Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 5 augustus 2020 om 17:57
Dit moest stoppen.Hexopbezemsteel schreef: ↑05-08-2020 17:50Wat lees ik nu? Hoor ik EINDELIJK bij een viva forum kliek?
In het echte leven bleek ik banden te hebben met het beruchte "groepje". Beetje jammer dan weer dat ik dat niet wist. Maar nu hoor ik bij een echte NP kliek!

woensdag 5 augustus 2020 om 18:01
Ik heb een leuke tandarts. Ik was zo ongeveer haar eerste patiënt, ooit, nu gaat ze bijna met pensioen. Ze is al 40 jaar mijn tandarts.charlottew88 schreef: ↑05-08-2020 16:11Sterkte Maud ik hoop dat het meevalt. Ik houd ook niet van de tandarts en ik denk dat veel mensen niet van de tandarts houden. Maar dat is een aanname misschien zijn er wel mensen die juichend en huppelend naar de tandarts gaan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
Sterkte.Maud*de*Braose schreef: ↑05-08-2020 16:07Brrrr, bij noodtandarts. Stukje voortanden eraf. Ik hoop alleen wat glazuur. Helaas is eigen tandarts op vakantie. Ik hou helemaal niet van de tandarts.![]()
David Dunning
David Dunning

Ik snap het hele temperaturen en wat je daarbij behoort te eten nooit. We eten gewoon wat we lekker vinden.

woensdag 5 augustus 2020 om 18:06
Ja, ik ook, al eet is met het hete weer liefst frissere dingen. Maar op een gegeven moment krijg ik daar zo'n weeïge maag van en dan haal ik vaak friet. Even wat stevigs en zouts in mijn maag.

woensdag 5 augustus 2020 om 18:13
Ik bekijk vooral hoe lang het duurt om klaar te maken in een warme, zonnige keuken.Maud*de*Braose schreef: ↑05-08-2020 18:06Ja, ik ook, al eet is met het hete weer liefst frissere dingen. Maar op een gegeven moment krijg ik daar zo'n weeïge maag van en dan haal ik vaak friet. Even wat stevigs en zouts in mijn maag.
David Dunning
David Dunning

woensdag 5 augustus 2020 om 18:17
Yayyyyyyyy.

David Dunning
David Dunning
woensdag 5 augustus 2020 om 18:17
Mooi resultaat

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 5 augustus 2020 om 18:18
Nou, ik bijna wel hoor. Had eerst een tandarts/ mondhygiënist in NL en die jaste er elke drie maanden zo'n 9 verdovingen in voordat hij aan de slag ging met dat apparaat om tandsteen te verwijderen.charlottew88 schreef: ↑05-08-2020 16:11Sterkte Maud ik hoop dat het meevalt. Ik houd ook niet van de tandarts en ik denk dat veel mensen niet van de tandarts houden. Maar dat is een aanname misschien zijn er wel mensen die juichend en huppelend naar de tandarts gaan.
Nu een Be tandarts en die is zo lief en bescheiden. Geen verdovingen en gewoon met een haakje het tandsteen verwijderen. En ook de prijs is om te lachen. In NL betaalde ik 168.00 euro per 3 maanden en hier 35 euro per half jaar waar ik nog een deel van terug krijg ook. Als ik dat eerder had geweten dat het ook op de zachte manier kon was ik 15 jaar geleden al overgestapt. Zelfs als de prijs hetzelfde zou zijn geweest.

woensdag 5 augustus 2020 om 18:34
Wat fijn zegprada schreef: ↑05-08-2020 18:18Nou, ik bijna wel hoor. Had eerst een tandarts/ mondhygiënist in NL en die jaste er elke drie maanden zo'n 9 verdovingen in voordat hij aan de slag ging met dat apparaat om tandsteen te verwijderen.
Nu een Be tandarts en die is zo lief en bescheiden. Geen verdovingen en gewoon met een haakje het tandsteen verwijderen. En ook de prijs is om te lachen. In NL betaalde ik 168.00 euro per 3 maanden en hier 35 euro per half jaar waar ik nog een deel van terug krijg ook. Als ik dat eerder had geweten dat het ook op de zachte manier kon was ik 15 jaar geleden al overgestapt. Zelfs als de prijs hetzelfde zou zijn geweest.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.