepje schreef: ↑05-08-2020 08:39Ik moet echt actief op zoek naar dit soort gedoe. Ben nu weer bij maar er is heel makkelijk omheen te forummen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
woensdag 5 augustus 2020 om 09:18
Ik moest hem een keer over lezen-Shifty- schreef: ↑05-08-2020 09:07Als je de rare kwibussen en alle plekken waar het er over gaat negeert wel. Dus niet lezen in centraalmodtopic, vraagmodtopic, meldmodtopic en napraat 1+2. Dan vervolgens de rare kwibussen per topic negeren en het is heel 'makkelijk' omheen forummen.
Hoe makkelijk dat ook is, persoonlijk ben ik kansloos, want ik vind er iets van en ik wil er iets van kunnen vinden omdat ik vind dat er iets van vinden een niet te negeren reden is waarom ik forum.

woensdag 5 augustus 2020 om 09:34
woensdag 5 augustus 2020 om 09:40
woensdag 5 augustus 2020 om 10:08
Nee, dat is onze gewichtsconsulent. Ook een vervelende betweterige kerel maar werpt zich nou weer niet op als forumpliesie.charlottew88 schreef: ↑05-08-2020 09:34Is de professor een forummer die begint met de vierde letter van het alfabet?
woensdag 5 augustus 2020 om 10:09
Ik weet nu wie het is en heb hem onder de negeerknop.LaFleurNoire schreef: ↑05-08-2020 10:08Nee, dat is onze gewichtsconsulent. Ook een vervelende betweterige kerel maar werpt zich nou weer niet op als forumpliesie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.