Napraat topic.
zondag 24 oktober 2010 om 21:57
zondag 24 oktober 2010 om 21:59
quote:miloo schreef op 24 oktober 2010 @ 21:56:
[...]
En hoe kom jij tot dit fantastische inzicht ineens? Je stond zelf voorop eind september.
Ik kan dit niet zo goed rijmen eerlijk gezegd.Klopt, ik vind nog steeds dat het beleid aan alle kanten stinkt en met de Angels ben ik ook niet blij, maar ik ben dit zo beu, ik wil verder en dus zoek ik een oplossing....
[...]
En hoe kom jij tot dit fantastische inzicht ineens? Je stond zelf voorop eind september.
Ik kan dit niet zo goed rijmen eerlijk gezegd.Klopt, ik vind nog steeds dat het beleid aan alle kanten stinkt en met de Angels ben ik ook niet blij, maar ik ben dit zo beu, ik wil verder en dus zoek ik een oplossing....
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:53:
[...]
Nee dat zeg ik niet, stoppen met "grappige" (en als provocerend gelezen wordende) topics
Zoals die van de Bewust Kinderlozen, bedoel je?
Goh, ...... gaat het kwartje eindelijk vallen?
[...]
Nee dat zeg ik niet, stoppen met "grappige" (en als provocerend gelezen wordende) topics
Zoals die van de Bewust Kinderlozen, bedoel je?
Goh, ...... gaat het kwartje eindelijk vallen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:53:
[...]
Wat is in jouw ogen de beste oplossing van deze situatie?
In detail weet ik het niet, is ook niet mijn zaak denk ik.
Maar het zal beginnen met communicatie met Naomi, waarin blijkt dat ze de klachten, zorgen en suggesties van de forummers serieus neemt. En ze moet òf inhoudelijke dingen posten òf niets zeggen (en dat laatste dan mededelen).
Ik vind de 'impasse' heel logisch en voor 90% de 'schuld' van Naomi, angels en hen die zij vertegenwoordigen
[...]
Wat is in jouw ogen de beste oplossing van deze situatie?
In detail weet ik het niet, is ook niet mijn zaak denk ik.
Maar het zal beginnen met communicatie met Naomi, waarin blijkt dat ze de klachten, zorgen en suggesties van de forummers serieus neemt. En ze moet òf inhoudelijke dingen posten òf niets zeggen (en dat laatste dan mededelen).
Ik vind de 'impasse' heel logisch en voor 90% de 'schuld' van Naomi, angels en hen die zij vertegenwoordigen
zondag 24 oktober 2010 om 22:00
quote:Maleficent schreef op 24 oktober 2010 @ 21:57:
Ik dacht altijd dat onder provoceren schelden viel, of dat het mensen echt zwaar uit de tent lokken was.
Ik heb nu al 2 waarschuwingen aan mijn kont hangen voor dingen waar vroegah geen haan naar kraaide.Ik zeg ook niet dat de Angels geen fouten maken, ze maken ze keer op keer. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.
Ik dacht altijd dat onder provoceren schelden viel, of dat het mensen echt zwaar uit de tent lokken was.
Ik heb nu al 2 waarschuwingen aan mijn kont hangen voor dingen waar vroegah geen haan naar kraaide.Ik zeg ook niet dat de Angels geen fouten maken, ze maken ze keer op keer. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.
zondag 24 oktober 2010 om 22:00
quote:Hemera schreef op 24 oktober 2010 @ 21:55:
[...]
Dat is toch juist wat viva.nl viva.nl maakt? Op het forum, in de blogs..
Ja, en nee.
De ellende van "teveel" humor is dat het niet meer grappig is.
Het kan ontaarden in wedstrijdjes wie is de grappigste, en het gevaar daarvan is dat het ten koste van het topic gaat.
[...]
Dat is toch juist wat viva.nl viva.nl maakt? Op het forum, in de blogs..
Ja, en nee.
De ellende van "teveel" humor is dat het niet meer grappig is.
Het kan ontaarden in wedstrijdjes wie is de grappigste, en het gevaar daarvan is dat het ten koste van het topic gaat.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
zondag 24 oktober 2010 om 22:01
Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat het viva te doen is om de groep van oude forummers buiten te werken.
Op zich zorgden die voor behoorlijk wat hits.
Dat er niets gedaan wordt om het tegendeel te bewijzen vind ik wel kwalijk.
Het is hier gewoon zo gigantisch uit de hand gelopen dat een pasklare oplossing niet voor handen is.
Een degelijke verklaring vanuit viva zou bij veel mensen al veel boosheid wegnemen.
Op zich zorgden die voor behoorlijk wat hits.
Dat er niets gedaan wordt om het tegendeel te bewijzen vind ik wel kwalijk.
Het is hier gewoon zo gigantisch uit de hand gelopen dat een pasklare oplossing niet voor handen is.
Een degelijke verklaring vanuit viva zou bij veel mensen al veel boosheid wegnemen.
I don\'t need an excuse for being what I am.
zondag 24 oktober 2010 om 22:02
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:55:
[...]
Niet? Hoe zie jij de oplossing Rider?
Een impasse is volgens mij een situatie die voor (minstens) twee partijen ongewenst is, maar waar geen uitweg uit lijkt te bestaan.
Volgens mijn beperkte waarneming is hier op dit forum sprake van een situatie tussen enkele partijen, die voor één partij onwenselijk is, en waar diezelfde partij geen hout aan kan doen. Ik weet zo snel de term niet, maar zoiets heet geen impasse. Door het wel een impasse te noemen suggereer je dat die partij een positie heeft die ze simpelweg niet heeft.
[...]
Niet? Hoe zie jij de oplossing Rider?
Een impasse is volgens mij een situatie die voor (minstens) twee partijen ongewenst is, maar waar geen uitweg uit lijkt te bestaan.
Volgens mijn beperkte waarneming is hier op dit forum sprake van een situatie tussen enkele partijen, die voor één partij onwenselijk is, en waar diezelfde partij geen hout aan kan doen. Ik weet zo snel de term niet, maar zoiets heet geen impasse. Door het wel een impasse te noemen suggereer je dat die partij een positie heeft die ze simpelweg niet heeft.
zondag 24 oktober 2010 om 22:04