Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 augustus 2020 om 15:41
Tuurlijk kan ik het.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 5 augustus 2020 om 16:11
Sterkte Maud ik hoop dat het meevalt. Ik houd ook niet van de tandarts en ik denk dat veel mensen niet van de tandarts houden. Maar dat is een aanname misschien zijn er wel mensen die juichend en huppelend naar de tandarts gaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 5 augustus 2020 om 16:18
Haha, dat kan ik me niet voorstellen. Gelukkig geen pijn. Er zit iemand te wachten die duidelijk veel pijn heeft.charlottew88 schreef: ↑05-08-2020 16:11Sterkte Maud ik hoop dat het meevalt. Ik houd ook niet van de tandarts en ik denk dat veel mensen niet van de tandarts houden. Maar dat is een aanname misschien zijn er wel mensen die juichend en huppelend naar de tandarts gaan.

woensdag 5 augustus 2020 om 16:24
Sterkte.Maud*de*Braose schreef: ↑05-08-2020 16:07Brrrr, bij noodtandarts. Stukje voortanden eraf. Ik hoop alleen wat glazuur. Helaas is eigen tandarts op vakantie. Ik hou helemaal niet van de tandarts.![]()
Ik HAAT de tandarts.

woensdag 5 augustus 2020 om 16:51
Gelukkig geen pijn dat is fijn.Maud*de*Braose schreef: ↑05-08-2020 16:18Haha, dat kan ik me niet voorstellen. Gelukkig geen pijn. Er zit iemand te wachten die duidelijk veel pijn heeft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 5 augustus 2020 om 16:52
Sterkte!Maud*de*Braose schreef: ↑05-08-2020 16:25Dank je, ik ook. En ze lopen flink uit, dus ik krijg steeds ergere zweettengels.

woensdag 5 augustus 2020 om 17:23
Gelukkig!!!Maud*de*Braose schreef: ↑05-08-2020 17:21Gelukkig, alleen een stukje vullig eraf, dat kan geen kwaad.
Zo, nu eerst een Magnum!!

woensdag 5 augustus 2020 om 17:27
Gelukkig dat het alleen de vulling wad en ik ben net zo.Maud*de*Braose schreef: ↑05-08-2020 17:25Echt wel. Als het op tandarts aankomt ben ik echt een watje.

woensdag 5 augustus 2020 om 17:35
Daar wordt ze dan ook voor betaald.
woensdag 5 augustus 2020 om 17:50