Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 31 juli 2020 om 23:37
Hier binnen is het nu nog 28,5 graden... wij hebben ons inclusief diertjes, verschanst op de slaapkamer met airco...
Ik neem mijn woorden terug, vandaag is het dus echt te warm voor seks...

vrijdag 31 juli 2020 om 23:47
Het is zowaar koel beneden hier.
Ik heb laatst voor 3 kwartjes een driehoek doek van 4x4x4m gekocht bij Action en die houdt de zon aan de achterkant perfect buiten.
Voor hadden we al zonnescherm.
Kater blijft door het luikje klepperen. In uit in uit. Hij weet het niet.
Poes is pissig. Die gaat alleen door het luikje als ze het niet zelf hoeft open te duwen en de portier ligt op de bank.
Dikke doei.
Ik heb laatst voor 3 kwartjes een driehoek doek van 4x4x4m gekocht bij Action en die houdt de zon aan de achterkant perfect buiten.
Voor hadden we al zonnescherm.
Kater blijft door het luikje klepperen. In uit in uit. Hij weet het niet.
Poes is pissig. Die gaat alleen door het luikje als ze het niet zelf hoeft open te duwen en de portier ligt op de bank.
Dikke doei.

zaterdag 1 augustus 2020 om 06:45
Het gaat hier zo los volgens de buienradar, maar buien hebben hier de neiging om zo ineens af te wijken en dan pesterig een kilometer verderop te vallen. We hebben ook regelmatig dat het aan de voorkant van het huis regent en het aan de achterkant van ons perceel kurkdroog is. En ja, we hebben een groot perceel, maar geen landgoed.
Haha, onze Shetlander (een klein pony’tje, voor de leken onder ons) heeft een nieuw weidemaatje, een pony met een blessure. Hij heeft zelf een wrak knietje en zijn hompelende versierskills worden niet op prijs gesteld door de, al aardig, bejaarde dame. En hij doet nog wel zo zijn best.
Haha, onze Shetlander (een klein pony’tje, voor de leken onder ons) heeft een nieuw weidemaatje, een pony met een blessure. Hij heeft zelf een wrak knietje en zijn hompelende versierskills worden niet op prijs gesteld door de, al aardig, bejaarde dame. En hij doet nog wel zo zijn best.

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:07

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:10
LaFleurNoire schreef: ↑01-08-2020 07:07Het regent hier in ieder geval nu wel. De wekker gaat hier altijd om half 6 maar als alles gevoederd is en buiten staat kan ik nog even terug naar bed. Echtgenoot kan dan binnen een paar minuten weer onder zeil zijn, ik niet, helaas.
Ik ook niet. Eenmaal wakker kom ik niet meer in slaap. Daarom baal ik ook van zo vroeg wakker.

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:16
Ik om 04:00 uur weer ingedommeld, om 05:00 uur, 06:00 uur en 06:30 steeds weer wakker geworden uiteindelijk maar opgestaanherfstappeltaart schreef: ↑01-08-2020 06:53Grrr om kwart voor zes wakker met hoofdpijn van de hitte en om half zeven maar opgestaan.
Nog steeds geen verlossende buien.Alleen heel donker en wat wind.
Gelijk maar de achterdeur en het keukenraam open gezet, hopelijk krijg ik de hitte het huis uit.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:23
charlottew88 schreef: ↑01-08-2020 07:16Ik om 04:00 uur weer ingedommeld, om 05:00 uur, 06:00 uur en 06:30 steeds weer wakker geworden uiteindelijk maar opgestaan![]()
Hè bah. Daar word je helemaal gaar van.

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:27
Hexopbezemsteel schreef: ↑01-08-2020 07:24Wij zijn onderweg naar huis vanuit Frankrijk. Kind rijdt. 5u opgestaan. Ik haat vroeg opstaan maar het is wel prachtig buiten nu.

Hopelijk volgend jaar beter.
zaterdag 1 augustus 2020 om 07:30
Ja maar ik ga er maar het beste van maken vandaag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:31

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:38
Dat is mijn forumtijd/leestijd. Kom ik de rest van de dag toch niet aan toeLaFleurNoire schreef: ↑01-08-2020 07:07Het regent hier in ieder geval nu wel. De wekker gaat hier altijd om half 6 maar als alles gevoederd is en buiten staat kan ik nog even terug naar bed. Echtgenoot kan dan binnen een paar minuten weer onder zeil zijn, ik niet, helaas.

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:52
Mooi is dat hè. Mijn tante heeft een huis in Frankrijk waar we altijd gebruik van mogen maken en wij gingen altijd ‘s avonds weg, kinderen sliepen dan het grootste deel van de reis, en waren dan vroeg in de ochtend daar. Het ruikt daar zo lekker, de zonsopkomst tussen de bergen...Hexopbezemsteel schreef: ↑01-08-2020 07:24Wij zijn onderweg naar huis vanuit Frankrijk. Kind rijdt. 5u opgestaan. Ik haat vroeg opstaan maar het is wel prachtig buiten nu.

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:54
Dat is er zo 1 die ik makkelijk kan negeren. Goddank

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:57