Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:Caylinn schreef op 23 oktober 2010 @ 21:15:

Shebyte wat een geweldig idee!!



Zul je zien, vanaf eind februari kan ik overdag wel forummen en dán gebeurt er natuurlijk niks....Geef maar aan wanneer je je uitkering hebt, zorg ik tegen die tijd wel voor een rel
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 21:13:

[...]



Een fulltime baan is funest voor je forum-leven! Snap niet dat hier nog geen uitkering voor bestaat.

*gaat UWV bellen met dit geweldige idee*Helaas, ook met UWV-goedgekeurde-uitkering blijkt het nog onmogelijk om overal van op de hoogte te zijn. Terug naar nul, vrees ik.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 21:17:

[...]



Geef maar aan wanneer je je uitkering hebt, zorg ik tegen die tijd wel voor een rel Tussen eind februari en begin augustus, daarna moet ik weer werken (lees dan is verlof voorbij ) dus dat is nog een ruime marge voor een rel toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 21:17:

[...]





Helaas, ook met UWV-goedgekeurde-uitkering blijkt het nog onmogelijk om overal van op de hoogte te zijn. Terug naar nul, vrees ik.

Verpest het nou niet



Maar goed, met gratis receptje speed om wakker te blijven 's nachts. Kan dan alles bijgelezen worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caylinn schreef op 23 oktober 2010 @ 21:19:

[...]



Tussen eind februari en begin augustus, daarna moet ik weer werken (lees dan is verlof voorbij ) dus dat is nog een ruime marge voor een rel toch? Lijkt mij ruim genoeg Zullen we halverwege februari een meet organiseren, altijd goed voor een paar rellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 21:20:

[...]



Verpest het nou niet



Maar goed, met gratis receptje speed om wakker te blijven 's nachts. Kan dan alles bijgelezen worden.Zal ik nu dan maar zwijgen en je lekker laten dromen?
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Waar is banaanhangwagen nou gebleven?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 21:21:

[...]



Lijkt mij ruim genoeg Zullen we halverwege februari een meet organiseren, altijd goed voor een paar rellen.Nee, dan voor mei een meet. Een echte meetrel begint immers al vele, vele weken voor de meet ooit een feit is.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 21:21:

[...]





Zal ik nu dan maar zwijgen en je lekker laten dromen? Nou Vond het echt een goed idee
Alle reacties Link kopieren
Pixie, liever voor dat uk er is Ik herinner me nog dat ik de eerste maanden moeilijk van een verse baby los te weken ben
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 21:22:

[...]





Nee, dan voor mei een meet. Een echte meetrel begint immers al vele, vele weken voor de meet ooit een feit is.

True, true... Wie zullen we uitsluiten van deelname aan de meet?

Erna kunnen ook best leuke rellen komen hoor. Gewoon een beetje tietstaren
Alle reacties Link kopieren
Is er al weer wat te roddelen?
Alle reacties Link kopieren
Kan ik nog posten?

Apart.
Alle reacties Link kopieren
Cay!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 21:22:

[...]



Nou Vond het echt een goed idee



Is het op papier ook. Praktijk blijkt alleen vervelend weerbarstig.



Vergelijk het met het vragen van forummers om vrijwillig een forum in goede banen te leiden, lekker anoniem en zelf door forummen. Op papier klinkt het goed, gewoon onafhankelijk en volgens de regels anoniem regels hanteren. De praktijk is soms wat weerbarstiger als er bijv. een engel in ene een heus Halloween-forum-regelboek ter hande krijgt.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Hei Rosanna Hoe'st?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 23 oktober 2010 @ 21:24:

Is er al weer wat te roddelen?Zat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 21:25:

[...]





Is het op papier ook. Praktijk blijkt alleen vervelend weerbarstig.



Vergelijk het met het vragen van forummers om vrijwillig een forum in goede banen te leiden, lekker anoniem en zelf door forummen. Op papier klinkt het goed, gewoon onafhankelijk en volgens de regels anoniem regels hanteren. De praktijk is soms wat weerbarstiger als er bijv. een engel in ene een heus Halloween-forum-regelboek ter hande krijgt.Hmmm daar zit wat in... Maar toch bel ik maandag even met het UWV!
Alle reacties Link kopieren
Cay, jij halfbakken forumster! Je niet eens van uk kunnen losweken? En dan mij verwijten dat ik een leven heb, tsk.





She; hmm, moet dan natuurlijk wel een echte forumbekende zijn die we gaan weigeren. In kader van zo veel mogelijk stof doen opwaaien. Eens over nadenken. Weigeren van engelen of Naomi zal vast het gewenste resultaat niet hebben. Voor tietenstaren heb ik geen meet nodig. Deze forumweek al helemaal niet.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
met mij wel goed, hoest met jou?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Heeft FF account laten opheffen of is er iets anders???
Alle reacties Link kopieren
Pssssst, voor een feit weet ik dat Banaanaap en Bahnaanhangwagen niet dezelfde personen zijn!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:28:

met mij wel goed, hoest met jou?

Vooral moe (lage bloeddruk momenteel) maar uk is lekker druk, grote knul ook. Verder goed.



Pixie, met een uk op de arm kan ik wel forummen tuuk
Alle reacties Link kopieren
dat klopt!



edit:

ik ben hier eerder de banaanaa...... dinges
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 21:27:

Cay, jij halfbakken forumster! Je niet eens van uk kunnen losweken? En dan mij verwijten dat ik een leven heb, tsk.





She; hmm, moet dan natuurlijk wel een echte forumbekende zijn die we gaan weigeren. In kader van zo veel mogelijk stof doen opwaaien. Eens over nadenken. Weigeren van engelen of Naomi zal vast het gewenste resultaat niet hebben. Voor tietenstaren heb ik geen meet nodig. Deze forumweek al helemaal niet.

We weigeren gewoon forumqueen Damaris!

Hebben we alleen nog iets nodig wat na de meet een rel gaat veroorzaken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven