Napraat, deel 134 (met geklets)

05-08-2020 20:37 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 134!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Voor wie niet weten wie de lover van murrmurr is; dat is een door zichzelf over het paard getilde filosofische aardrijkskunde leraar met een slechte smaak voor onderwerpen en een goeie smaak voor een forumcrush, en die niet zo lang geleden weer vriendelijk doch dringen verzocht is z'n lidmaatschap op te zeggen. Dus het gaat niet om een actuele forummer die weg zou moeten.
Solomio schreef:
05-08-2020 21:24
Ik was ook al teleurgesteld. Dacht dat we fijn een nieuwe fittie hadden.
Nou ja, het houdt het wederzijdse gezuig lekker in stand.
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:25
Voor wie niet weten wie de lover van murrmurr is; dat is een door zichzelf over het paard getilde filosofische aardrijkskunde leraar met een slechte smaak voor onderwerpen en een goeie smaak voor een forumcrush, en die niet zo lang geleden weer vriendelijk doch dringen verzocht is z'n lidmaatschap op te zeggen. Dus het gaat niet om een actuele forummer die weg zou moeten.
Orpheus is niet zo moeilijk typen toch?
LīlyRose schreef:
05-08-2020 21:25
Orpheus is niet zo moeilijk typen toch?
Nou, ik was zijn naam alweer kwijt, bedankt.

Ik vond het een bijzonder topic om te volgen.
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:25
Voor wie niet weten wie de lover van murrmurr is; dat is een door zichzelf over het paard getilde filosofische aardrijkskunde leraar met een slechte smaak voor onderwerpen en een goeie smaak voor een forumcrush, en die niet zo lang geleden weer vriendelijk doch dringen verzocht is z'n lidmaatschap op te zeggen. Dus het gaat niet om een actuele forummer die weg zou moeten.
Frankly my dear, I don't give a damn.
Alle reacties Link kopieren
Die ouwe koeien zijn zo taai er zit al een scheur in m'n gebit
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Nou ja phoe sorry hoor. Het gaat er toch om dat ie dat doet dat het inconsequent maakt. Niet wanneer ie dat doet.
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:27
Nou ja phoe sorry hoor. Het gaat er toch om dat ie dat doet dat het inconsequent maakt. Niet wanneer ie dat doet.
Jij bent degene die sensatie aan het maken is hoor.
Nou ik was toch effe nieuwsgierig dus thanks for sharing
moonenz schreef:
05-08-2020 21:27
Die ouwe koeien zijn zo taai er zit al een scheur in m'n gebit
Dat is de oorzaak Maud!
Ik ben gewoon heel erg klaar met het gezeik rondom napraat en 2.0
Het gaat maar door en door en door.
Meh.
Betty_Slocombe schreef:
05-08-2020 21:29
Meh.
Ben je nu zelf een boerderijdier?
LīlyRose schreef:
05-08-2020 21:28
Dat is de oorzaak Maud!
Ik word vegetarier!
Peixe schreef:
05-08-2020 21:28
Ik ben gewoon heel erg klaar met het gezeik rondom napraat en 2.0
Het gaat maar door en door en door.
Dit. Vilein gezeik.
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2020 21:30
Ik word vegetarier!
Nooit meer stoofvlees.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
05-08-2020 21:29
Meh.
Afbeelding
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Murrmurr schreef:
05-08-2020 21:29
Ben je nu zelf een boerderijdier?
Ach was ik maar tuinman, zei het stekelvarken. Dan stak ik een steel in mijn reet en ging ik lekker harken.

Misschien vrolijkt dat de boel een beetje op.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:16
Ja het was ook niet deze week maar een tijdje geleden toen ie nog niet op de camping zat. Maar het gaat om het principe.

Misschien moet je je dan ook even aan het principe houden dat een PB een PB is en de inhoud daarvan niet op oneigenlijke wijze weergeven. Het ging over iets heel anders dan de huidige discussie en was zeven maanden geleden! Zelf stond je daarin ook bol van de meningen (dezelfde die ik had) en reageerde je meerdere keren, dus doe nu niet net of ik met het oogmerk iemand weg te krijgen jou ongevraagd/gewenst ge-PBt heb en nu vreselijk door de mand val.
Het is duidelijk dat de huidige discussie je irriteert, maar dit vind ik nogal een ongepast zwaktebod dat ik van jou niet verwacht had.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-08-2020 21:19
Hoooooi!


Afbeelding
Tsssss

Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Suske en Wiske en het Ongepaste Zwaktebod

Ik ga weer terug naar Zingen met de Vantaatjes
LīlyRose schreef:
05-08-2020 21:31
Nooit meer stoofvlees.
Ik word toch maar geen vegetarier.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-08-2020 21:14
Jij mag blijven. :thumbsup:
:yes:
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:25
Voor wie niet weten wie de lover van murrmurr is; dat is een door zichzelf over het paard getilde filosofische aardrijkskunde leraar met een slechte smaak voor onderwerpen en een goeie smaak voor een forumcrush, en die niet zo lang geleden weer vriendelijk doch dringen verzocht is z'n lidmaatschap op te zeggen. Dus het gaat niet om een actuele forummer die weg zou moeten.
Ok. Fair dat je dit er wel even bij zegt :)
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn hooi liever in een zak.

Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven