Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 22 juli 2020 om 14:16
Nee ik heb zulke bindingsangst dat ik alleen maar met mannen in gesprek raak die op minstens 100km afstand zitten, Ik ben ook niet echt op zoek. Ik merk wel dat ik een niche heb: leuke mannen met open relaties.

woensdag 22 juli 2020 om 14:58
Ingewikkeld. Ik dacht dat Tinder alleen voor seks was.

woensdag 22 juli 2020 om 15:04

woensdag 22 juli 2020 om 15:09
ikBedoelHetGoed schreef: ↑22-07-2020 10:34Ik probeer je te volgen, maar het lukt niet erg. In het topic staan twee reacties die ik heel sterk vind. De eerste gaat over het belang van kinderen leren dat ze grenzen mogen aangeven als het om hun lichaam gaat en dat niemand daaroverheen mag gaan. De tweede over wat je van de situatie zou vinden als jij zelf, als volwassene, naakt in de rij moest om te worden afgespoeld.
Ik bedoel te zeggen dat je die dingen dus juist niet op één hoop (in één topic) moet gooien. Of je gaat praten over grenzen en kinderen. Of je gaat praten over preutse volwassenen. Door dat op één hoop te gooien wordt de suggestie gewekt dat preutsheid een deugd is waarmee je de grenzen van kinderen beschermd of iets in die geest.
Volgens mij bedoelen we ongeveer hetzelfde met dat de vraagstelling van het topic niet klopt met de inhoud. Ik maak dat alleen nog wat algemener dat ik die verkeerde koppeling vaker zie terugkomen.
(ik vind 't lastig om goed uit te drukken wat ik bedoel dus als het warrig over komt dan ligt dat aan mij)

woensdag 22 juli 2020 om 16:43
Ik ben de 50 inmiddels net gepasseerd en ik heb er toch een man aan overgehouden. Eerste date meteen raak. Al twee jaar. We hebben ook veel seks, dus dat klopt dan wel weer.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)