Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
VANTA schreef:
05-08-2020 11:22
Het lijkt me evident dat sommige mensen hier nog steeds een gebrek hebben aan slaap, seks of liefde. Of pleegang, een volle maag of blaas.
Och och.
Ik mis een tool op dit forum waar je bij nicks kunt aangeven wat je van iemand vindt.
Aardig/bokkenlul/superdom/vieze racist/nare stokert enz. gewoon alleen zichtbaar voor jezelf.
Dat dat dan onder de avatar verschijnt bij iedere post.
LīlyRose schreef:
05-08-2020 11:49
Zo, de schoolboeken voor het nieuwe jaar zijn er. Wat zal het kind blij zijn als hij thuiskomt!
:biggrin:
Peixe schreef:
05-08-2020 11:48
Ja. En al die vreselijk zieke mensen aan de beademing waarvan een deel het niet gehaald heeft zijn ook nep.
Van mij mag zo'n Cookiedevil dus echt een ban voor zulke achterlijke topics.

Je mag ook geloven dat de aarde plat is. Dit ook. Er is altijd wel iets wat iemand vindt beledigd te vinden voor die of gene.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 05-08-2020 11:54
0.26% gewijzigd
Peixe schreef:
05-08-2020 11:52
Ik mis een tool op dit forum waar je bij nicks kunt aangeven wat je van iemand vindt.
Aardig/bokkenlul/superdom/vieze racist/nare stokert enz. gewoon alleen zichtbaar voor jezelf.
Zou zeker handig zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
LīlyRose schreef:
Zo, de schoolboeken voor het nieuwe jaar zijn er. Wat zal het kind blij zijn als hij thuiskomt!

Oh kak. Dat was ik dus vergeten :facepalm:
In_Tenebris schreef:
Je mag ook geloven dat de aarde plat is. Dit ook. Er is altijd wel iets wat iemand vind beledigd te vinden voor die of gene.
Geloven dat de aarde plat is leidt denk ik tot minder doden dan beweren dat covid-19 niet bestaat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Peixe schreef:
;-D
LīlyRose schreef:
Lekker kaften? :roll:

Mijne krijgt geen boeken. Geloof 3 werkboeken als ze naar school gaan. De rest is online. Of je moet echt zelf aangeven dat je ergens een boek voor wil, krijg je die van school op school.

Voor niks al rekbare kaften gekocht paar weken geleden. :-D :-D
Solomio schreef:
05-08-2020 11:45
Maar dat doet het........

Afbeelding

Zie je wel. Je moet gewoon als man niet zo dom zijn om iets in het huishouden te willen doen. Stikgevaarlijk. Fijn dat Solo daar adequaat voor waarschuwt.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 05-08-2020 11:54
6.01% gewijzigd
Peixe schreef:
Haha, dat zat ik me een tijdje terug ook te bedenken!
In_Tenebris schreef:
Je mag ook geloven dat de aarde plat is. Dit ook. Er is altijd wel iets wat iemand vindt beledigd te vinden voor die of gene.

Beledigend? Ow, is dat het probleem met zulke topics? :roll:
Luci_Morgenster schreef:
05-08-2020 11:53
Lekker kaften? :roll:

Mijne krijgt geen boeken. Geloof 3 werkboeken als ze naar school gaan. De rest is online. Of je moet echt zelf aangeven dat je ergens een boek voor wil, krijg je die van school op school.

Voor niks al rekbare kaften gekocht paar weken geleden. :-D :-D
Allemaal rekbare kaften. De etiketten zitten er nog op, want toch alles weer hetzelfde :hihi:
Zelf vind ik online boeken echt heel vervelend. Ben benieuwd hoe jouw dochter het vindt.
Peixe schreef:
Oh kak. Dat was ik dus vergeten :facepalm:
Blij zijn met je doos vol boeken?
Solomio schreef:
Geloven dat de aarde plat is leidt denk ik tot minder doden dan beweren dat covid-19 niet bestaat.

Zo is er nog wel meer te vinden, neem anti-vaxxers. Leuk als je kind polio krijgt. De mensen die hier vatbaar voor zijn waren dat al denk ik.
Luci_Morgenster schreef:
05-08-2020 11:55
Beledigend? Ow, is dat het probleem met zulke topics? :roll:

Niet handig verwoord inderdaad.
LīlyRose schreef:
05-08-2020 11:56
Allemaal rekbare kaften. De etiketten zitten er nog op, want toch alles weer hetzelfde :hihi:
Zelf vind ik online boeken echt heel vervelend. Ben benieuwd hoe jouw dochter het vindt.
Ja, ben ook benieuwd. Mij lijkt het ook niet altijd even fijn. :-D
LīlyRose schreef:
05-08-2020 11:56
Blij zijn met je doos vol boeken?

Mijn schoolboeken bestellen.
In_Tenebris schreef:
05-08-2020 12:00
Niet handig verwoord inderdaad.
Oke! En ik heb een pruthumeur. :rose:
Peixe schreef:

Inderdaad. Je zou eigenlijk het onderschrift/motto van andere forummers zelf moeten kunnen bepalen. Zodat er onder iedere post van die forummer voor jezelf een reminder staat.
Luci_Morgenster schreef:
05-08-2020 12:02
Oke! En ik heb een pruthumeur. :rose:

Dat mag best af en toe :there:
Peixe schreef:
05-08-2020 12:01
Oh, kleinigheidje als je die niet hebt :hihi:
In_Tenebris schreef:
05-08-2020 12:04
Dat mag best af en toe :there:
Dank!
Peixe schreef:
05-08-2020 12:01
:-o

Ben je nog op tijd?
Luci_Morgenster schreef:
05-08-2020 11:51
Och och.
Ga maar even lunchen. :lips:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven