Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ach, er zal straks wel weer een negeerplicht ingevoerd worden om de zweer niet te verpesten.
Eenzijdig dan wel natuurlijk.
Want dagen nadat het weer rustig is op het forum mag je ongestraft weer fijn olie op het vuur gooien, maar daar mag dan weer niet op gereageerd worden.
Gewoon even stoppen met aandacht geven lijkt me anders geen gek idee.
Marana schreef:
05-08-2020 08:02
Gewoon even stoppen met aandacht geven lijkt me anders geen gek idee.
Gewoon onder de negeer inderdaad. Je hoeft niet alles te lezen en ook niet overal op te reageren.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
De lijst forummers onder de negeer wordt best lang zo.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
04-08-2020 21:59
Mijn kat vreet mijn zonnebloemen-in-wording op.

Ik had binnen een dag geen zonnebloemen in wording meer (eerst braaf opgekweekt in een pot, daarna in de tuin gezet) door slakken. Net als vele andere leuke bloeiende planten. Onkruid laten ze staan. Ik nu dus ook, heb ik toch nog wat bloemen in de tuin.
Later is nu
Solomio schreef:
05-08-2020 08:16

Dus in plaats dat jij alles quote, moeten we voor jou gaan quoten?

Ik heb een pastoor gemist. Lag zeker op tijd in bed.
Later is nu
Oei, ik had eigenlijk eerst hier moeten bij lezen, maar het lukte mij even niet om op mijn handen te blijven zitten.
Solomio schreef:
Kan je zeggen dat de sfeer er enorm up vooruit gaat als je geen mensen met leest die je vervelend vindt.
Ach, ik vind het wel vermakelijk... het zorgde toch ook wel om een soort van spot-lach.

Dat iemand zichzelf zo belangrijk waant heeft ergens ook wel iets triests. Dus laat hem/haar maar zijn/haar goddelijke gang gaan denk ik dan...
Hexopbezemsteel schreef:
05-08-2020 08:28
Kan je zeggen dat de sfeer er enorm up vooruit gaat als je geen mensen met leest die je vervelend vindt.
Eens, maar eigenlijk is het van de zotte, dat je zoveel mensen moet negeren om het een beetje leuk te hebben hier. Soms heb ik weleens het idee dat we op een adolescenten-forum zitten.
Zowizo schreef:
05-08-2020 08:31
Ach, ik vind het wel vermakelijk... het zorgde toch ook wel om een soort van spot-lach.

Dat iemand zichzelf zo belangrijk waant heeft ergens ook wel iets triests. Dus laat hem/haar maar zijn/haar goddelijke gang gaan denk ik dan...

Waar gaat het over?
Laat maar, heb het al gezien.
Ik moet echt actief op zoek naar dit soort gedoe. Ben nu weer bij maar er is heel makkelijk omheen te forummen.
Het-groepje schreef:
05-08-2020 08:39
Ik moet echt actief op zoek naar dit soort gedoe. Ben nu weer bij maar er is heel makkelijk omheen te forummen.

Grappig, want voor diegene was het blijkbaar het eerste wat hij/zij zag toen hij op de camping eindelijk wifi had :proud:

(oh shit, nu hou ik me al niet aan mijn eigen advies, pfff...)
Het-groepje schreef:

Als je de rare kwibussen en alle plekken waar het er over gaat negeert wel. Dus niet lezen in centraalmodtopic, vraagmodtopic, meldmodtopic en napraat 1+2. Dan vervolgens de rare kwibussen per topic negeren en het is heel 'makkelijk' omheen forummen.

Hoe makkelijk dat ook is, persoonlijk ben ik kansloos, want ik vind er iets van en ik wil er iets van kunnen vinden omdat ik vind dat er iets van vinden een niet te negeren reden is waarom ik forum.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 05-08-2020 09:07
0.16% gewijzigd
Het-groepje schreef:
Ik weet het soms omdat ik er hier over lees. Heb niet iedereen die ik vervelend vind onder de negeer, maar soms lees ik iemands reacties gewoon niet meer.
-Shifty- schreef:
05-08-2020 09:07
Als je de rare kwibussen en alle plekken waar het er over gaat negeert wel. Dus niet lezen in centraalmodtopic, vraagmodtopic, meldmodtopic en napraat 1+2. Dan vervolgens de rare kwibussen per topic negeren en het is heel 'makkelijk' omheen forummen.

Hoe makkelijk dat ook is, persoonlijk ben ik kansloos, want ik vind er iets van en ik wil er iets van kunnen vinden omdat ik vind dat er iets van vinden een niet te negeren reden is waarom ik forum.
Ik moest hem een keer over lezen :$ , maar inderdaad, dat is ook één van de redenen dat ik forum.
Solomio schreef:

Nou, zeg dat.
Ik heb helemaal geen zin om gekkies te negeren, die mogen van mij net zo behandeld worden als de rest van het gepeupel hier.
Is de professor een forummer die begint met de vierde letter van het alfabet?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nee, lees gewoon even Vraag het de mods Charlotte
Marana schreef:
05-08-2020 09:38
Nee, lees gewoon even Vraag het de mods Charlotte

Ooooh :lightbulb:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
05-08-2020 09:34
Is de professor een forummer die begint met de vierde letter van het alfabet?
Nee, dat is onze gewichtsconsulent. Ook een vervelende betweterige kerel maar werpt zich nou weer niet op als forumpliesie.
LaFleurNoire schreef:
05-08-2020 10:08
Nee, dat is onze gewichtsconsulent. Ook een vervelende betweterige kerel maar werpt zich nou weer niet op als forumpliesie.
Ik weet nu wie het is en heb hem onder de negeerknop.
Volgens mij was die forum politie hier eerder onder een andere naam.
Ik vind de mods echt goed!
Een hele verbetering met hoe het was.
Lekker zo doorgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven