Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat onder provoceren schelden viel, of dat het mensen echt zwaar uit de tent lokken was.

Ik heb nu al 2 waarschuwingen aan mijn kont hangen voor dingen waar vroegah geen haan naar kraaide.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 24 oktober 2010 @ 21:56:

[...]

Nou nee, dat weet ik niet meer.

Don't push me cause I'm close to the edge

I'm trying not to lose my head

sometimes it makes me wonder

How I keep from going under
quote:miloo schreef op 24 oktober 2010 @ 21:56:

[...]

En hoe kom jij tot dit fantastische inzicht ineens? Je stond zelf voorop eind september.

Ik kan dit niet zo goed rijmen eerlijk gezegd.Klopt, ik vind nog steeds dat het beleid aan alle kanten stinkt en met de Angels ben ik ook niet blij, maar ik ben dit zo beu, ik wil verder en dus zoek ik een oplossing....
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:53:

[...]

Nee dat zeg ik niet, stoppen met "grappige" (en als provocerend gelezen wordende) topics

Zoals die van de Bewust Kinderlozen, bedoel je?

Goh, ...... gaat het kwartje eindelijk vallen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:53:

[...]

Wat is in jouw ogen de beste oplossing van deze situatie?

In detail weet ik het niet, is ook niet mijn zaak denk ik.

Maar het zal beginnen met communicatie met Naomi, waarin blijkt dat ze de klachten, zorgen en suggesties van de forummers serieus neemt. En ze moet òf inhoudelijke dingen posten òf niets zeggen (en dat laatste dan mededelen).

Ik vind de 'impasse' heel logisch en voor 90% de 'schuld' van Naomi, angels en hen die zij vertegenwoordigen
Ik denk dat we helemaal niet meer weten wanneer we over het randje gaan en dat Viva het zelf ook niet meer weet. Thee is daar een goed voorbeeld van. Vorige week werd ze nog benaderd voor de eregalerij(door Viva) en nu is ze geband(door Viva).
quote:ihildehuit schreef op 24 oktober 2010 @ 21:55:

[...]

Rider, als jij moderator wordt op Viva kom ik graag weer terug.

Gr. Floor.Ik schat de kans klein in, maar vind het lief
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 21:57:quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 21:50:

Zullen we samen een kroeg beginnen? Deal, ik zie een mooie toekomst!Wel eentje zonder uitsmijters hè
quote:Maleficent schreef op 24 oktober 2010 @ 21:57:

Ik dacht altijd dat onder provoceren schelden viel, of dat het mensen echt zwaar uit de tent lokken was.

Ik heb nu al 2 waarschuwingen aan mijn kont hangen voor dingen waar vroegah geen haan naar kraaide.Ik zeg ook niet dat de Angels geen fouten maken, ze maken ze keer op keer. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.
quote:Hemera schreef op 24 oktober 2010 @ 21:55:

[...]

Dat is toch juist wat viva.nl viva.nl maakt? Op het forum, in de blogs..

Ja, en nee.

De ellende van "teveel" humor is dat het niet meer grappig is.

Het kan ontaarden in wedstrijdjes wie is de grappigste, en het gevaar daarvan is dat het ten koste van het topic gaat.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
quote:ihildehuit schreef op 24 oktober 2010 @ 21:55:

[...]

Rider, als jij moderator wordt op Viva kom ik graag weer terug.

Gr. Floor.Shit, ik had op 48h ingezet.... Nu heeft er niemand gewonnen.
Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat het viva te doen is om de groep van oude forummers buiten te werken.

Op zich zorgden die voor behoorlijk wat hits.

Dat er niets gedaan wordt om het tegendeel te bewijzen vind ik wel kwalijk.

Het is hier gewoon zo gigantisch uit de hand gelopen dat een pasklare oplossing niet voor handen is.

Een degelijke verklaring vanuit viva zou bij veel mensen al veel boosheid wegnemen.
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:55:

[...]

Niet? Hoe zie jij de oplossing Rider?

Een impasse is volgens mij een situatie die voor (minstens) twee partijen ongewenst is, maar waar geen uitweg uit lijkt te bestaan.

Volgens mijn beperkte waarneming is hier op dit forum sprake van een situatie tussen enkele partijen, die voor één partij onwenselijk is, en waar diezelfde partij geen hout aan kan doen. Ik weet zo snel de term niet, maar zoiets heet geen impasse. Door het wel een impasse te noemen suggereer je dat die partij een positie heeft die ze simpelweg niet heeft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 21:59:

[...]

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:spuka schreef op 24 oktober 2010 @ 22:01:

[...]

Shit, ik had op 48h ingezet.... Nu heeft er niemand gewonnen.

[...]

Scherp.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

[...]

Goh, ...... gaat het kwartje eindelijk vallen?Sinds alle afzeiktopics tegen kansloze tokkies met hun tokkie plebsbaby's gaat dat argument niet meer op .
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 22:01:

Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat het viva te doen is om de groep van oude forummers buiten te werken.na al die bannenregens zou je het bijna denken.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2010 @ 22:02:

[...]

Scherp.Niet echt, meer met de haren erbij gesleept én achterhaald door de feiten.
Ik snap er overigens ook geen bal van dat al die 'stem op mijn baby' topics allemaal maar mogen blijven staan.
Goh Rider, ik kijk es naar je avatar en zie: je hèbt al vleugels!

Het enige wat je nog nodig hebt is een aureooltje.

Piece of cake toch?
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:02:

[...]

Sinds alle afzeiktopics tegen kansloze tokkies met hun tokkie plebsbaby's gaat dat argument niet meer op .Wel als je kijkt wie daar wel en niet reageren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:03:

[...]

Niet echt, meer met de haren erbij gesleept én achterhaald door de feiten.Wie sleept wie bij de haren?
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 21:59:

[...]

In detail weet ik het niet,

Ik denk dat niemand dat (meer) weet. Daar is deze situatie al veel te complex voor geworden.

Had Naomi/Sanoma op bepaalde momenten direct ingegrepen was dit denk ik allemaal niet zo enorm uit de hand gelopen.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:59:

[...]

Klopt, ik vind nog steeds dat het beleid aan alle kanten stinkt en met de Angels ben ik ook niet blij, maar ik ben dit zo beu, ik wil verder en dus zoek ik een oplossing....Rare ommezwaai. Maar je hebt zogezegd het licht gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven