Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 31 juli 2020 om 22:29
vrijdag 31 juli 2020 om 22:30
Tja, ze wil er blijkbaar graag bijhoren en dat lukt niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 31 juli 2020 om 22:32
Ja, simpel
Ik denk dat dat soort mensen geniet van klagen en een zelfbedachte rol van "slachtoffer dat de barrikaden opgaat voor Gerechtigheid".
Zal wel veel tekortkomen irl.
vrijdag 31 juli 2020 om 22:44
Vgm niet, was mij nog niet opgevallen... ik vroeg me al af wie het was?
Ik vind het gewoon jammer, het heeft geen zin en zet alleen maar kwaad bloed. Mensen irriteren zich aan zulke uitspraken steeds als het allemaal weer tot rust is gekomen. En vervolgens met niemand in gesprek gaan, want weet 100% zeker dat ze hier mee leest...
vrijdag 31 juli 2020 om 22:46
Definitie van een trol.Zowizo schreef: ↑31-07-2020 22:44Vgm niet, was mij nog niet opgevallen... ik vroeg me al af wie het was?
Ik vind het gewoon jammer, het heeft geen zin en zet alleen maar kwaad bloed. Mensen irriteren zich aan zulke uitspraken steeds als het allemaal weer tot rust is gekomen. En vervolgens met niemand in gesprek gaan, want weet 100% zeker dat ze hier mee leest...
vrijdag 31 juli 2020 om 22:48
Ik snap je. Maar ja, moet je het hier dan maar niet meer over de meest sfeerverziekende forummer hebben omdat die dit dan mogelijk als aanleiding ziet om de sfeer nog meer te verzieken? Het voelt toch een beetje alsof ik me moet aanpassen naar haar kronkel. En als ik me aanpas bevestig ik dus haar kronkel en als ik me niet aan pas bevestig ik ook haar konkel. Dus dan maakt het ook niet meer het uit.
Ik word daar allemaal een beetje moe van. Je moet een idioot toch soms gewoon een idioot kunnen noemen.
vrijdag 31 juli 2020 om 23:17
Het valt me ook op dat er iedere keer zo'n dooie stilte valt als dit getetter weer passeert. Alsof iedereen z'n zakken weer even vol heeft met dit gezeik. Je kan ook niks goed doen na dat gewauwel. Als je er over door gaat geef je het kind aandacht. Als je het negeert bevestig je het gewauwel. als je er iets rechtstreeks van zegt ook. Als iemand anders het rechtstreeks zegt mag je het er niet meer mee eens zijn. Als je er iets in napraat over zegt ben je aan het roddelen. Als je de mod vraagt er iets aan te doen ben je een verrader of een zwakkeling en een slijmjurk. Als je over iets anders begint ben je in staat van ontkenning. Als je over eten begint ben je de zaak oneigenlijk aan het verdraaien. Enz.
Bah wat een klotesfeer iedere keer
Ik vind het bewonderenswaardig dat de mods het iedere keer proberen te sussen maar er moet toch onderhand ook wel een bouwlamp aan gaan wat voor een effect dit heeft.
Bah wat een klotesfeer iedere keer
Ik vind het bewonderenswaardig dat de mods het iedere keer proberen te sussen maar er moet toch onderhand ook wel een bouwlamp aan gaan wat voor een effect dit heeft.
vrijdag 31 juli 2020 om 23:23
Nadeel is dat er altijd wel iemand reageert.
Alle dieren liggen hier als vloerkleedjes op de grond
vrijdag 31 juli 2020 om 23:23
Niet vanzelf....doornroosje9 schreef: ↑31-07-2020 23:20Yep, het houdt gewoon niet op. Is het even rustig, dan begint het weer opnieuw. Het lijkt wel een missie ofzo.
vrijdag 31 juli 2020 om 23:26
Shifty ik ben het met je eens, ik schrijf nog niet eens zo lang mee hier maar het valt me ook op.
Ik begrijp gewoon echt niet waar die rancune vandaan komt? Maar mss heb ik dat stukje gemist, de exacte aanleiding voor het kliekjes benoemen. Jammer is het wel, ik heb gemerkt dat je gewoon op normale manier een gesprek kunt voeren, en niet iedereen is het altijd met je eens maar hoeft ook niet. Laat ik het zo zeggen ik heb me nooit onveilig gevoeld, dus waar dat vandaan komt? Tis mij een raadsel...
Ik begrijp gewoon echt niet waar die rancune vandaan komt? Maar mss heb ik dat stukje gemist, de exacte aanleiding voor het kliekjes benoemen. Jammer is het wel, ik heb gemerkt dat je gewoon op normale manier een gesprek kunt voeren, en niet iedereen is het altijd met je eens maar hoeft ook niet. Laat ik het zo zeggen ik heb me nooit onveilig gevoeld, dus waar dat vandaan komt? Tis mij een raadsel...